Carvin amplifiers

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bassclef
Berichten: 17
Lid geworden op: 31 mei 2004, 17:21

Carvin amplifiers

Bericht door Bassclef »

Bassisten,

Ik ben tijdens mijn vele "surfbeurten" opnieuw op een bepaalde site aanbeland mbt versterkers. De desbetreffende site is: https://www.carvin.co.uk/
Is er iemand die ervaring heeft met dit desbetreffende merk? Alle ervaringen cq. meningen zijn welkom. Iemand? :wink:

Grtz,

Bassclef
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Nope, maar als je er ervaring mee wilt opdoen kan dat... Er bestaan hele Carvin Shops.. Er zat er vroeger een in Den Haag, zou ff moeten checken of ze er nog zitten.. Die hebben wel zo'n beetje alles uit het assortiment op stock..
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2179
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Bericht door Goose »

He Bassclef,

Ik ben destijds begonnen met een Carvin Bassversterker. Een PB300 met een 15". Was een erg lekkere set met een mooi rond en vol/warm geluid. Ik ben er van af gestapt omdat ik wat meer rocksound wilde hebben. Heb tegenwoordig een Hartke versterker en een Ampeg speaker. Maar voor het geld zijn ze zeer goed! Ze worden ook erg goed gevonden in de amerikaanse bass bladen. Die shop in den haag is er volgens mij niet meer. Dus je zult even moeten zoeken of ze ergens anders zitten tegenwoordig. Zeker het uitproberen waard.

Greets Goose.
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Plaats reactie