naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

Vanavond naar Steven Wilson! :dance:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8162
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Peachabell »

viersnaar schreef: 07 mar 2018, 14:16 Spannend... wat gebeurde er dan buiten het podium?
Op de kade bij het Scheepvaartmuseum kwam tijdens het laatste nummer 'Sand', een mij onbekende dame tegen me aan dansen.
Dat deed ze op zo'n manier, dat ik het me nog herinner.

In Paradiso viel het me tijdens het nummer Wüste op dat Blixa me nogal aanstaarde (ik stond redelijk vooraan).
Toen ik ergens halverwege het nummer om me heen keek, merkte ik dat er 4 vrouwen in een perfect vierkant (ruit) om heen stonden. