De Bassist: nieuw tijdschrift

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Yuomay
Berichten: 2553
Lid geworden op: 07 mei 2007, 20:03

Bericht door Yuomay »

Heb jij hier ergens een mooie foto van die P staan Alex? Ik vind hem echt heel mooi.
Try something different.

Mentally Retarded Friend: Myspace; Facebook
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Niels schreef:
Spinal Tap schreef:Is bij diegene die vandaag het blad op de deurmat is gevallen al het geld van de rekening afgeschreven? Of vind dit later plaats.
Ben wel benieuwd of ik zowieso als abonnee geregistreerd sta.
Bij mij ook nog niet :wink:
Functionele :piramide:
Ik heb er maar een mailtje aan gewaagd om dezelfde reden..
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
0aleksj
Berichten: 248
Lid geworden op: 23 feb 2006, 10:14

Bericht door 0aleksj »

Yuomay schreef:Heb jij hier ergens een mooie foto van die P staan Alex? Ik vind hem echt heel mooi.
dankje!

nee, maar ik kan er wel eentje posten. ik zal eens even voor je kijken
Gebruikersavatar
Chris90
Berichten: 1283
Lid geworden op: 13 jul 2007, 12:12

Bericht door Chris90 »

nog steeds niks..
Warwick fanboy.

EBS - Vanderkley - Glockenklang
Gebruikersavatar
Gerben van Nazareth
Berichten: 308
Lid geworden op: 31 okt 2003, 22:57

Bericht door Gerben van Nazareth »

Hallo,

hier spreekt een uwer hoofdredacteuren :) Ik ga dit forum misbruiken voor enkele mededelingen van huishoudelijke aard...

Ik zie hier dat er enkele abonnees met smart zitten te wachten op het nieuwe blad. We besteden de abonnee-administratie uit aan een extern bedrijf genaamd Abonnementenland. Wij hebben alle aanmeldingen doorgestuurd, zowel de aanmeldingen via e-mail als de antwoordbonnen. Het spijt ons dat er kennelijk enkele aanmeldingen niet goed zijn verwerkt.

Heb je geen blad ontvangen? Wacht niet te lang en trek zelf de administratie even aan de staart via 0900-ABOLAND (0900-2265263) Zie ook www.abonnementenland.nl

We hebben gemerkt dat er wat onduidelijkheid is ontstaan omdat nieuwe aanmeldingen niet bevestigd werden. Als het goed is, kwam er wel een automatisch bevestigingsmailtje binnen op het e-mailadres waarmee je je hebt opgegeven. De afschrijving van het abonnementsgeld vindt pas plaats na verzending van het blad.

Nummer 1 is na te bestellen via Abonnementenland, en na de aanstaande site-update ook via www.debassist.nl.

Een nieuw abonnement gaat in principe in vanaf het eerstvolgende nummer. Na de aanstaande site-update kun je online ook aangeven dat je in plaats daarvan meteen het huidige nummer wilt ontvangen als deel van je abonnement.

En over de verschijningsdatum: we hanteren de dag dat het blad wordt opgestuurd door de bladendistributeur. Dat was 27 september, en dan ligt het blad ofwel zaterdag, ofwel de dinsdag daarop in de brievenbus.

Overige vragen? We houden het forum in de gaten, dus vraag maar raak.

Veel leesplezier,

groet
Marten Schulp
De Bassist
Fat Time check cd Fox Farm Fusion
kijk voor Fat Time & andere muziek op https://www.martenschulp.nl * https://www.twitter.com/martensc * https://www.linkedin.com/in/martenschulp
Gebruikersavatar
uji-tiger
Berichten: 325
Lid geworden op: 26 dec 2005, 22:09

Bericht door uji-tiger »

krijgen arme studenten die lid zijn van dit forum een groter kans om getrokken te worden voor de warwick set?! :oops: :twisted:
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

@Gerben/Marten: dank voor de uitvoerige toelichting (en de mail die ik al via de redactie van je ontving).
Ik heb al even telefonisch contact gehad met de abo-administratie en ik stond er inderdaad niet in... Kaartje in de post weggewaaid, zeker.
Ze hebben het abonnement direct opgevoerd, en het is alleen nog even afwachten of ik nu nr 2 nog toegestuurd ga krijgen. Ze doen er in elk geval moeite voor.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
0aleksj
Berichten: 248
Lid geworden op: 23 feb 2006, 10:14

Bericht door 0aleksj »

@ gerben:

Ik wist niet dat jij Marten was! nog bedankt voor het telefoontje!!!

Geweldig blad, ga zo door!
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Dilemma:

Staat er nou wel of geen enorme spelfout op de cover van De Bassist?

Stack is een Engels woord en bestaat niet in het Nederlands (noch in het Groene Boekje, noch in de Dikke Van Dale).
Dat zou betekenen dat in het samengestelde woord basstack het eerste lid (bas) eveneens Engels is en dus met 2 s'en dient te worden geschreven. Ergo bassstack moet dus met 3 s'en! :)

Ik ken eerlijk gezegd geen samengestelde woorden waarbij het ene lid Nederlands en het andere Engels is. En dan bedoel ik dus niet woorden als basdrum of computerprobleem, want de woorden drum en computer zijn (officieel) in de Nederlandse taal opgenomen. Het is eerder te vergelijken met woorden als streetrave. Omdat rave in het Nederlands niet bestaat wordt het eerste lid automatisch ook in het Engels gezet ook als daar een prima Nederlands equivalent voor is. En is het nou gitaarstack of guitarstack? :roll:
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Het is ook "webpagina", dus het mag wel ;)
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
WouterN
Berichten: 1959
Lid geworden op: 13 jun 2005, 10:43

Bericht door WouterN »

Voor zover ik weet is 'web' ook gewoon een Nederlands woord, dus dat is dan goed (volgens mij).

Oh, en tot Gerben, de advertentie die ik aan de zijkant van mn scherm zie klopt nu natuurlijk niet meer he! :wink:
Paper Motion
Pian0maN schreef:Ik zat te twijfelen of ik voor of tegen zou zijn, maar WouterN heeft me toch wel overtuigd :wink: ...
Gebruikersavatar
Chris90
Berichten: 1283
Lid geworden op: 13 jul 2007, 12:12

Bericht door Chris90 »

Nou die site van dat abbonomentenland is dus echt 3 keer niks.. ik probeer een vraag door te mailen krijg direct een machtiging enzo.
Warwick fanboy.

EBS - Vanderkley - Glockenklang
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Kan ik dat tijdschrift eigenlijk ook in Belgie bezorgd krijgen ? Dat is dat stuk grond net onder jullie....
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

wombatboter schreef:Kan ik dat tijdschrift eigenlijk ook in Belgie bezorgd krijgen ? Dat is dat stuk grond net onder jullie....
Ligt eraan of het in Vlaanderen of Wallonië moet zijn denk ik..schijnt dat de postbodes ruzie hebben over het juiste woord voor postbus of brievenbus of iig dat ding waar je brieven in stopt.

Volgens mij praten jullie daar allemaal een andere taal ofzo.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

wombatboter schreef:Kan ik dat tijdschrift eigenlijk ook in Belgie bezorgd krijgen ? Dat is dat stuk grond net onder jullie....
Zolang het nog duurt :P
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Plaats reactie