Walter woods amp

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
sovmoht
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2004, 12:03

Walter woods amp

Bericht door sovmoht »

heeft iemand enige ervaring met walter woods ?
kan er een kopen van een vriend in de states.
heeft een hele boel power 1200 watt maar tis zo'n klein kastje.
hoe kan dat ?
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Het is allemaal solid state, dat bespaart een hoop ruimte. Voor de rest schijnt het geweldig te klinken, maar er is vrij lastig aan te komen, zeker in Europa. Ik zou zeggen, waag de gok en vertel eens wat je er van vindt :).
sovmoht
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jul 2004, 12:03

Bericht door sovmoht »

tja t kost 1500 dollar dus probeer effe tja.
maar je kent het merk dus wel?
dr is weinig info over te vinden.
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

al gegoogled? typ walter woods gear review, je vind vast wel wat. je kunt ook een search doen op talkbass, daar staat geloof ik ook wel het eea. nonsqtr heeft het, je kunt em pm-en.
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Walter Woods bouwt zijn versterkers dacht ik helemaal alleen, heeft geen website en ook geen dealers, van wat ik erover gelezen heb kan je ze alleen telefonisch of via mail bij hem bestellen (of 2ehands proberen te bemachtigen). Redelijk exclusief spul dus.
Gebruik de search functie van talkbass.com eens, er zijn daar redelijk wat berichten over deze amps geweest.
Nadeel zou kunnen zijn dat je de amp als deze je niet bevalt heel lastig kwijt raakt voor een goede prijs, zeker in Nederland (onbekend maakt onbemind). Maar aan de andere kant heb ik er alleen nog maar positieve verhalen over gelezen... lijkt me opzich wel een unieke kans.
Gebruikersavatar
Venomer
Berichten: 557
Lid geworden op: 18 jun 2004, 15:15

Bericht door Venomer »

Ik heb er ook nog nooit een van dichtbij gezien, maar er wel veel positieve meningen over gehoord. Heel veel vermogen in een klein licht kastje.
We triple check evryhing.
Plaats reactie