Snaren USA inkoopklup

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Snaren USA inkoopklup

Bericht door KvE »

Gezien de dollarkoers en de idote prijzen die er normaal voor snaren worden gevraagd is het wellicht zinnig om collectief snaren in te gaan kopen bij https://www.juststrings.com/electricbassguitar.html

Wie doet er mee? Bij meer dan 10 gegadigden bied ik me aan als verzamelaar van de orders en het verzenden enzo.

Meld je hier, je krijgt PB als het zo ver is!

Cheers.


EDIT: Meld hier of per PB welke snaren je wilt en hoeveel sets. Ik laat je dan per omgaande weten wat 't zou kosten op basis van de dollarkoers van vandaag. Da's wel behoorlijk meer dan gewoon dollars naar euro's omrekenen, zie volgende EDIT!

Steeds als er 10 bestellingen opgegeven zijn zal ik ieder laten weten hoeveel 't gaat kosten. Na betaling gaan we bestellen. Mochten er onverhoopt veel meer- of minderkosten opduiken dan verrekenen we dat achteraf.

Tip: Bestel gewoon een voorraadje van je favo snaren. 1 set biedt je weinig voordeel. Tjek wel even of ze leverbaar zijn. Het minimum is 3 sets! Bij 5 gaat het voordeel aantikken over 't algemeen.


Vul dit excelletje in en je weet wat 't kost! :D

Als je dat wat lijkt geef je bij mij aan dat je meedoet:

Het ingevulde excelletje (eerst opslaan op je PC) kun je mailen naar dit glimmende nieuwe adres: snarenklup@gmail.com

Dan weet ik dat je mee wilt doen en ...

Tegen de tijd dat we compleet zijn tjek ik voor iedereen nog even de prijs tegen de actuele dollarkoers.

Ik doe het als aardigheid voor allen, dus graag geen flauwekul-reacties, die mogen wel per PB.

EDIT:

Zoals beloofd een korte uitleg: Prijs bij Juststrings wordt (helaas) vermeerderd met: shippingkosten van USA naar NL, inklaringskosten, invoerrechten, dan daarover de BTW en per persoon 6,75 verzendkosten (België 11,55).

De dollarkoers fluctueert nogal (heftig) en ik heb er zelf ook veel werk aan waardoor ik er iig niet op wil verliezen, dus ik reken de dollarkoers + 10% op het moment dat ik de bestelling bij juststrings plaats. Dat lijkt misschien veel maar tot nu toe heb ik steeds net quitte gespeeld.

Dat komt vooral omdat iedereen eerst aan mij betaald moet hebben voordat ik de bestelling bij juststrings kan plaatsen, en ellendig genoeg wordt de dollar altijd duurder op het moment dat hij goedkoper had moeten worden. Bovendien belasten ze m'n creditcard pas als de boel is afgeleverd, dus er zit vaak 3 tot 5 weken tussen jouw betaling en de mijne, wat 't risico nogal verhoogt.

Lang verhaal kort: We hebben voordeel van de dollarkoers maar we betalen ook allerlei belastingen en verzending waardoor het pas aantrekkelijk wordt bij plm. 5 setjes bassnaren per persoon. Om de kosten te verdelen moeten er ook minimaal 10 mensen meedoen.

Zoals gezegd: Je kunt altijd afhaken! Ik doe het voor de lol dus voel je niet verplicht.
Kijk of het voor jou interessant is. Je kunt ook altijd vragen wat de prijs zou zijn als je een bepaalde bestelling plaatst.

Groetjes,

Arnoud
Laatst gewijzigd door KvE op 08 mei 2011, 12:19, 50 keer totaal gewijzigd.
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

Dan moeten we wel de 40 dollar verzendskosten dik terug gaan verdienen :P Want het is any size order ;) Laten we even een vrachtwagen komen?
Gebruikersavatar
Witchfynder
Berichten: 1144
Lid geworden op: 30 apr 2008, 02:06

Bericht door Witchfynder »

Ik wil wel.

