Het Grote Centrale Voorsteltopic

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

HALFWITT schreef:en Q., Doe de groeten aan Sander en Frank (voor Semafoor bestond zat ik met hun in the soja, of is dat een andere semafoor?)
Er is maar één Semafoor 8) .
Maar ik zal de groeten overbrengen morgen. Dus jij was degene die mijn zelfbouwversterker opgeblazen had :)? (het ding doet het nog steeds niet btw maar vormt wel een mooie bijzettafel).
Gebruikersavatar
HALFWITT
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jul 2004, 22:02

Bericht door HALFWITT »

Dus jij was degene die mijn zelfbouwversterker opgeblazen had
:roll: nog sorry daarvoor...maar ik dacht dat ik er alleen een paar stoppen uit had geblazen ofzo :? (bijzettafels zijn ook nodig..?!!?)


maar weer ff on topic: welkom op het forum (iedereen)
-- infant -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Halfwitt --
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

[offtopic] Nee, het was niet jouw fout. Technisch zit er iets mis met dat ding waardoor de stoppen door blijven branden.[/offtopic]
Gebruikersavatar
Frankie
Berichten: 3236
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:09

Bericht door Frankie »

Heb me net voorgesteld in het het basgitaar forum, maar misschien is het hier toch beter op zijn plaats:
Frank, 31 jaar oud uit Utrecht. Speel sinds een jaar basgitaar, daarvoor (en nog steeds trouwens) piano. Heb een Aria ProII TSB400, en sinds anderhalve week een Fender Marcus Miller Jazz Bass IV, erg vet! Een en ander wordt versterkt door een Ibanez SW100, dat klinkt best goed...
Laatst gewijzigd door Frankie op 15 mei 2005, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Goed zo, Utrecht rules!

(Ik heet ook Frank by the way... Bouwe Frank. :mrgreen: )

Welkom!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Anders
Berichten: 19
Lid geworden op: 11 okt 2004, 18:33

Bericht door Anders »

Goeiedag!

Ik: Sander, 25 jaar, Apeldoorn, bassist sinds 1993.
Bassen: Rickenbacker 4003 jetglo, Epihpone Thunderbird IV.
Versterkspul: Ouwe Eden hybride top, met daaronder een 4x10 kast van Fender en af en toe een 2x15 kast van Peavey. (als het echt laag moet...)
Band: Yellow Pearl.

Dat was het wel...
Spelen!
(niet typen...)
E. Monotone
Berichten: 35
Lid geworden op: 31 dec 2004, 17:58

Ook hallo (nogmaals)

Bericht door E. Monotone »

Hi there ik heet Eva, en ben denk een van de weinige 'vrouwen' hier kben er nog niet veel tegengekomen. Ik ben gaan bassen eigenlijk uit noodzaak, het bekende verhaal een paar gitaristen maar geen bassist. Maar ik vind het 'heel vreemd' natuurlijk geweldig. Kheb lang op een Ibanez GSR 200 gespeeld. Kheb nu eindelijk een eigen bas, een Eko een oudje waar een beetje aan geknutseld moet worden, kheb een foto op het foto topic gezet.

band: www.monotones.tk

Nou dag hoor


ps Wat een geweldige bassen van sander hierboven mij :shock:
# Drive your caterpillar into my chevy #
bazzz
Berichten: 13
Lid geworden op: 08 okt 2003, 10:23

Bericht door bazzz »

al een tijdje lid maar ik kom hier niet echt veel, maar ga het toch wat vaker proberen
"is that a good thing?"

Naam: Bas
hoe lang spelend:sinds maart 2002, de peavey aangeschaft terwijl ik niks kon, alles zelf aangeleerd door veel mee te spelen met muziek, doe ik nog steeds btw. schrijf sinds een jaar ook zelf teksten en muziek (alleen baslijnen dan hè)
Leeftijd: 22
Woonplaats: Sleeuwijk (net in Brabant, aam de A27, 30 min boven Breda)
School: Uni van Utrecht, 4e jaars Meteorologie
Basgitaar: Farida jazzbass en een Peavey milestone III
Amp: Hartke 5000 plus VX410 en Peavey microbass 20 watt voor thuis want die andere gaat te hard :twisted:
effecten: boss OC-2
Band: https://www.crashed.nl sinds april 2002, ze hebben me eigenlijk aan de bas gezet, en wat vind ik dat erg (NOT!)
muziekvoorkeur: Metallica, Heideroosjes, Pennywise, Oceansize, Pink Floyd, Mike Oldfield, Face Tomorrow, enz enz (nou ligt dat ver uit elkaar ofnie? 8))
gorre
Berichten: 44
Lid geworden op: 27 jan 2005, 09:52

Bericht door gorre »

Aangezien ik de laatste tijd hier toch wel veel bezoekjes breng zal ik me effe tatatata voorstellen

Ik ben Igor (de Gorre) ondertussen al :cry: 35 en speel nu ongeveer een 20-tal jaar en ... zeker niet onbelangrijk ik tracht de Belgen te versterken op dit forum. Heb een tijdje de prof uitgehangen (of tenminste getracht) vooral in Nederland :) .


