wachten...

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
WilMario
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 mei 2007, 22:55

wachten...

Bericht door WilMario »

Ik heb 20 maart mijn Fender aerodyne precision bass (blue transparant rosewood) besteld bij Nederland muziek. Het kost wat meer dan uit Amerika bestellen maar dan heb je ook wel wat dacht ik. Ik had de aanbetaling gedaan en toen zei de verkoper dat het wel 2 maanden zou duren voordat ie er zou zijn maar bij fender wist je het maar nooit....

Nu ist al 30 juni en dat ding is er nog niet :? elke week als ik bel denken ze dat ie er de volgende week wel is en nu kreeg ik vorige week te horen dat ie over 6 tot 8 weken dr waarschijnlijk echt is. Nu vroeg ik me af of die wachttijden bij Fender echt altijd zo lang zijn want ik wacht al meer dan een kwart jaar!
Weckl
Berichten: 288
Lid geworden op: 20 jun 2006, 18:46

Bericht door Weckl »

Balen zeg...
Je moet bij Fender maar net het geluk hebben dat ze het product bij Fender Duitsland op voorraad hebben anders is het inderdaad wachten op de boot uit Amerika.

Bij Thomann verwachten ze de bas 30 juli.
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

tis idd een bekend gegeven hier in NL als je wat bij Fender besteld dat je weleens lang kunt wachten, en dit geldt trouwens ook voor de andere merken die via Fender verkocht worden zoals SWR bv.

heb eens bijna 4 maanden op een speakerhoes moeten wachten.... :roll:
Gebruikersavatar
ikheetbas
Berichten: 2124
Lid geworden op: 06 feb 2008, 14:42

Bericht door ikheetbas »

wachten op je reeds aangeschafte spullen zuigt hard. het is de meest onbedwingbare vorm van GAS die er bestaat :cry:
die hier zo nu en dan weer is
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

Echt balen ja, en elke dag als je na je werk/school thuis komt denk je bij jezelf"zou ie er zijn". Thuis komen en dat er dan niet staat is dan nooit leuk.........

Maar die ene dag zou komen dat ie er wel staat :D (sentimenteel op de maandag,sorry)
Gebruikersavatar
ikheetbas
Berichten: 2124
Lid geworden op: 06 feb 2008, 14:42

Bericht door ikheetbas »

ik haal elk uur mijn telefoon wel even uit mijn broekzak, om te kijken of de basdokter al heeft gebeld over mijn 8-snaar...
die hier zo nu en dan weer is
Gebruikersavatar
Grainger
Koning Herrie
Berichten: 6109
Lid geworden op: 02 nov 2007, 22:18

Bericht door Grainger »

Zo wacht ik ook al tijden op mijn pakket uit the US of A...

Ook een baspakketje (nieuwe hals)

2 weken gekocht en verstuurd met 'priority mail', dat belooft je aankomst met 3-5 dagen...

Jaja....
Rics // Fenders // Squiers // Epiphone // Ampeg SVT CL // Ampeg 410 HLF
Persoonlijk topic
WilMario
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 mei 2007, 22:55

Bericht door WilMario »

Weckl schreef:Balen zeg...
Je moet bij Fender maar net het geluk hebben dat ze het product bij Fender Duitsland op voorraad hebben anders is het inderdaad wachten op de boot uit Amerika.

Bij Thomann verwachten ze de bas 30 juli.
wat?! die bass is ook nog eens 100 euro goedkoper dan wat ik er voor zou moeten neertellen. :shock:
WilMario
Berichten: 181
Lid geworden op: 15 mei 2007, 22:55

Bericht door WilMario »

ikheetbas schreef:ik haal elk uur mijn telefoon wel even uit mijn broekzak, om te kijken of de basdokter al heeft gebeld over mijn 8-snaar...
haha ik kijk idd wel (bijna) elke dag naar de plaatjes op internet en dan mezelf pijnigen met de vraag wanneer hij er dan eindelijk zal zijn :(
Weckl
Berichten: 288
Lid geworden op: 20 jun 2006, 18:46

Bericht door Weckl »

WilMario schreef:
Weckl schreef:Balen zeg...
Je moet bij Fender maar net het geluk hebben dat ze het product bij Fender Duitsland op voorraad hebben anders is het inderdaad wachten op de boot uit Amerika.

