Het Grote Centrale Voorsteltopic

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
anderson
Berichten: 281
Lid geworden op: 08 jul 2012, 22:24

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door anderson »

:jaaaaa: :jaaaaa: :worship:
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Erelid »

Pedullist schreef: 20 feb 2018, 08:03 Je bent toch vrij om het forum te gebruiken hoe je wil? Sommige mensen lezen alleen maar. Sommigen zijn actief lid, en hebben vriendschappelijke banden gemaakt. Anderen verkopen vooral. Persoonlijk ben ik er voor de hete seks, maar dat valt al 10 jaar enorm tegen.
da's niet waar getuige "Geen eigen adds", bijvoorbeeld.(pfff, toch iets gevonden :roll: )

Ik zou een enorm depressieve, chagrijnige teringhond worden als de sex al 10 jaar niet op peil was. :oudezak:
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7874
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door BassKees »

Pedullist schreef: 20 feb 2018, 08:03 Je bent toch vrij om het forum te gebruiken hoe je wil? Sommige mensen lezen alleen maar. Sommigen zijn actief lid, en hebben vriendschappelijke banden gemaakt. Anderen verkopen vooral. Persoonlijk ben ik er voor de hete seks, maar dat valt al 10 jaar enorm tegen.
Dat vind ik wel heel hard dat ik dat zo moet lezen Tjarkieparkie. :cry:
AndyChrist
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 00:02

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door AndyChrist »

Helloo Ja sorry voor het typen
Ik was er een beetje snel mee en midden in de nacht Had het beter ff herlezen hehe
Gewoon dat men voorstelling onder Evil_Ernie_Ball staat en ff te lui was sat op te zoeken en te kopieren
Ik wou vooral de gebruikte foto van een Member opklaren eigenlijk allereerst ...
iig nee Ik ga niet enkel verkopen en kopen maar wel dat ik daar het meeste in ga neuzen hehe
Vastgelopen account btw ja eigenlijk men vorige emailadres ... kan ik mss men Evil_Ernie_Ball account op een ander emailadres opstarten Mss enige moderator die dat voor me kan doen

Thanx yall en als ik wat vreemd overkwam ... Story of my life hehe Cheers yall !
Gebruikersavatar
JohandeJong
Berichten: 997
Lid geworden op: 18 dec 2017, 18:24

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door JohandeJong »

Met "men" bedoel je denk ik "mijn"?
Waarom schrijf je dat dan niet? Is maar één lettertje meer en je komt dan veel minder stom over.

Sorry mensen. Ik kon het niet laten er toch wat van te zeggen. Net zoals velen het woordje "is" typen als ze "eens" bedoelen. Ergerlijk vind ik dat.
Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat! :rock2:
Diagnose: BHPD (Bass Hoarding Personality Disorder)
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Pedullist »

Supergezellig!
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3021
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Britsie »

JohandeJong schreef: 20 feb 2018, 17:01 Met "men" bedoel je denk ik "mijn"?
Waarom schrijf je dat dan niet? Is maar één lettertje meer en je komt dan veel minder stom over.

Sorry mensen. Ik kon het niet laten er toch wat van te zeggen. Net zoals velen het woordje "is" typen als ze "eens" bedoelen. Ergerlijk vind ik dat.
Ik vind het ergerlijk dat mensen elkaar 'stom' noemen ook al kennen ze elkaar niet.

Tegen ergernis is de 'Negeer'-lijst uitgevonden.
(Die hier op het forum 'Vijanden'-lijst wordt genoemd. Ergerlijk vind ik dat: ik heb geen lijstje met vijanden, ik heb een lijstje met mensen die ik negeer)
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
AndyChrist
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2018, 00:02

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door AndyChrist »

Ja "m´n" had ik moeten "schrijven " idd ... Voor verdere opmerkingen over schrijf of typfouten PM me anders maar ipv volledige topics te vullen daarover ... Of mss het grootse Basgitaarforum schrijffouten topic openen als dat al niet bestaat ? Het is maar een idee ... iig tot posts Thanx en excuses
Gebruikersavatar
Evil_Ernie_Ball
Berichten: 310
Lid geworden op: 25 jun 2009, 10:35

