bands van forumleden op youtube

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26245
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

bands van forumleden op youtube

Bericht door Hans58 »

@Bass_Bas: Lekkâh!
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Bass_Bas
Berichten: 389
Lid geworden op: 04 apr 2011, 15:43

bands van forumleden op youtube

Bericht door Bass_Bas »

Dank je Hans!
Sandberg California PM Supreme
Eden WT-400 The Traveler Plus
Eden D410XLT
Eden D210T
Gebruikersavatar
Jimb
Berichten: 1019
Lid geworden op: 25 mei 2005, 15:26

bands van forumleden op youtube

Bericht door Jimb »

In december hebben we wat nummers opgenomen bij ons optreden in de Pul, de eerste video is net klaar: Animal (van Pearl Jam ;))

[youtube]https://youtube.com/watch?v=QUUL9TyrZoc[/youtube]

(opgenomen met: 3 GoPro's, 1 TomTom Bandit en 3 "bemande" cameras (1 in de zaal en 2 op het balkon))
Black Pearl - tribute to Pearl Jam
Bass_Bas
Berichten: 389
Lid geworden op: 04 apr 2011, 15:43

bands van forumleden op youtube

Bericht door Bass_Bas »

Goeie strot, die zanger! Komt dicht in de buurt van Eddie ;-)

Gaaf, die verschillende camera's. Hoe monteer je zoiets? Moet dat door een professional gebeuren of kun je dat zelf af?
Sandberg California PM Supreme
Eden WT-400 The Traveler Plus
Eden D410XLT
Eden D210T
Gebruikersavatar
Jimb
Berichten: 1019
Lid geworden op: 25 mei 2005, 15:26

bands van forumleden op youtube

Bericht door Jimb »

Thanks! Dit nummer ligt onze zanger ook wel goed.

De montage heb ik zelf gedaan met Adobe Premiere Pro, daarbij importeer je alle video files en de audio track en dan maak je een multicam sequence die het programma automatsch kan syncen op de audio track (mits de audio van de video OK is, 2 tracks moest ik met de hand syncen omdat deze te zacht was of juist vervormde). Daarna de multicam mode aanzetten waarbij je alle stream tegelijk ziet en de monitor. Dan de video afspelen en tijdens het afspelen kun je selecteren wanneer je wil switchen naar welke camera. Daarna nog finetunen en het lijkt al ergens op.

Best goed te doen dus :)
Black Pearl - tribute to Pearl Jam
Gebruikersavatar
Neo Land
Berichten: 313
Lid geworden op: 14 aug 2007, 10:16

bands van forumleden op youtube

Bericht door Neo Land »



Meer leadbass.
Headless nut!
Steinbergers en nog veels te veel meer...
https://youtube.com/channel/UCmhm62xlZvq4xNITaZH1b7g
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

bands van forumleden op youtube

Bericht door basloze fret »

Mooie sounds! ik kan dit soort experimentele dingen wel waarderen. Ik vind wel het drum geluid wat minder, ook de drum partijen kunnen wat inventiever wat mij betreft. Soms gaat het ook net wat te lang op hetzelfde door en mis ik de hook of zo. Ik denk dat als je wat dingen zou weglaten en wat apartere riffs/hooks hebt dat het dan heel goed werkt. Nu klinkt het nog wat fragmentarisch. Ik zeg het niet om te zeuren, maar juist omdat ik er potentie in zie. Dus pak het niet verkeerd op.
Gebruikersavatar
Neo Land
Berichten: 313
Lid geworden op: 14 aug 2007, 10:16

bands van forumleden op youtube

Bericht door Neo Land »

basloze fret schreef:Mooie sounds! ik kan dit soort experimentele dingen wel waarderen. Ik vind wel het drum geluid wat minder, ook de drum partijen kunnen wat inventiever wat mij betreft. Soms gaat het ook net wat te lang op hetzelfde door en mis ik de hook of zo. Ik denk dat als je wat dingen zou weglaten en wat apartere riffs/hooks hebt dat het dan heel goed werkt. Nu klinkt het nog wat fragmentarisch. Ik zeg het niet om te zeuren, maar juist omdat ik er potentie in zie. Dus pak het niet verkeerd op.
Geen punt, het is wel één van de wat meer uitgesponnen, wat langere, minder song-achtige dingen, dan we voor de rest spelen. Tis wel een goeie set breker.
Headless nut!
Steinbergers en nog veels te veel meer...
https://youtube.com/channel/UCmhm62xlZvq4xNITaZH1b7g
djababass
Berichten: 103
Lid geworden op: 30 jan 2012, 14:59

bands van forumleden op youtube

Bericht door djababass »



wel 16 min. :)
ONE
Gebruikersavatar
Tommy B
Berichten: 99
Lid geworden op: 21 jan 2014, 20:40

Bericht door Tommy B »

Vrijdag het allereerste optreden met een nieuw bandje gehad. T was allemaal nog erg wennen (de eerste keer samen op het podium, en meteen redelijk wat vierkante meters te 'vullen'), en hoewel er (meer dan :facepalm: ) genoeg slordigheidsfoutjes in zaten, was het gelukkig wel erg leuk :D

MM Stingray Special / Sandberg TM2 / Epiphone Jack Casady / Guyatone EB-9 Sharp 5
Darkglass Microtubes 900v2 + Vanderkley 212MNT
Tommy Gazer
Echte skills kun je niet kopen...een heuule moooie basgitaar wel.
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

bands van forumleden op youtube

Bericht door Hagen »

Neo Land schreef:
basloze fret schreef:Mooie sounds! ik kan dit soort experimentele dingen wel waarderen. Ik vind wel het drum geluid wat minder, ook de drum partijen kunnen wat inventiever wat mij betreft. Soms gaat het ook net wat te lang op hetzelfde door en mis ik de hook of zo. Ik denk dat als je wat dingen zou weglaten en wat apartere riffs/hooks hebt dat het dan heel goed werkt. Nu klinkt het nog wat fragmentarisch. Ik zeg het niet om te zeuren, maar juist omdat ik er potentie in zie. Dus pak het niet verkeerd op.
Geen punt, het is wel één van de wat meer uitgesponnen, wat langere, minder song-achtige dingen, dan we voor de rest spelen. Tis wel een goeie set breker.
+1
De drum lijkt net wat te leeg of te traag. Met wat meer galm erop zou het misschien al voller klinken? Dat blikken radiofragment en vervormde zang werken juist supercool. Gaaf om te horen!
Gebruikersavatar
evertalbers
Berichten: 909
Lid geworden op: 13 jan 2009, 22:43

bands van forumleden op youtube

Bericht door evertalbers »

Mooi liedje van Marc Anthony met mijn band Pimiento:

Bass_Bas
Berichten: 389
Lid geworden op: 04 apr 2011, 15:43

bands van forumleden op youtube

Bericht door Bass_Bas »

djababass schreef:

wel 16 min. :)
Tof!
Sandberg California PM Supreme
Eden WT-400 The Traveler Plus
Eden D410XLT
Eden D210T
Gebruikersavatar
yhcmarc
Berichten: 3490
Lid geworden op: 20 apr 2005, 10:43

bands van forumleden op youtube

Bericht door yhcmarc »

https://perimeteraudio.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.reverbnation.com/herder/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://feast.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

bands van forumleden op youtube

Bericht door aap »



Klein radio optreden met nieuwe zanger die pas 1 maal auditie had gedaan, beetje op de gok dus.
Plaats reactie