De Bassist: nieuw tijdschrift

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
koentje_bassist
Berichten: 1684
Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48

Bericht door koentje_bassist »

Ik ben aan het onderhandelen voor het in België vast te krijgen. Voorlopig geven ze al een positief bericht, zal hier posten hoe het verder afloopt.
Little Mark II - Traveler 102 - een hoop effecten - EBMM Stingray 4+5
Gebruikersavatar
baskikker
Berichten: 364
Lid geworden op: 14 dec 2006, 10:30

Bericht door baskikker »

Het is niet best. Direct nadat het blad in de winkel is verschenen en ik die gekocht heb, heb ik mij lid gemaakt.... Je raad het al... Nog steeds geen blad in de bus, is ook geen geld afgeschreven en ook geen bevestiging gehad. Baal er stevig van!
Nu vandaag opnieuw lid gemaakt.. tenzij, dat hoop ik nu wel. Zit met smart op het blad te wachten.
Want als ik de voorwaarden lees, dan blijkt dat ik nu pas de 3e uitgave zal ontvangen.. en dat wilde ik juist voorkomen.

Zijn er andere mensen met hetzelfde probleem???
Fender American Jazz Bass
Tune Somnus 4 string
Ibanez Talman bass
Markbass CMD121P combo
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

baskikker schreef:Het is niet best. Direct nadat het blad in de winkel is verschenen en ik die gekocht heb, heb ik mij lid gemaakt.... Je raad het al... Nog steeds geen blad in de bus, is ook geen geld afgeschreven en ook geen bevestiging gehad. Baal er stevig van!
Nu vandaag opnieuw lid gemaakt.. tenzij, dat hoop ik nu wel. Zit met smart op het blad te wachten.
Want als ik de voorwaarden lees, dan blijkt dat ik nu pas de 3e uitgave zal ontvangen.. en dat wilde ik juist voorkomen.

Zijn er andere mensen met hetzelfde probleem???
ik kreeg 2 dagen voor het verschijnen van de 2e uitgave een acceptgiro..volgens mij lopen ze erg achter met de verwerking ofzo?
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

wombatboter schreef:Kan ik dat tijdschrift eigenlijk ook in Belgie bezorgd krijgen ? Dat is dat stuk grond net onder jullie....
Ooh... is dat nou Belgie... :P
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26347
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Gerben van Nazareth schreef:Hallo,

hier spreekt een uwer hoofdredacteuren :) Ik ga dit forum misbruiken voor enkele mededelingen van huishoudelijke aard...

Ik zie hier dat er enkele abonnees met smart zitten te wachten op het nieuwe blad. We besteden de abonnee-administratie uit aan een extern bedrijf genaamd Abonnementenland. Wij hebben alle aanmeldingen doorgestuurd, zowel de aanmeldingen via e-mail als de antwoordbonnen. Het spijt ons dat er kennelijk enkele aanmeldingen niet goed zijn verwerkt.

Heb je geen blad ontvangen? Wacht niet te lang en trek zelf de administratie even aan de staart via 0900-ABOLAND (0900-2265263) Zie ook www.abonnementenland.nl

We hebben gemerkt dat er wat onduidelijkheid is ontstaan omdat nieuwe aanmeldingen niet bevestigd werden. Als het goed is, kwam er wel een automatisch bevestigingsmailtje binnen op het e-mailadres waarmee je je hebt opgegeven. De afschrijving van het abonnementsgeld vindt pas plaats na verzending van het blad.

Nummer 1 is na te bestellen via Abonnementenland, en na de aanstaande site-update ook via www.debassist.nl.

Een nieuw abonnement gaat in principe in vanaf het eerstvolgende nummer. Na de aanstaande site-update kun je online ook aangeven dat je in plaats daarvan meteen het huidige nummer wilt ontvangen als deel van je abonnement.

En over de verschijningsdatum: we hanteren de dag dat het blad wordt opgestuurd door de bladendistributeur. Dat was 27 september, en dan ligt het blad ofwel zaterdag, ofwel de dinsdag daarop in de brievenbus.

Overige vragen? We houden het forum in de gaten, dus vraag maar raak.