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Evil_Ernie_Ball »

Hello Ziezo Terug onder Evil_Ernie_Ball nu Voelt idd vertrouwder aan hehe Greetz
Verschillende 4 snaren,Bass Synths.PercGuit.Samplers,Audio-->Yamaha EM60 Powered 6 channel Ensemble mixer Vintage 72' + 2 Fender 4X8" Soundcabinets + 2 tweeter boxes 70's + 2 Trace Elliot BLX-80 combos 8)
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18580
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Pedullist »

Hallo Kijk eens aan daar ben je weer onder Evil_Ernie_Ball het was even verwarrend meer nu Voelt het idd weer goed haha nou doeizzzzz
Gebruikersavatar
Evil_Ernie_Ball
Berichten: 310
Lid geworden op: 25 jun 2009, 10:35

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Evil_Ernie_Ball »

Oja Wat het DWDD optreden betreft Neen daar hebben we niet meer opgetreden .
Wel nog veel in Nederland en Antwerpen en omstreken Zelfde Muzikanten Nieuw project
Aantwaarpsen Blues onder de naam House of Sun ''power''Trio hehe
Veel Studio en Videoclips/film al ik daar zelf alleen maar 4 snaren plukte
Gitarist zijn creativiteit te proberen ondersteunen bij dit project
Voor de nieuwsgierigen check

https://www.youtube.com/channel/UC2JJsv ... IcsaegyGkw
https://www.facebook.com/HouseofSunBlues/

Maw Ik heb heel die tijd niet stilgezeten
Nu voornamelijk met 8 en 16bit game Synth gerichte projecten bezig Gameboy geluiden via MIDI en zo hehe
Verschillende 4 snaren,Bass Synths.PercGuit.Samplers,Audio-->Yamaha EM60 Powered 6 channel Ensemble mixer Vintage 72' + 2 Fender 4X8" Soundcabinets + 2 tweeter boxes 70's + 2 Trace Elliot BLX-80 combos 8)
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door tjoepatjoep »

Pedullist schreef: 23 feb 2018, 23:55 Hallo Kijk eens aan daar ben je weer onder Evil_Ernie_Ball het was even verwarrend meer nu Voelt het idd weer goed haha nou doeizzzzz
:rofl:
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
SandraGoerd
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2018, 10:47

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door SandraGoerd »

Hi, Ik ben Sandra (36). Ik ben denk ik een van de weinige vrouwen op dit forum? Dus ik kom de vrouwelijke basgitaristen even vertegenwoordigen :)
Ik woon zelf in Noord-Holland. Ik werk bij https://www.vakantiedeals.be
Ik ga regelmatig naar Italië om de beste snaren te kopen voor mij gitaar. Mocht iemand anders hier ook nog geïnteresseerd zijn dan meen ik met plezier ook voor andere iets mee.
Het gaat om snaren met een bronzen omwikkeling voor akoestische basgitaren. In Italië hebben ze echt de beste!!
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door tjoepatjoep »

Welkom Sandra!

Speel je ook alleen maar akoestisch?
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
Evil_Ernie_Ball
Berichten: 310
Lid geworden op: 25 jun 2009, 10:35

Re: Het Grote Centrale Voorsteltopic

Bericht door Evil_Ernie_Ball »

Welkom

Heb je dan ook een handgemaakte akoestische bas (al dan niet van Italiaanse luthier ?)
Ikzelf heb een Portugese Fado bas die heel wat akoestisch volume geeft tegenover de meeste fabrieksmodellen ..
Mss moet ik de Italiaanse snaren ook eens proberen ? als ze die in low tension/extra light hebben heb je men interesse alvast hehe

Greetz A.
Verschillende 4 snaren,Bass Synths.PercGuit.Samplers,Audio-->Yamaha EM60 Powered 6 channel Ensemble mixer Vintage 72' + 2 Fender 4X8" Soundcabinets + 2 tweeter boxes 70's + 2 Trace Elliot BLX-80 combos 8)
Plaats reactie