European BassDay met Richard Bona

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Marco
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 okt 2003, 13:13

European BassDay met Richard Bona

Bericht door Marco »

European BassDay 2003 op 2 november in Nijmegen.

Op 2 november aanstaande vindt in Nijmegen de tweede European BassDay plaats. Vanwege het succes van de eerste editie, heeft de organisatie besloten het festival te verplaatsen naar Concertgebouw De Vereeniging in Nijmegen: hier is meer plaats, voor zowel toeschouwers als voor leveranciers met hun stands. De datum is verschoven naar de maand november.

Dit jaar hebben we topbassist Richard Bona weten te strikken als hoofdact. Hij zal met zijn band BassDay 2003 afsluiten met een compleet concert: iedereen die dit jaar op North Sea Jazz Festival is geweest weet wat dat betekent! Verder zullen te horen zijn: Claus Fisher (Duitsland), Dominique Di Piazza (o.a. John McLaughlin, Frankrijk), Norm Stockton (USA), Wojtek Pilichowski (Polen), Lars Lehmann (Duitsland) en Markus Setzer (Duitsland) en vele meer .

Bezoekers zullen deze keer wederom een bonte verzameling stands (ca. 26!) aantreffen: een keur aan basmerken, leveranciers en muziekbladen zal op de BassDay vertegenwoordigd zijn. Om het aanbod helemaal compleet te maken, zijn tussen alle optredens door nog een aantal workshops en clinics geprogrammeerd van diverse bekende bassisten.

Het Festival begint om 13.00 uur in Concertgebouw De Vereeniging in Nijmegen (zaal open om 12.00 uur) en duurt tot omstreeks 22.00 uur.
Entreekaarten kosten 25 Euro aan de dagkassa of 20 Euro in de voorverkoop. De gereduceerde prijs voor studenten en jeugd tot 16 jaar (legitimatie of studentenpas meenemen!) bedraagt 10 Euro. Kaarten zijn te bestellen via onze website: https://www.europeanbassday.com.
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Gaat er hier nog iemand naar deze dag?

De vorige keer in Venlo ben ik ook geweest en dat was erg leuk. Ik ga deze keer dus zeker weten weer.
Gebruikersavatar
Dozo
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:17

Ja wel

Bericht door Dozo »

Ja ja vandaag ff een kaart gehaald.
Ben erg benieuwd hoe dat is.
Ik moet wel een stukkie tuffen maar dat doen we graag.
Ik ben nog niet zo lang aan het bassen maar ik vorder gestaag.
Ik zou zeggen tot Zondag.
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Nou.. de bassday was dus gisteren en het was echt geweldig! M'n complimenten Marco! :D

Voor degenen die vonden dat het te duur was.. de hele dag (12:00 tot 23:00) waren er constant optredens, clinics, workshops en een hoop standjes. Als afsluiter meer dan 1,5 uur Richard Bona (wow :shock:).

Ik heb nu al zin in de 3e editie :wink:

Groeten Niels
Plaats reactie