Bass : Yamaha TRB6P, MM-M50 Stingray, Rickenbacker 4003, Fender USA Precision Deluxe, Lakland DJ5
Amp : Hevos Tube Preamp + Bass Pod Pro + Ampeg SVT-IIP, ja ik werk liever met losse preamps
Cabs : SWR Goliath JR III, SWR Son of Bertha, Aguilar GS112, Aguilar GS112 NT

Bands met eigen werk :
- School of Quiet (voor diegene een beetje bekend zijn met de Belgische scene : met .Calibre zanger, gitarist en Zornik drummer)
Als ingehuurde muzikant :
- Patsy
- Day Glow Suit
Laatst gewijzigd door gorre op 09 okt 2006, 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.
bolo
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2005, 16:39

Bericht door bolo »

Ik ben ook sinds een paar dagen een regelmatige bezoeker geworden.

Speel sinds juli 2004 weer bas nadat ik al ca 15 jaar niets meer deed in en met muziek.
Ook de ontwikkelingen daarin niet gevolgd.

Werk: maak software
Bas: Alembic Essence (eind '80)
Versterker: Laney DP150, ook eind '80 ???
Muzikale voorkeur: Funk met een stevige rock
Bassisten: Brian Bromberg
(De huidige generatie bassisten ken ik eigenlijk nog niet zo goed)
Bands: Was altijd georienteerd op amerikaanse en japanse jazzrock
maar heb in de muziekloze periode ook de muzikanten van Borsato, Froger en al die anderen weten te waarderen. De muziek van Borsato e.a. iets minder.
Eigen (cover)band: The Funkalicious Collective https://www.fadjar.nl

Ben nu aan het orienteren/overwegen om de Alembic in te ruilen voor een 5-snarige bas van welk merk weet ik nog niet (voorstel???) en mijn versterker te moderniseren.
Gebruikersavatar
The Mule
Alembic arbeider
Berichten: 4178
Lid geworden op: 09 mei 2004, 10:10

Bericht door The Mule »

bolo schreef:Ben nu aan het orienteren/overwegen om de Alembic in te ruilen voor een 5-snarige bas van welk merk weet ik nog niet (voorstel???) en mijn versterker te moderniseren.
Je zou eens kunnen kijken naar die 5-snarige Spoiler die bij The String in A'dam staat. Valt meestal wel een goede (inruil)deal te maken namelijk. Als je eenmaal Alembic gewend bent... 8)
"Hij lachte uit de diepte waar de bassen wonen" - Simon Carmiggelt
bolo
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jan 2005, 16:39

Bericht door bolo »

Ik neigde naar de Fender Jazz, maar Lakland heeft toch wel mijn aandacht getrokken........

Ben benieuwd hoeveel de Essence kan opleveren.....
Gebruikersavatar
bove027
Berichten: 149
Lid geworden op: 02 feb 2005, 18:11

Bericht door bove027 »

Hoi!
Finally after 2 years a working website:
www.cenotaph.nl
Æ

Bericht door Æ »

Kom je na HM ook hier de boel verzieken?
(Ik ben Visje van HM :dance: )

Welkom... al wat gehoord over Sharlee? :twisted:
This
Berichten: 215
Lid geworden op: 23 apr 2004, 18:45

Bericht door This »

Naam: Matthijs Brüll
Age: 23
Woonachtig in: Hoofddorp (k*tzooi)
Speelt: Bas (verassend), zo'n 7 jaar
Speelt op: Een 6 snarige Yamaha TRB-6p (die echt heel kut klinkt want de originele elementen zijn eruit gesloopt en er zijn barto's voor in de plaats)
Speelt graag: Funky, Jazzy, Soul-y, Poppie e.d. als 't maar een beetje groeft

Speelt in: tourdefunk:
https://www.tourdefunk.nl
Plaats reactie