combo of losse versterker en cabinet

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
StingRay85
Berichten: 424
Lid geworden op: 10 apr 2012, 00:42

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door StingRay85 »

:nono:
MR. LEE schreef: 25 jan 2019, 09:24
DominicMaertens schreef: 21 jan 2019, 09:22 Combo's zijn waste of money. Beter head+cab, geeft veel meer flexibiliteit naar de toekomst toe. Ook de doorverkoop waarde van een combo ligt een stuk lager. Zo heb ik een Line6 300W combo bijna moeten weggeven omdat niemand em wou. En die klonk naar mijn mening zéér stevig
Line6 ligt , als het gaat om 2ehands aanbod , zeer slecht in de markt. :(
Heb ik ook geleerd (the hard way)
Gebruikersavatar
Brinkmeister
Berichten: 4275
Lid geworden op: 01 feb 2013, 22:16

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door Brinkmeister »

Maar zijn ze goed? En is het een mooie manier om voordelig aan een fijne combo te komen?
Green Goblin schreef: 06 nov 2019, 18:02 Kopen. Morgen loop je onder een bus of zo.
Haico

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door Haico »

Grotere combo's hebben sowieso geen fantastische resale waarde.

De Line 6 LowDown Studio 110 is écht een fijn dingetje. Val je geen buil aan. De rest is meh... Hoop plastic.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26347
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door Hans58 »

[spam]Vanuit huize Hans58 komt binnenkort nog een fijne combo op de markt. PB voor meer info[/spam]
:wink:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door MR. LEE »

Haico schreef: 25 jan 2019, 12:03 Grotere combo's hebben sowieso geen fantastische resale waarde.

De Line 6 LowDown Studio 110 is écht een fijn dingetje. Val je geen buil aan. De rest is meh... Hoop plastic.
hahahahaha :D ,

M'n onderbuurman heeft een nog splinternieuwe gitaar-combo van Line6 ,.... 't ding is voor nog geen harp snert aan een nieuwe baas te helpen :D
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door MR. LEE »

Ik heb hier nog een volledig gerepasseerde en ge-upgrade Fender BXR300C bass-combo staan.
Zelfs het cabinet is opnieuw vervaardigd wbt lichter materiaal/constructie,
opnieuw bekleedt met tolex , en nieuw speaker grill-doek.
Elektronisch en cosmetisch in nieuwstaat , gaat ( kan ) keihard en kan ook een mooie volle , ronde sound leveren.
Hij gaat Marktplaats op ,....ik heb echt teveel spullen. ( m'n vriendin wil me af en toe vermoorden )
Haico

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door Haico »

MR. LEE schreef: 25 jan 2019, 16:46 hahahahaha :D ,

M'n onderbuurman heeft een nog splinternieuwe gitaar-combo van Line6 ,.... 't ding is voor nog geen harp snert aan een nieuwe baas te helpen :D

Zo'n Spider. Tsja. Das niet veel soeps. Voor gitaar is het ook wat anders hè... Kwaliteit hoor je ook op lagere volumes.

De Studio 110 is voor wat het is (iets voor thuis) wel een leuk dingetje. Klank en functies zijn ok. Niks voor welk optreden dan ook.

Voor een grotere combo zou ik niet naar dat merk kijken.
Gebruikersavatar
catab
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 nov 2018, 14:20

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door catab »

Ik had natuurlijk al wat verder gekeken. Het is ook niet zo dat ik direct iets moet. Het word een top met in ieder geval ook een aux in en uit uitgang voor een mengpaneel.
Ik bezit nog een paar pa luidsprekers die ik niet gebruik. Deze maar eerst inzetten als cabinet. Dit zijn 15 inch speakers met een rms van 200watt en max van 500watt.
De oefen ruimte is bij mij in de schuur dus ik kan alles laten staan.
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Re: combo of losse versterker en cabinet

Bericht door AmericanIdiot »

catab schreef: 26 jan 2019, 19:58 Het word een top met in ieder geval ook een aux in en uit uitgang voor een mengpaneel.
Als je een mengpaneel hebt kun je daar ook je bas inprikken en het gemixte signaal naar je basstop sturen. Die eis vervalt dan en maakt de keuze een stuk groter.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Plaats reactie