naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Bazz Lightyear
Berichten: 5354
Lid geworden op: 27 okt 2007, 17:44

Bericht door Bazz Lightyear »

we were promised jetpacks vanavond :)
Everyones a pilot in the night sky
Moonlight that cures loneliness
Todays meal is Nissin Cup Noodle Cup Noodle Cup Noodle
Gebruikersavatar
Dominee
Berichten: 2543
Lid geworden op: 19 mei 2008, 09:16

Bericht door Dominee »

Julian Sas in 013.
Dat wordt weer een feestje vanavond!!!
Onderhand traditie, samen met onze werkplaatsplanner (voor de 6e X) :dance: :jam: :cheer:
herintreder,55 jaar
Classic-Rock band met gelijkgestemde oudere jongeren.
Fender Precision-bass '79, Squier JV Precision, Peterbuilt CS-P, Epiphone Thunderbird Classic
Darkglass Microtubes 900 Amp, TecAmp 210 600W
Gebruikersavatar
Linda5
Berichten: 3004
Lid geworden op: 17 mei 2008, 20:47

Bericht door Linda5 »

Net 2 kaarten voor Waylon besteld op 19 feb. in de P60! :cheer:
https://www.lynnslineup.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/lynnslineup" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Net naar een "concert" geweest, maar toch nog even hier melden: zaterdag jl. Het Groot Niet Te Vermijden gezien en gehoord. Lastig in een paar woorden uit te leggen wat dit vijftal precies doet, en de omschrijving "muzikaal cabaret" is misschien niet helemaal adequaat. Het gaat muzikaal gezien van quasi Russische volksliedjes via voor ukelelekwartet aangepaste klassieke stukken naar eigentijdse pop. Erg onderhoudend en muzikaal van grote klasse. Echt de moeite waard! 8)
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
GeertdeJonge
Berichten: 2575
Lid geworden op: 13 nov 2008, 10:29

Bericht door GeertdeJonge »

GeertdeJonge schreef:Maandag naar Baroness in de 013, goede shit!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=t8bm60f1O0o[/youtube]
Vanavond!
Gebruikersavatar
ERNIE
Berichten: 34
Lid geworden op: 05 jan 2010, 07:04

Bericht door ERNIE »

29 Jan: Channel Zero
07 Feb: Gamma Ray

Ernie
Gebruikersavatar
Thunder
Berichten: 3547
Lid geworden op: 14 jul 2007, 17:51

Bericht door Thunder »

Gisteren naar Europe geweest in een afgeladen Paradiso. Gewoon een erg lekker rockconcert waarvan je tevreden naar huis gaat. The Final Countdown zat uiteraard bij de toegiften dus voor die tijd zijn we hem gesmeerd. :wink:
Gelukkig ook veel oude krakers van voor die tijd, en het nieuwere werk is ook prima aan te horen. Op basgebied valt er niets te melden maar John Norum blijft toch een bijzonder fijne gitarist om naar te luisteren. Een beetje in de stijl van Michael Schenker. Lekker gebruik van de Wah, iedere noot precies goed van klank en daar waar ie moet zitten en verder geen poespas.

Kortom altijd fijn, concerten van dit soort bands. Bijna altijd is het reuzegezellig en dit soort bands klinken live altijd weer een stukje ruwer en puurder (purer?) als op de plaat.
Ondanks zijn onbekendheid toch zo gewoon gebleven.
fsleeking
Berichten: 12
Lid geworden op: 25 mei 2007, 16:19

Bericht door fsleeking »

TM Stevens is toegevoegd aan de line-up van IMF's (met oa Bernard Fowler, Stevie Salas en oud-Pearl Jam drummer Dave Abbruzzese) op donderdag 4 februari 2010 in de Boerderij te Zoetermeer. Mooie gelegenheid om even te gaan kijken!
Gebruikersavatar
Sanders
Bas-cyclo-pedie
Berichten: 19306
Lid geworden op: 27 okt 2007, 19:35

Bericht door Sanders »