Bij Thomann verwachten ze de bas 30 juli.
wat?! die bass is ook nog eens 100 euro goedkoper dan wat ik er voor zou moeten neertellen. :shock:
Misschien kun je (als je dat zelf wilt) de bestelling afzeggen.
€100 Is best veel geld.
Gebruikersavatar
Lize
Berichten: 1578
Lid geworden op: 09 nov 2005, 16:17

Bericht door Lize »

Aan de andere kant is Nederland Muziek wel een erg goede zaak, waar je waarschijnlijk ook nog wel een paar gratis afstelbeurten ed krijgt als je'm daar koopt. Maar 't is maar waar je prioriteiten liggen. Wel een heel toffe bas, zo'n Aerodyne! Ik ben al behoorlijk lang behoorlijk GASloos, maar die zou'k nog weleens willen...
Tok*i J*zzsoun*
Tok*i J*zzsoun* fretless
Tok*i H*r*puncher
Winner pimpj*zz

www.mysp*ce.com/styrophone
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Verzending uit de VS gaat eigenlijk vrijwel altijd fout. Ze zijn je pakje kwijt, da's overigens heel kut, da's jammer dan als je niet verzekerd verzonden hebt), vertraging met als excuus "ligt bij de douane".

Dat kan overigens ook al niet, in theorie kan het, maar een pakje onder de 100 EUR halen ze er sowieso al niet uit voor de importrechten.


Zelf wacht ik al een week of 5 op een stel T-shirts van Merch.com. Ze zeggen zelf 5-6 weken, dus ik wacht nog steeds...
Gebruikersavatar
basic5
Berichten: 242
Lid geworden op: 18 jun 2008, 07:52

Bericht door basic5 »

Hoi WilMario,

Ik weet een beetje waar je over praat, ik heb een jaartje geleden een Fender Strat voor een vriendinnetje gekocht en daar een bijna een half jaartje op moeten wachten. Ik heb diverse dingen geprobeerd, dreigen met een juridisch verhaal bij de dealer, enz. maar niets helpt. Mij is verteld dat er een aantal gitaren voor Europa ingepland staat en wanneer er extra vraag in de VS is, men redelijk vrij van deze voorraad gebruikt. Europa heeft voor Fender een lagere prioriteit.
Uiteindelijk wel een prachtige gitaar ontvangen!

Sterkte
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Re: wachten...

Bericht door berth »

WilMario schreef:want ik wacht al meer dan een kwart jaar!
Wow.......

Ik heb begin juni 2006 aanbetaald op een Rick 4003 BBR. En de dealer heeft die bas sinds oktober 2005 in bestelling staan. Het kan dus erger qua wachttijden. ;-)
Gebruikersavatar
brampk8
Berichten: 114
Lid geworden op: 21 mar 2007, 12:01

Bericht door brampk8 »

ik ken de preciese wetgeving niet, maar ik zou die bestelling afzeggen met als argument dat je nu al x maanden op je bas aan t wachten bent en dat je er geen verrouwen meer in hebt. T lijkt me dat ze je dan gewoon je geld terug moeten geven (laat je niet afschepen met tegoedbonnen want volgens mij is dat verkoperspraat en vette onzin)

....en dan 30 juli een telefoontje naar duitsland, scheelt je nog dikke pegels ook.
1983 Squier JV JBass 62
???? Pedulla Rapture SB4
1982 Squier JV Stratocaster 62
1982 Ibanez LR10
2012 Martin 00028 VS
Fender PA 135
SWR Henry 8x8

Sold:
1983 Squier JV Pbass 57
1983 Squier JV Pbass 62
Aguilar GS 112
Marshall DBS 7400
Plaats reactie