Extreem goedkope bass versterkers bij...

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
funkalot
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:32

Bericht door funkalot »

Clunk schreef:
funkalot schreef: :lol:
pfff, beetje minachtend.

tis prima spul :shock:
@Clunk:
Dat ben ik wel met je eens, maar dat wil niet zeggen dat die opmerking niet grappig is.
funky see, funky do...
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

rendering_rebel schreef:Zijn dat nou speakers incl. tops?
Dan vind ik het wel zeer interesant
Zoiets als dit bijv.


HARTKE 4.5-XL
(400 Watt bass module, 4 x 10" and 1 x 5" aluminum speakers)
als je bedoelt of hier ook een versterker ingebouwd zit, dan is het antwoord nee. de 4.5XL is alleen een 400 watt speakerkast zeg maar
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

Nou, t valt wel mee eigenlijk als je kijkt bij musicstore, bij die site is de ampeg svt4-pro 1517,75 en bij musicstore 1575 (als ik het me goed herinner..) dan moet je er nog verzendkosten bijtellen dus ik denk dat het in het totaal kaartje niet veel uitmaakt, en bij musicstore heb je het voordeel dat je er makkelijker mee terug kunt gaan..
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Gebruikersavatar
basswasp
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 mei 2004, 14:14

Bericht door basswasp »

funkalot schreef:
Clunk schreef: pfff, beetje minachtend.

tis prima spul :shock:
@Clunk:
Dat ben ik wel met je eens, maar dat wil niet zeggen dat die opmerking niet grappig is.
't is prima spul... voor 't geld :)
Gebruikersavatar
funkalot
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:32

Bericht door funkalot »

basswasp schreef:'t is prima spul... voor 't geld :)
+1
funky see, funky do...
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Re: Extreem goedkope bass versterkers bij...

Bericht door Dr Teng »

funkalot schreef:
Squire schreef:... Hier de Hartke 810 XL die gemaakt is als kado voor Jaco Pastorius.. ...
:? beetje slap verkoopverhaal
Hoezo? Als ik het goed heb speelde Jaco over Hartke in de latere periode hoor, dus zo gek is dat niet. Ik kan me nog wel een promo poster herinneren waar hij op stond met die 810. Zo slap verhaal is het dus niet... vind je het gek dat je daarmee te koop wilt lopen als verkoper c.q. fabrikant? Die naam spitst mensen toch de oren wel. :)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
funkalot
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:32

Re: Extreem goedkope bass versterkers bij...

Bericht door funkalot »

De Teng schreef:
funkalot schreef: :? beetje slap verkoopverhaal
Hoezo? Als ik het goed heb speelde Jaco over Hartke in de latere periode hoor, dus zo gek is dat niet. Ik kan me nog wel een promo poster herinneren waar hij op stond met die 810. Zo slap verhaal is het dus niet... vind je het gek dat je daarmee te koop wilt lopen als verkoper c.q. fabrikant? Die naam spitst mensen toch de oren wel. :)
Ik vind het helemaal niet raar dat een bedrijf daarmee te koop wil lopen.

Wat ik slap vind is dat je te koop gaat lopen met het feit dat die kast gebasseerd is op een versie die ooit in '84 eens kado aan pastorius is gedaan. Dat vind ik niet een bijster sterk verhaal.
funky see, funky do...
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

In meer dan tien jaar erna zullen er heus verbeteringen zijn gekomen, dus het is een geruststelling/wakkerschudder...etc.. dat het een goed cabinet zal zijn. Ik snap niet dat je dat slap vindt, maar goed. Alles mag. ;)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
funkalot
Berichten: 145
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:32

Bericht door funkalot »

De Teng schreef:In meer dan tien jaar erna zullen er heus verbeteringen zijn gekomen, dus het is een geruststelling/wakkerschudder...etc.. dat het een goed cabinet zal zijn. Ik snap niet dat je dat slap vindt, maar goed.
verbeteringen = aanpassingen dan wel modificaties

wat heeft het dan na die tien jaar nog met die jaco-amp te maken? weinig lijkt me.

Als ik er zo eens over nadenk vind ik het eerder lijkenpikkerij dan een onderbouwde reclame slogan.

maar goed ->
De Teng schreef: Alles mag. ;)
gelukkig maar ;)
funky see, funky do...
Plaats reactie