30 januari, 10 jaar Duyster (Isbells, The Low Anthem, Fanfarlo, Lou Barlowe,...) :worship:
6 maart, The Antlers, in de AB :cheer: :cheer: :cheer:
rich13 schreef:Sanders is gek op kinderen!!! Gebakken dan...
dejohan schreef:Een hamer is nutteloos als je begonia's wil kweken.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Thunder schreef:Gisteren naar Europe geweest in een afgeladen Paradiso. Gewoon een erg lekker rockconcert waarvan je tevreden naar huis gaat. The Final Countdown zat uiteraard bij de toegiften dus voor die tijd zijn we hem gesmeerd. :wink:
Gelukkig ook veel oude krakers van voor die tijd, en het nieuwere werk is ook prima aan te horen. Op basgebied valt er niets te melden maar John Norum blijft toch een bijzonder fijne gitarist om naar te luisteren. Een beetje in de stijl van Michael Schenker. Lekker gebruik van de Wah, iedere noot precies goed van klank en daar waar ie moet zitten en verder geen poespas.

Kortom altijd fijn, concerten van dit soort bands. Bijna altijd is het reuzegezellig en dit soort bands klinken live altijd weer een stukje ruwer en puurder (purer?) als op de plaat.
Ik herinner me dat ik Kee Marcello's (één van hun gitaristen) solo's in dat genre echt knap vond. Misschien kan men wat lacherig doen over dergelijke groepen maar als je één hit zoals The Final Countdown kan schrijven (een klassieker hoe je het ook draait of keert) en daarmee mensen beroert of doet opkijken, hoor je mij daar niks slechts over zeggen.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Bazz Lightyear
Berichten: 5354
Lid geworden op: 27 okt 2007, 17:44

Bericht door Bazz Lightyear »

ik ga donderdag naar Nona :P
Everyones a pilot in the night sky
Moonlight that cures loneliness
Todays meal is Nissin Cup Noodle Cup Noodle Cup Noodle
Gebruikersavatar
Thunder
Berichten: 3547
Lid geworden op: 14 jul 2007, 17:51

Bericht door Thunder »

wombatboter schreef:Ik herinner me dat ik Kee Marcello's (één van hun gitaristen) solo's in dat genre echt knap vond. Misschien kan men wat lacherig doen over dergelijke groepen maar als je één hit zoals The Final Countdown kan schrijven (een klassieker hoe je het ook draait of keert) en daarmee mensen beroert of doet opkijken, hoor je mij daar niks slechts over zeggen.
Nee mij ook niet hoor, maar ik heb het nummer écht te vaak gehoord. Onze drummer speelt het nummer in zijn hardrock coverbandje en ze krijgen er steeds veel respons op uit de zaal.

Ik wist niet eens dat Kee Marcello bij Europe heeft gezeten. Ik heb alleen de eerste twee albums thuis. Was zeker toen Norum was verdwenen en bij Dokken zat.
Ondanks zijn onbekendheid toch zo gewoon gebleven.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Ik heb ooit eens die docu gezien in Single Luck over The Final Countdown en het leken me hele gemoedelijke en leuke kerels. Joey Tempest had een paardenkwekerij of iets dergelijks waar hij zich nu mee bezig hield.
Frappant dat dat introotje aanvankelijk geschreven werd voor de opening van een discotheek en dat men dan daar verder opgeborduurd heeft..
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Gum
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 sep 2009, 14:10

Bericht door Gum »

19 juni naar Muse in het Goffertpark!
Fame Baphomet V
Fender Precision Bass MIM
Squier Gum Modified Jazz Bass
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11915
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Net terug van een optreden van de band Quincey en er is maar één woord voor: wauw.

Een band die de echte typische, geweldige, akoestische sound van de jaren 50 jazz heeft weten te behouden, maar vervolgens wel ontzettend moderne muziek staat te maken. Petje af. :worship:

Vervolgens bleek ik ze ook nog eens op hun vakantie in Perugia, in 2008, heb zien jammen op straat... :facepalm: Ontzettend aardige gasten, de saxofonist was oprecht geïnteresseerd in wat ik met muziek deed en zou zeker de myspace van mijn band gaan bekijken. :)
Plaats reactie