Wie o wie kent Emergenza

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Keith
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 jan 2009, 19:48

Bericht door Keith »

Hahaha, duidelijke taal hier!

Aangezien wij een beginnend bandje zijn, en hopeloos op zoek zijn naar optredens, proberen we elke mogelijkheid aan te grijpen. Maar Emergenza dus even laten slippen..!

Volgende keer beter :) Het aanmeldingsformulier voor Clash Of The Titans is al wel verstuurd!
- Rickenbacker 4001JG 83'
- Fender Musicmaster Olympic White '71
- Squier Bronco Metallic Sparkle Blue
- Ibanez Acoustic Bass
- Squier Jazzmaster
- Ampeg Portaflex 500
- Ampeg Portaflex HE210
Gebruikersavatar
snarie
Berichten: 1399
Lid geworden op: 17 mei 2007, 10:01

Bericht door snarie »

Wel mooi om te zien dat dit topic nog steeds een hoop teleurstelling blijft voorkomen!

Betalen om te spelen is natuurlijk fout. Maar erg vaak loop ik ook wel tegen bands aan die zelf niks willen ondernemen om de zaal tijdens hun show vol te krijgen. Erg raar. Bij een poppodium* waar ik werk is het vaak al moeilijk om een foto, goede bio, stageplan, exposure op de bandsite te krijgen. En in dit klimaat waarin alle poppodia een uitdaging hebben om rond te komen en bands een laagdrempelig podium te kunnen blijven bieden, hoef je aan een beginnend bandje echt niet te vragen of ze zelf misschien ook wat flyers willen verspreiden. Allemaal te veel moeite; een vermelding op Facebook kun je krijgen. Die lui mogen wat mij betreft wel betalen...
Wat dat betreft ben ik een groot fan van bands niks laten betalen, maar ze wel kaarten te laten verkopen en hen de inkomsten daaruit in eigen zak te steken. Op die manier staat een zaaltje toch een stuk vaker vol!


* niet echt het kleinste podium van nederland
inderdaad joep :-)
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

Meer nog, sommige bands doen alsof je blij mag zijn dat ze opdagen :roll:
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
snarie
Berichten: 1399
Lid geworden op: 17 mei 2007, 10:01

Bericht door snarie »

Madmac schreef:Meer nog, sommige bands doen alsof je blij mag zijn dat ze opdagen :roll:
inderdaad :kots:
inderdaad joep :-)
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

Madmac schreef:Meer nog, sommige bands doen alsof je blij mag zijn dat ze opdagen.
ik zou je gezicht anders weleens willen zien als de artiesten niet komen opdagen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Nick, doe's lief tegen ons klein Ludooke. :wink:
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

ach wat, ik ben den liefheid zelve.
en Ludo weet heus wel wie hier de grapjas uithangt hoor... :wink:
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

:stupid:
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Plaats reactie