naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Laxe
Berichten: 1563
Lid geworden op: 14 dec 2005, 00:28

naar welk concert ga jij?

Bericht door Laxe »

Morgen Daniel Rateliff & the Night Sweats. Zin in!
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Eindelijk nog eens wat concertjes op mijn agenda :cheer:
  • Op 12 maart naar de Belpop Bonanza Royale theatershow (OK, geen echt concert, maar wel een muzikale beleving :mrgreen: )
  • Op 16 maart naar Maceo Parker in Antwerpen (klasuitstapje met de muziekschool)
  • Op 25 maart naar Go Go Penguin (en nog 2 jazz-achtige bandjes) in Brussel
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Bericht door viersnaar »

padawatje schreef:[*]Op 25 maart naar Go Go Penguin (en nog 2 jazz-achtige bandjes) in Brussel[/list]
Ah, het BRDCST festivalletje... [denk dat ik ook naar Battles ga, die staan 27e Maart op de planken bij de AB]
Wat staan in Antwerpen en Brussel toch altijd te gekke bands op de podia.

We gaan 25e Maart [weer] naar Eefje de Visser in Hasselt. Live altijd een feestje, vind ik.
Wat staan in Belgie toch altijd te gekke bands op de podia. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Van Tango
Berichten: 3051
Lid geworden op: 16 mar 2007, 03:32

naar welk concert ga jij?

Bericht door Van Tango »

1 mei naar Russian Circles. 8)
What difference does it make?
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8181
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

naar welk concert ga jij?

Bericht door Peachabell »

25 mei naar Tuxedomoon's Half Mute Tour in TivoliVredenburg, ook al meer dan 25 jaar terug dat ik hun voor het laatst live gezien heb.
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13378
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

naar welk concert ga jij?

Bericht door LeftyJ »

Vanavond mijn oude bandje the Bullfight checken in Vrijplaats Leiden. Wordt de eerste keer dat ik ze zie met de nieuwe contrabassist, terwijl het album (waar nog wel wat elektrische partijen op staan die ik heb ingespeeld) alweer bijna een jaar uit is. Ik heb de plaat nog niet eens gehoord :oops:. In mijn verdediging: ze hebben ook niet even de moeite genomen om mij een exemplaar te geven, ondanks mijn bijdragen. Tijdens de releaseshow was ik een weekend in de Ardennen, en bij de sporadische optredens daarna lukte het ook steeds niet. Wel zin in!
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

naar welk concert ga jij?

Bericht door viersnaar »

Peachabell schreef:25 mei naar Tuxedomoon's Half Mute Tour in TivoliVredenburg, ook al meer dan 25 jaar terug dat ik hun voor het laatst live gezien heb.
Tof.
Ik ga ze zien in de Nieuwe Nor in Heerlen.
Stonden ze vorig jaar ook al, schijnt ontzettend goed te zijn geweest.
Toen kon ik niet. Nu laat ik het niet aan me voorbij gaan.
Gebruikersavatar
WahWow
Berichten: 179
Lid geworden op: 25 nov 2011, 20:27

naar welk concert ga jij?

Bericht door WahWow »

Gaat iemand 17-3 naar Rachmaninov Uitgelegd in TilvoliVredenburg (Utrecht)? Ik wil hierheen gaan maar samen is natuurlijk gezelliger (en meteen een minimeeting).

DONDERDAG 17 MAART 2016
Rachmaninov Uitgelegd

Op 17 maart onthult dirigent Jules van Hessen met live ondersteuning van Het Gelders Orkest én pianist Nino Gvetadze de geheimen van Rachmaninovs beroemde tweede pianoconcert. Wat maakt dit werk zo door-en-door romantisch? Is de pianist opgewassen tegen de vele snelle nootjes, en Rachmaninovs legendarisch grote handen? En wie is de baas: de dirigent of de pianist? Tijdens Jules’ verhaal speelt het orkest de cruciale fragmenten, bijzondere solo’s en spannende overgangen – en na de pauze: het hele stuk!

https://www.tivolivredenburg.nl/nl/agen ... _Uitgelegd
Basses: Yamaha TRB5-II / Fender Precision Nate Mendel Signature
Effects: EBS MultiDrive / MXR MXR M288 Bass Octave Deluxe / Dr. J. Sparrow
Amp: Eden E10
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23287
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

naar welk concert ga jij?

Bericht door rich13 »

12 juni Puscifer :D :D :D :D
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26250
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

naar welk concert ga jij?

Bericht door Hans58 »

Vanavond met zoonlief naar 10CC geweest, hier in schouwburg Orpheus. En het was in één woord geweldig! Geluid was super, niet te hard en perfekt kwa mix. En wat een band. Echt griezelig goed, die mannen kunnen alles. Ik heb de live-DVD Clever Clogs al een paar jaar in huis en heer Gouldman trad nu met dezelfde opstelling aan. En ik vond het zelfs mooier dan op die DVD.
Van de opener Wall Street Shuffle tot de toegift Rubber Bullets was het genieten. Met als hoogtepunt voor mij een prachtige versie van Feel The Benefit, wel op de voet gevolgd door I'm Not In Love, dat live veel meer leeft dan op de oorspronkelijke studioversie.
En Gouldman speelt gewoon op een Ashdown MAG-setje, niks geen haai-end geneuzel. :D
Oh, en had ik al gezegd dat ik het geweldig vond? Ik vond het namelijk geweldig. En zoonlief ook; voor hem was het een groter feest van herkenning dan-ie vooraf gedacht had. :worship:
Ik heb een top-avond gehad. 8)
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
clover4
Berichten: 1164
Lid geworden op: 08 jan 2012, 20:07

naar welk concert ga jij?

Bericht door clover4 »

Leuk om te lezen ! Ik wist niet dat die mannen nog tourden ! Naar mijn mening vrij onder-gewaardeerde band / artiesten !
Catch your dreams before they slip away
Dying all the time
Lose your dreams and you will lose your mind
Ain't life unkind?
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26250
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

naar welk concert ga jij?

Bericht door Hans58 »

Als je er iets mee hebt en ze komen in de buurt is het zeker een aanrader. Echt ongelooflijk goed (en leuk!).
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23287
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

naar welk concert ga jij?

Bericht door rich13 »

Niks mis met een MAG setje :D

Leuk dat het zo goed was. Ik hou van 10CC.
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26250
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

naar welk concert ga jij?

Bericht door Hans58 »

Dat bedoel ik! :D
Ik wil stiekum wel een Ric nu, hoewel ik er ook na diverse pogingen niet goed mee overweg kan. :facepalm: Wat een heerlijk sub-laag. De ouwe Sonic Blue Jazz met matching headstock van heer Gouldman klonk ook prettig, maar de Jet Glo Ric was toch een different cookie.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

naar welk concert ga jij?

Bericht door tjoepatjoep »

:yes:
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Plaats reactie