Hoe lang is een chinees?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Bo
Berichten: 82
Lid geworden op: 29 dec 2003, 19:25

Hoe lang is een chinees?

Bericht door Bo »

Is misschien wel leuk om van elkaar te weten hoe lang iedereen speelt en vanaf hoe oud? weten we ook meteen hoe oud iedereen is.. tada... :wink:

Bijna reden voor een feestje... speel bijna 10 jaar.. nou ja, ben eigenlijk pas weer echt actief begonnen... heb ondertussen 3 jaar de stof van m'n bassen gespeeld om het niet te erg te laten lijken... maar 't begon weer te kriebelen en heb er weer helemaal zin in! Nou ist gewoon weer bijna elke dag harken :D o ja... ben op m'n 15e begonnen
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Nou ik ben eeh.....16....en ik speel een maand of 6 :roll: 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Joghy
Berichten: 40
Lid geworden op: 06 jan 2004, 16:02

Bericht door Joghy »

In de maand mei speel ik 25 jaar ... ik ben dan ook al 36 :mrgreen:

Veel uitstapjes gedaan naar andere instrumenten, maar ik kom steeds terug naar de grote liefde voor de lage tonen :wink: Het is gewoon een verslaving.
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Hmm.. even denken. Ik speelde nog niet zo heel lang bas toen ik bassist.pagina.nl aangevraagd heb. Deze is sinds maart 2001 online, dus speel ik nu ongeveer 3 jaar bas en een half jaar langer gitaar. Ben nu 20, dus was ik 17 toen ik begon.

Ik heb geen les gehad in bas- of gitaarspelen omdat ik iemand ben die het liefste zo veel mogelijk zelf aanleert. Daardoor wel iets te lang blijven hangen bij Nirvana en Offspring-achtige muziek, maar de laatste tijd weer wat actiever bezig.
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

ik speel ook nog niet zo heel lang, sinds zomer 2001 ongeveer. das nu dus zo'n tweeënhalf jaar dus. toen was ik 16 en nu ben ik dus bijna 19 :lol:
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Oudjes in de bocht!

Bericht door Wheezl »

Jaartje of 12?! Wauw, ik word oud..

Ben begonnen met basles op mijn 13e, en ik haatte het.. Ben gaan drummen in een bandje en vond dit wel leuk. Op mijn 16e richtten we Haggis op en ben ik serieus achter het bassen gaan staan.. Ik ben nu 25..
Gebruikersavatar
www.vanafvandaag.tk
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 dec 2003, 09:35

Bericht door www.vanafvandaag.tk »

Hahahhahahhaaa.. OUD??
Ik ben inmiddels 30 8)

Speel sinds mijn twaalfde, spaans klassiek, bas in schoolbandjes, toen een tijdje niets, nu weer een aantal jaren lekker actief.
Vanaf Vandaag - Nederpop uit Friesland
https://www.vanafvandaag.tk
Clunk
Berichten: 1363
Lid geworden op: 26 dec 2003, 19:06

Bericht door Clunk »

uhm, da'k 14 was.. na veel gezeik met me ouders :D
mocht ik eindelijk bas spelen.

ik ben overigens nog niet zo heel lang op les.
ik heb alles mezelf aangeleerd.. heel veel afgekeken bij grote voorbeelden... ik kon ook al slappen en alles da'k op les ging...
dat was dus een jaar geleden :D

ehehehe :oops: ik ben de jongste hier denk.
ik zit eigenlijk vooral op les omdat ik meer van de muziek wou leren begrijpen... de theorie enzo..

ik doe nu een soort fusion/jazz bij een privé leraar..
houdt in: naja.. begonnen met walking base enzo.. nu beetje soleren..

jaco invloeden enzo..

maar hey, je moet ergens beginnen :shock: :lol:
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

tselfde als jij bo. speel ook al tien jaar en ben ongeveer 9 mnd geleden weer begonnen na een off-periode van ongeveer 3 a 4 jaar. ben 28 jaar.
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Æ

Bericht door Æ »

Speel nu zo'n 2½ jaar, waarvan de eerste jaar met les (nu helaas niet meer te betalen). Ik was 22 toen ik begon, nu ben ik dus 2½ jaar ouder.
Hoewel bas m'n grote liefde blijft, begin ik ook steeds meer te neigen naar drum, gitaar, djembé , zingen en accordeon.
Gebruikersavatar
bassplayer
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:18

Bericht door bassplayer »

Woei ! K ben nu 23 jaar oud en speel bijna 4 1/2 jaar bas ! Heb overigens zelf alles aangeleerd ( nie dat dat veel is ofzow... moet nog heelveel bijleren) Heb wel es geprobeerd gitaar te spelen maar verder dan de standaard akoordjes kwam k nie.... k dee veel liever de bas ! 8)
Gebruikersavatar
ruude
Berichten: 549
Lid geworden op: 04 jan 2004, 23:11

Bericht door ruude »

Hmm...

Ik ben momenteel 22 en ben begin ergens rond oktober 99 begonnen met bassen, grote bek gehad op vakantie op terschelling met kameraden, dat ik wel bassist zou worden... nou, beste keuze ooit..., speel dus nu 3,5 jaar... de 1e band is ter ziele, maar projecten/bands zat... blijft leuk om te spelen, te spelen met anderen en vooral om eigen repertoire te maken.. met uitdagende baspartijen... whoah...

Speel der sinds een half jaartje ook een beetje gitaar bij, leer het een van mijn huisgenoten aan, en drummen en toetsen doe ik ook wel een beetje..
aLeX
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 dec 2003, 12:19

Bericht door aLeX »

Ik ben nu 18....kspeel nu ongeveer 2,5 jaar
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

:oops: kspeel nu ruim een jaar, waarvan een jaartje les. Ik blijf voorlopig doorgaan met les, ik kick op nieuwe dingen leren en ik wil t ook meteen goed doen (niet naderhand erachter komen dat k iets fout doe). IK ben nu 17 dus nog een hele toekomst voor me (hoop ik). K ben bas gaan spelen omdat ik het cliche vond om gitaar te gaan spelen en ik ben blij dat ik voor bas heb gekozen. Kheb wel een gitaar, maar daar doe ik niks mee en als ik er iets mee doe, dan gooi ik dat ding na 5 minuten weg omdat het gewoon te saai is.
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Ben ergens in de zomer begonnen. Gok een half jaartje. Ben nu 19.
Nog geen les gevolgd. Probeer zoveel mogelijk zelf te leren.
Plaats reactie