Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door Concorde »

Ik heb m'n Ampeg SVT410HE verkocht.
Het geluid was fantastisch, maar ik moet ermee de trap op en af en daar verongeluk ik mee...
Dus ik heb een wat lichtere 210 gekocht; een Aguilar GS210
Ik wil er nu een Aguilar Tonehammer top bij zoeken plus een (wat goedkopere) 112 cab voor het grotere werk. Vanavond mee naar de oefenruimte en knallen!
Foto volgt... :wink:
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13376
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door LeftyJ »

Fendurt schreef: 18 feb 2019, 08:43 Wat zou het effect zijn als je bij de NG2 je de neck p'up opschuift maat de combustion positie? Zou die wat betreft sound dan meer naar de combustion neigen?
Dan kun je ook naar de NG3 kijken, die heeft een derde pickup op de Combustion neck pickup-positie.
Gebruikersavatar
Fendurt
Berichten: 626
Lid geworden op: 19 feb 2007, 14:09

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door Fendurt »

Eens maar wel een andere schakeling.
Fender
MusicMan
Koch
Mesa Boogie
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door BassAgent »

BassAgent schreef: 07 feb 2019, 16:45 Opknapproject opgehaald. Kon ik niet laten staan.
Afbeelding
Heb 'm gisteren te koop gezet na een grondige opknapbeurt, en toen kreeg ik een berichtje. Het ding blijkt gestolen te zijn :facepalm:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door HNZ »

:shock:
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door Rieno »

Oh shit..echt joh? Wel even goed uitzoeken natuurlijk of het echt zo is..maar dat is aan de ene kant wel zuur. Aan de andere kant wel mooi dat je iemand iets terug kan geven dat gestolen is natuurlijk, los van het verloren geld.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13376
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door LeftyJ »

Is wel een bekend gevaar met artikelen bij Cash Converters en Used Products. Die gasten checken vrijwel niks. Toch zuur!
Gebruikersavatar
Spaghettihout
pastaplank
Berichten: 2897
Lid geworden op: 15 jan 2018, 18:33

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door Spaghettihout »

Serieus? Dat is zuur, wel fijn dat de desbetreffende eigenaar weer een opgeknapte bas terug kan verwelkomen, maar dat iedereen nou eens met zijn poten....ach, heeft geen zin...
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door JohnBoy »

Toch mooi, kun je van het geld wat je er aan besteed hebt (om hem op te knappen), of wat je er aan zou verdienen, weer iets leuks voor jezelf doen.
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
rsint
Berichten: 291
Lid geworden op: 29 mar 2006, 19:39

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door rsint »

JohnBoy schreef: 18 feb 2019, 18:41 Toch mooi, kun je van het geld wat je er aan besteed hebt (om hem op te knappen), of wat je er aan zou verdienen, weer iets leuks voor jezelf doen.
:| hoe dan? Dat geld van het opknappen is hij kwijt denk ik.
"Ik ben nu echt G.A.S. vrij......... :roll: "
Gebruikersavatar
JohnBoy
Berichten: 3768
Lid geworden op: 26 mar 2018, 22:44

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door JohnBoy »

Oh ja, ik maak een redeneringsfout hier ergens geloof ik.
De rechtmatige eigenaar zal misschien wel wat bij willen dragen? Kan ik me wel voorstellen.
C'est la retorique qui fait la musique
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door nangyala »

Ik zou wel vragen om het aangifte formulier.
Supertof als je hem teruggeeft Hidde, maar ik zou wel bewijs willen zien.
Ik kan ook zomaar zeggen dat de bas gestolen is als mijn oude Carl Thompson op marktplaats verschijnt.

Heel gek dat ik zo moet redeneren maar de markt is nu eenmaal aardig verneukt wat list en bedrog betreft.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Fendurt
Berichten: 626
Lid geworden op: 19 feb 2007, 14:09

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door Fendurt »

[/quote]
Heb 'm gisteren te koop gezet na een grondige opknapbeurt, en toen kreeg ik een berichtje. Het ding blijkt gestolen te zijn :facepalm:
[/quote]

En krijg jij jouw aankoop bedrag van die winkel weer terug?
Fender
MusicMan
Koch
Mesa Boogie
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door BassAgent »

Rieno schreef: 18 feb 2019, 17:19 Oh shit..echt joh? Wel even goed uitzoeken natuurlijk of het echt zo is..maar dat is aan de ene kant wel zuur. Aan de andere kant wel mooi dat je iemand iets terug kan geven dat gestolen is natuurlijk, los van het verloren geld.
Hij heeft me details over de bas verteld die hij niet had kunnen weten én foto's laten zien. Ik hoop in ieder geval de centen terug te krijgen die ik erin heb gestoken. Ben blij dat het ding dan weer bij de eigenaar is (hoewel, juridisch gesproken ben ik momenteel de rechtmatige eigenaar). De winkel hoeft mij niks te betalen, maar ik hoef het ding ook niet aan de eigenaar terug te geven. Hij heeft destijds geen aangifte gedaan (DOM) maar ik weet genoeg om aan te nemen dat wat hij zegt klopt.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18616
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door Pedullist »

Juridisch gezien zou het ook als heling kunnen worden geïnterpreteerd (als je 'had kunnen weten' of 'de prijs te mooi was om waar te zijn')
Plaats reactie