Versterker stoort

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Bram
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2004, 13:35

Bericht door Bram »

Ik heb een Ibanez SW35 en ben er wel tevereden mee. maar nadat ik hem een keer vervoerd heb stoort de conus een beetje, wat kan ik hieraan doen?:(
"De mensheid is een SOA"
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik heb er even een nieuw onderwerpje van gemaakt om het overzichtelijk te houden.

Als je garantie hebt zou ik meteen teruggaan naar de winkel!
Gebruikersavatar
Venomer
Berichten: 557
Lid geworden op: 18 jun 2004, 15:15

Bericht door Venomer »

Misschien is er een schroefje losgeraakt. Dat kun je eenvoudig zelf verhelpen.

Als de conus zelf (het papieren gedeelte) beschadigd is, heb je vrees ik pech en moet er een nieuwe in.
We triple check evryhing.
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

Bram schreef:Ik heb een Ibanez SW35 en ben er wel tevereden mee. maar nadat ik hem een keer vervoerd heb stoort de conus een beetje, wat kan ik hieraan doen?:(
kun je misschien wat beter uitleggen hoe je versterker "stoort"? Wat hoor je precies?
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

In eerste instantie klinkt het als een scheurtje.
Zoals niels al zei, als je nog garantie hebt wegbrengen!!!
Bram
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jul 2004, 13:35

Bericht door Bram »

RobertoEDB605 schreef:
Bram schreef:Ik heb een Ibanez SW35 en ben er wel tevereden mee. maar nadat ik hem een keer vervoerd heb stoort de conus een beetje, wat kan ik hieraan doen?:(
kun je misschien wat beter uitleggen hoe je versterker "stoort"? Wat hoor je precies?
soms hoor ik bij de de lage tonen een kraakje, misschien stelt het nietr veel voor maar het is voor mij best irritant, maar het is niet altijd :?:

zou het ook aan de kabel kunnen liggen?
"De mensheid is een SOA"
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

Bram schreef:
RobertoEDB605 schreef: kun je misschien wat beter uitleggen hoe je versterker "stoort"? Wat hoor je precies?
soms hoor ik bij de de lage tonen een kraakje, misschien stelt het nietr veel voor maar het is voor mij best irritant, maar het is niet altijd :?:

zou het ook aan de kabel kunnen liggen?
het zou inderdaad ook aan de kabel kunnen liggen, hoor je soms ook kraakjes als je niet speelt (en je bas wel ingeplugged hebt)?
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Plaats reactie