Belgen

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DenJerre
Berichten: 184
Lid geworden op: 12 jul 2004, 16:51

Belgen

Bericht door DenJerre »

Zit hier aardig wat Belgisch volk blijkbaar...

Als jullie ooit in de buurt van Gent zijn, laat dan gerust iets weten, kunnen we een pint drinken!

(Nederlanders uiteraard ook steeds welkom!)
Alhoewel...
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

als je is in de buurt van Diest bent, laat mij dan iets weten... pintje op mijn kosten 8) (maar niet allemaal tegelijk he) :)
Gebruikersavatar
jazzywezzy
Berichten: 456
Lid geworden op: 05 jul 2004, 10:56

Bericht door jazzywezzy »

Over twee weken zijn wij (ik en mijn collega's) een weekendje in hhet Antwerpse. Kennen jullie daar nog een goede kroeg/staminee
Where's the 'uhh'?
Gebruikersavatar
DenJerre
Berichten: 184
Lid geworden op: 12 jul 2004, 16:51

Bericht door DenJerre »

jazzywezzy schreef:Over twee weken zijn wij (ik en mijn collega's) een weekendje in hhet Antwerpse. Kennen jullie daar nog een goede kroeg/staminee
Aan het Zuid (Museum voor Schone Kunsten) zijn er wel een paar, hangt af van wat je zoekt.. Een paar donkere kroegen, enkele leuke muziekcafeetjes, een jazz café (de Hopper)... En altijd wel mooi volk in de buurt..
Alhoewel...
Gebruikersavatar
DenJerre
Berichten: 184
Lid geworden op: 12 jul 2004, 16:51

Bericht door DenJerre »

Fieldy schreef:als je is in de buurt van Diest bent, laat mij dan iets weten... pintje op mijn kosten 8) (maar niet allemaal tegelijk he) :)
Ik werk niet ver van Westerlo en richting Gent moet ik daar wel eens voorbij... Zet het vat maar al koud!
Alhoewel...
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

DenJerre schreef:
Fieldy schreef:als je is in de buurt van Diest bent, laat mij dan iets weten... pintje op mijn kosten 8) (maar niet allemaal tegelijk he) :)
Ik werk niet ver van Westerlo en richting Gent moet ik daar wel eens voorbij... Zet het vat maar al koud!
je laat maar iets weten als je is tijd hebt --->>> Afbeelding

btw: 12/11 organiseer ik optredens @ café Den Hemel (vlakbij Diest) meer info op https://www.denhemel.com
Plaats reactie