Picture in de Pul. Wie gaat?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
hilde
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2008, 16:59

Picture in de Pul. Wie gaat?

Bericht door hilde »

Voor diegenen die in de Peppel in Zeist waren bij Picture, ik hoop jullie op 24 mei in de Pul te Uden te zien. Voor alle anderen, jullie krijgen nog een herkansing om Rien live aan het werk te zien. Ik heb zelfs gehoord dat er misschien live opnames gemaakt gaan worden!

Wie gaat er mee?

Hilde
hilde
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 apr 2008, 16:59

Bericht door hilde »

Als je niet kan wachten, hier alvast een voorproefje
https://nl.youtube.com/watch?v=w8pV43TMaqg
Gebruikersavatar
Weylin
Niks
Berichten: 1480
Lid geworden op: 21 jan 2007, 04:22

Bericht door Weylin »

Metalband... Juist ja... âhwe-lullen-rock!!

14 euro is wel wat aan de prijzige kant voor een geintje. Uden is however niet zo ver weg van hier.

Ik kijk nog even...
Gebruikersavatar
Thunder
Berichten: 3547
Lid geworden op: 14 jul 2007, 17:51

Bericht door Thunder »

Weylin schreef:Metalband... Juist ja... âhwe-lullen-rock!!
:bat:
Gebruikersavatar
Weylin
Niks
Berichten: 1480
Lid geworden op: 21 jan 2007, 04:22

Bericht door Weylin »

Ik hou van ouwe-lullen-rock ;) Dit is heel veel, maar geen metal. Dat was het misschien toen ze 't voor 't eerst speelden, maar things change :P
Gebruikersavatar
Thunder
Berichten: 3547
Lid geworden op: 14 jul 2007, 17:51

Bericht door Thunder »

Metal is zo'n breed begrip voor mij en voor mij de verzamelnaam. Mensen geven graag overal een naampje aan maar daardoor heb je nu al zoveel soorten hardrock/metal dat ik het niet meer kan volgen. Wij hebben een zangeres die zichzelf helemaal te metal vindt maar die komt altijd met van dat vage Porcupine Tree gedoe aanzetten. Voor haar is dat dan weer metal.
Gebruikersavatar
Weylin
Niks
Berichten: 1480
Lid geworden op: 21 jan 2007, 04:22

Bericht door Weylin »

En da's toch echt progrock... Apart...

Porcupine Tree lijkt toch niet echt op Sonata Arctica. En er komen steeds meer stromingen en die hebben nou eenmaal een naampje nodig om zichzelf de kunnen defineren (oh God, hier krijg ik opmerkingen over). Het gaat erom dat je lol hebt en dat je speelt vanuit je gevoel. Vond het alleen wel grappig dat er op de site staat dat het een metal-band is, terwijl ze dat bij bands als Xystus en Asthenia ook neerzetten. En dat is echt een wereld van verschil.
Gebruikersavatar
Thunder
Berichten: 3547
Lid geworden op: 14 jul 2007, 17:51

Bericht door Thunder »

Sonata Arctica, ik moest het even opzoeken :oops: Niet mijn ding overigens. Wat zij doen is slechts één van de diverse metalsoorten die er zijn. Een band hoeft echt niet zo te klinken om zichzelf metalband te mogen noemen. Maar wat Picture betreft: ik zou het zelf ook eerder Hardrock noemen.

Ik denk in ieder geval dat ik wel weer even ga kijken.
Plaats reactie