4 x D'Addario EXL220 ajb :).
Laatst gewijzigd door Witchfynder op 09 jun 2008, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ik ben linkshandig! :P

Samick AS w/ DiMarzio pups // Dean Edge 4 w/ EMG electronics // Rogue LX200B (Fretloos) // Squier VM Jazz
Hartke LH-500+Hartke HyDrive 410+Phonic PPC8000+BBE BMax+Korg DTR-1000+TC Electronics G-Sharp

Conorach||MySpace
Gebruikersavatar
AceyDeucey
Berichten: 413
Lid geworden op: 09 apr 2007, 20:19

Bericht door AceyDeucey »

Als dit van de grond komt wil ik ook wel een stapeltje snaren!
Yamaha BB 414
Music Man StingRay ltd. '06
Music Man Bongo HH black sparkle
Modulus Flea-Bass

Markbass CMD121
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13435
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Die prijsjes zijn wel lonend! Een setje Elixir 5-snarig kost me hier minimaal 65 euro, en daar maar 50 dollar! Dat scheelt GVD de helft! :shock:
Ik kom hier nog op terug, ik post of PM mijn bestelling wel.
Laatst gewijzigd door LeftyJ op 09 jun 2008, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Haico

Bericht door Haico »

Sign me up voor een setje of 5.
Gebruikersavatar
koentje_bassist
Berichten: 1684
Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48

Bericht door koentje_bassist »

Ik wil ook wel meedoen. Voor een paar setjes d'addarios. (tenminste, als ik er in totaal minder voor moet betalen dan 32€ voor 2 setjes --Thomann prijs).
Little Mark II - Traveler 102 - een hoop effecten - EBMM Stingray 4+5
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Is het nou eg so moeilak?

Jongens lees de 1e post nog ff en geef aan wat je wilt.
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

koentje_bassist schreef:Ik wil ook wel meedoen. Voor een paar setjes d'addarios. (tenminste, als ik er in totaal minder voor moet betalen dan 32€ voor 2 setjes --Thomann prijs).
hmm dat weet ik nog zo net niet :p zou je moeten chekken ;)
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22641
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

@KvE : proficiat met je initiatief, echt waar...
Ik hoop dat je alles goed kan plannen en kanaliseren want het vergt wel wat organisatie...Zorg ook dat je financieel ok zit en dat iedereen betaalt wat hij moet betalen...
Het is alleszins een goed idee en ik hoop dat iedereen er voordeel kan uit halen. Iemand had dat al veel vroeger moeten doen...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
SanderI
Berichten: 163
Lid geworden op: 31 mar 2007, 13:15

Bericht door SanderI »

Ik wil graag meedoen aan deze inkoopactie.

Zet voor mij maar: 4x DR Longneck Tapered Steel 45-125 op de lijst.

Super dit initiatief !
wat zal ik hier eens zetten.... ?
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

wombatboter schreef:@KvE : proficiat met je initiatief, echt waar...
Ik hoop dat je alles goed kan plannen en kanaliseren want het vergt wel wat organisatie...Zorg ook dat je financieel ok zit en dat iedereen betaalt wat hij moet betalen...
Het is alleszins een goed idee en ik hoop dat iedereen er voordeel kan uit halen. Iemand had dat al veel vroeger moeten doen...
Dankjewel! Ik stoor me al jaren aan die idiote prijzen.

Enneh bedankt voor je goede raad :D
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22641
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Het zou kl*te zijn mocht je snaren bestellen voor mensen die wat later annuleren "Euh, ik heb ze niet meer nodig" of "Ik kan het pas later betalen"..Zorg dat je goed ingedekt zit vooraleer je bestelt want geld is een gemene duivel.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

ik doe mee, maar moet me nog effe verdiepen in welke snaren ik wil.
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Houden jullie nog rekening met de doune ?
Bij grote zendingen kunnen die wel eens moeilijk gaan doen er simpelweg nog even wat BTW heffen of andere leuke invoerbelastingen opleggen ........... het is maar dat je niet straks van een koude kermis thuis komt.
Plaats reactie