Veel leesplezier,

groet
Marten Schulp
De Bassist
@Rieno & baskikker: Hier wordt het een en ander uitgelegd..
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
baskikker
Berichten: 364
Lid geworden op: 14 dec 2006, 10:30

Bericht door baskikker »

Weet iemand toevallig ook in welke winkels dit blad te koop is?
Fender American Jazz Bass
Tune Somnus 4 string
Ibanez Talman bass
Markbass CMD121P combo
Gebruikersavatar
Luifel jr.
Berichten: 439
Lid geworden op: 23 dec 2005, 11:56

Bericht door Luifel jr. »

baskikker schreef:Weet iemand toevallig ook in welke winkels dit blad te koop is?
Ja dat wil ik ook wel weten in Groningen. Heb bij een lectuurzaak in de herestraat 1 gehaald die gelinkt was aan Musicmaker maar het blad zelf alleen heb ik nog nergens gevonden.....:-(

Eerste deel heb ik dus net wel gehaald samen met de musicmaker. Vond het erg leuk om te lezen.
Fender Precision, gepimped tot een '62 oudje
Peavey Cirrus BXP4
Hohner bas (paars met goud, best leuk)
Ashdown Mag 300H
Ashdown Mag 210
Gebruikersavatar
Dazler
Berichten: 1747
Lid geworden op: 01 apr 2007, 23:59

Bericht door Dazler »

Ik heb op dit moment welgeteld 10 verschillende tijdschriftzaken en boekhandels afgezocht, maar nr 2 is absoluut onvindbaar. Weet iemand waar ik hem in omgeving weert kan krijgen??
dejohan schreef:Dazler, de MacGyver van het BGF!
Ibanez SR-505
Eastwood Hi-Flyer
Cort GB-25 (ontfret)
Ashdown C410T-300

Das persönliche drätchen
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Bericht door Henry »

Ik 5, en niets gevonden, vreemd, en ik hoop geen slecht voorteken :cry:
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Gebruikersavatar
nls666
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 jul 2005, 22:28

Bericht door nls666 »

Henry schreef:Ik 5, en niets gevonden, vreemd, en ik hoop geen slecht voorteken :cry:
www.debassist.nl schreef:De eerste editie van De Bassist ligt vanaf 12 juli samen met Musicmaker in de winkel voor de actieprijs van € 6,50. Met ingang van het 2e nummer, dat eind september verschijnt, wordt De Bassist alleen verzonden aan abonnees. Zorg dat je ‘m niet mist en neem daarom nu een jaarabonnement voor slechts 25 euro!
klopt dat?
zou een beetje jammer zijn...
Go with the LOW
Gebruikersavatar
Gerben van Nazareth
Berichten: 308
Lid geworden op: 31 okt 2003, 22:57

Bericht door Gerben van Nazareth »

En nog een belangrijke aanvulling op de huishoudelijke mededeling: De Bassist #2 ligt vanaf eind oktober in de beter gesorteerde Nederlandse tijdschriftenwinkel.

Hoera!
Fat Time check cd Fox Farm Fusion
kijk voor Fat Time & andere muziek op https://www.martenschulp.nl * https://www.twitter.com/martensc * https://www.linkedin.com/in/martenschulp
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26347
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Dan hoef ik vandaag niet naar de winkel te gaan om 'm te kopen, omdat mijn aanmelding die ik in juli al verstuurd had, niet verwerkt was... :(
Ik kreeg gisteren wel een MM opgestuurd. Daar heb ik maar even over gebeld, want je weet maar nooit of ze 't misschien vorige week verkeerd begrepen hebben, en een MM-abo voor me hebben opgevoerd. Dat bleek gelukkig niet zo, ik sta nu als Bassist-abonnee geregistreerd. Indien voorradig zou ik Bassist #2 opgestuurd krijgen. Wat me wel bevreemdt, is dat ik, volgens de medwerkster van de abonnementen-administratie, de MM ter compensatie krijg omdat de Bassist niet meer voorradig is.
Ik ga 'm eind oktober wel kopen, hoor, maar vind 't wel een vreemde gang van zaken :?
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Dan zal ik m ook maar moeten kopen, want ik heb nog niks gehad, zal wel vanaf #3 ingaan.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
koentje_bassist
Berichten: 1684
Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48

Bericht door koentje_bassist »

Ik heb nog altijd geen bericht terug gehad ivm mijn vraag "wat met België?" van de redactie :(
Little Mark II - Traveler 102 - een hoop effecten - EBMM Stingray 4+5
Gebruikersavatar
naut
stoeipoes
Berichten: 6104
Lid geworden op: 06 dec 2005, 19:57

Bericht door naut »

Hans58 schreef: Wat me wel bevreemdt, is dat ik, volgens de medwerkster van de abonnementen-administratie, de MM ter compensatie krijg omdat de Bassist niet meer voorradig is.
Heel vreemd, want wat houdt ter compensatie in? Krijg je nou nog maar 3 bassisten of krijg je die MM als extraatje en krijg je alsnog 4 bassisten?
And never even ask the reason why
She said so
Plaats reactie