Wat is je nieuwste bass gear? #2
Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2
Mooi spul inderdaad! (Hoewel ik 45 kg vooral draagbaar vind voor getrainde brandweermannen...)
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...
Venta L25 luchtwasser/bevochtiger. Waarom zie ik dit als bass gear? Omdat de nu constante luchtvochtigheid veel beter is voor mijn instrumenten (en ook wel voor mij geloof ik, maar ik ben me nooit zo bewust van mijn omgeving...kan uren in een studio van 15 graden of 35 graden zitten voordat mijn vrouw me komt vertellen dat dat niet normaal is). Maar ik merk vooral een verschil in bespeelbaarheid van alles.
Vandaag een Orange crush 35 B opgepikt via marktplaats. Geweldig ding met een heerlijke klank en weinig poespas.
De 12' speaker zorgt voor een goed geluid.
De 12' speaker zorgt voor een goed geluid.
Cum On Feel the Noize
Heb je ook een hygrometer?Pedullist schreef: ↑05 dec 2018, 15:55Venta L25 luchtwasser/bevochtiger. Waarom zie ik dit als bass gear? Omdat de nu constante luchtvochtigheid veel beter is voor mijn instrumenten (en ook wel voor mij geloof ik, maar ik ben me nooit zo bewust van mijn omgeving...kan uren in een studio van 15 graden of 35 graden zitten voordat mijn vrouw me komt vertellen dat dat niet normaal is). Maar ik merk vooral een verschil in bespeelbaarheid van alles.
Er moet ergens een WCstortbakkenforum.nl bestaan.
Duh
Eén hoofdstation (woonkamer), 2 extra satellieten (studio en slaapkamer).
Eén hoofdstation (woonkamer), 2 extra satellieten (studio en slaapkamer).

Handig! Kun je in de studio checken of het nat is in de slaapkamer.
Er moet ergens een WCstortbakkenforum.nl bestaan.
voor thuis: TC electronic BG250-112 ! (voor maar 100 pietermannen) in nieuwstaaat!
en heeft voldoende vermogen om ook mee te nemen naar repetities en kleine gigs!
hij paste alleen net niet in mijn schoen..
EJ

en heeft voldoende vermogen om ook mee te nemen naar repetities en kleine gigs!
hij paste alleen net niet in mijn schoen..

EJ
- Bijlagen
-
- tc-electronic-bg250-112-bass-combo.jpg (555.39 KiB) 488 keer bekeken
Ibanez sr800 linkshandig
Markbass CMD JB combo icm zelfbouw Eminence Alpha 15 inch
TC Electronic BG250-12 inch combo
Markbass CMD JB combo icm zelfbouw Eminence Alpha 15 inch
TC Electronic BG250-12 inch combo
- Lonnystingray
Ik word zo gelukkig van dit soort gevat-heid!
- Brinkmeister
Top! Ik zit erover te denken een tweede van deze te kopen:

Voor het geld hoef je het niet te laten en als de nieuwe bas die ik op het oog heb echt komt, wil ik gewoon niet hoeven wisselen. Misschien zelfs een derde, dan krijgt Frau er één op haar gitaar. Die klaagt een beetje over het jaren '90 stemapparaatje dat ze van mij geklauwd heeft.
Lemmy Kilmister schreef:"I like girls. That’s the only reason I’m in the music business – I discovered you could get women to take their clothes off if you had a guitar. And they come off a lot faster if you can play it."
Fijn ding ja, ik heb er ook één. Ik heb ook een vrijwel identieke van Planet Waves, maar die vreet batterijen, zelfs als ik hem niet gebruik. De D'Addario werkt wel naar behoren en doet er een stuk langer mee.
Ik heb een clip-on van Korg die erg lijkt op de Boss hierboven. In vier jaar tijd twee of drie nieuwe CR2032’s nodig gehad. Aan de grote kant, maar heel fijn ding.
Wauw, dat lijkt me deal van het jaar!!! Mooi!