bands van forumleden op youtube

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Pyroman
Berichten: 1714
Lid geworden op: 19 sep 2006, 16:48

bands van forumleden op youtube

Bericht door Pyroman »

Nieuwe release van Bathsheba via SVART records.
Full album release is op 24 februari 2017.

Enjoy!

Gebruikersavatar
evertalbers
Berichten: 906
Lid geworden op: 13 jan 2009, 22:43

bands van forumleden op youtube

Bericht door evertalbers »



Ik moet eerlijk zeggen dat ik die dansers in mijn ooghoeken wel zag tijdens het spelen, maar pas nu zie dat er een paar hele mooie bij zitten.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5220
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

bands van forumleden op youtube

Bericht door SpcMnk »

Gisteren in Heerlen.
Tweede keer dat de nieuwe solo gitarist dit nummer meespeelde.

TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

bands van forumleden op youtube

Bericht door Joost van Laake »

De "Micro-docu" (dat schijnt een ding te zijn...) over onze show in Nairobi is eindelijk online! :cheer:

(klikken op de foto opent de video op een nieuwe pagina)
Afbeelding

Geschreven verslagje is hier te vinden: https://www.popunie.nl/2016/tourverslag- ... -in-kenia/
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

bands van forumleden op youtube

Bericht door basloze fret »

Leuk verslag hierboven!
evertalbers schreef:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik die dansers in mijn ooghoeken wel zag tijdens het spelen, maar pas nu zie dat er een paar hele mooie bij zitten.
Lijkt wel of je bas uit staat. Mag wel een stuk harder in de mix, zeker bij latin waar de bas onmisbaar is.
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

bands van forumleden op youtube

Bericht door Kaasknaap »

Onze eerste videoclip!
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3682
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door aap »



Video waarin ik in meespeel. Geschreven door toetsenist en drummer en Bram is erbij gezocht. Bram doet nu mee aan Idols.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23265
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door rich13 »



Een live semi impro van een nieuw geschreven stuk, voor een regionale radiozender.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Laxe
Berichten: 1561
Lid geworden op: 14 dec 2005, 00:28

Bericht door Laxe »

Clipje geknutseld van telefoonfilmpje (dus weinig bas) van twee weken gelden.
Wel een primeur: een eigen nummer van mij op youtube :jam:

Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door BassAgent »

We spelen met Tyranni Flock vrijwel alleen eigen stukken, maar soms niet. Dus deden we deze. Zou 'm wel willen embedden maar het is een Facebookfilmpje. Dus.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Laxe
Berichten: 1561
Lid geworden op: 14 dec 2005, 00:28

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door Laxe »

Ook van mijn andere band een clipje gemaakt. Met Bluesheat doen we ook wel eigen nummers, maar dit is een cover, zelfs een klassieker.



@Hidde: poeh, mooi hoor. Verschil moet er zijn ;-)
Erwin1983
Berichten: 331
Lid geworden op: 30 nov 2013, 18:06

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door Erwin1983 »

https://www.youtube.com/playlist?list=P ... mY8MCCAdW-

Link van een band waar ik 2 jaar terug mee heb gespeeld. Het zijn in totaal 9 nummers die achter elkaar afgespeeld worden.
Met elkaar hebben we een maand of 4/5 met elkaar gespeeld. We hebben er 3 optredens mee gedaan, alleen in de cavern club te liverpool. Een week later Alles live ingespeeld en daarna wat overdubs.
Van de optredens hadden we wat beeld materiaal. Eric, de gitarist, heeft dit weten uit te werken tot een fraai geheel! Ik moet zeggen dat ik er best wel trots op ben!
Ik weet niet precies hoe je het filmpje in het bericht krijgt... de link werkt wel.
Gebruikersavatar
picturit
Berichten: 1497
Lid geworden op: 27 mei 2005, 20:14

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door picturit »

Promo video, compilatie van een show in Lummen (BE) op 21 januari 2017. We deden 2 shows op 1 avond, waarvan deze, op het Legends of Rock festival de eerste was. Toen waren we nog fris :D

Achtereenvolgens worden deze nummers erdoorheen geramd: The Mirror & The Ripper - 16 Dollars - Heaven Nor Hell - A Warrior's Call - The Devil's Bleeding Crown - Maybellene i Hofteholder - Lola Montez - Guitar Gangsters & Cadillac Blood - Fallen - Seal The Deal - Sad Man's Tongue - Still Counting - Thanks.

Daarna direct door naar Peer, nog 1,5 uur rammen en toen m'n nest in (huisje gehuurd ter plaatse ;))
:jam: :jam: :jam:

Laatst gewijzigd door picturit op 25 apr 2018, 15:21, 1 keer totaal gewijzigd.
https://volbeatz.nl
https://rockbassist.nu
[ Brooks EB-RBL, Brooks EB-RBL-Q, Gibson RD, Gibson Thunderbird, Waterstone TP-12 Elite 12-string bass, a.o.
[ Eich T900 + Barefaced Big Twin 2
Bass_Bas
Berichten: 389
Lid geworden op: 04 apr 2011, 15:43

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door Bass_Bas »

Heel kort fragmentje van ons optreden in Bluescafé Apeldoorn gisteravond: https://www.youtube.com/watch?v=ajjFRng1d90
Sandberg California PM Supreme
Eden WT-400 The Traveler Plus
Eden D410XLT
Eden D210T
Gebruikersavatar
Laxe
Berichten: 1561
Lid geworden op: 14 dec 2005, 00:28

Re: bands van forumleden op youtube

Bericht door Laxe »

Erwin1983 schreef: 22 feb 2017, 10:25 https://www.youtube.com/playlist?list=P ... mY8MCCAdW-

Link van een band waar ik 2 jaar terug mee heb gespeeld. Het zijn in totaal 9 nummers die achter elkaar afgespeeld worden.
Met elkaar hebben we een maand of 4/5 met elkaar gespeeld. We hebben er 3 optredens mee gedaan, alleen in de cavern club te liverpool. Een week later Alles live ingespeeld en daarna wat overdubs.
Van de optredens hadden we wat beeld materiaal. Eric, de gitarist, heeft dit weten uit te werken tot een fraai geheel! Ik moet zeggen dat ik er best wel trots op ben!
Ik weet niet precies hoe je het filmpje in het bericht krijgt... de link werkt wel.

Prachtig stuk werk! Erg goede muziek, prima gespeeld en mooi verwerkt zo in deze videoserie. Je Rick was hier ook goed op zijn plek.
Onbegrijpelijk dat zoiets dan op de plank belandt. Gelukkig kunnen wij er zo nog van genieten :worship:
Plaats reactie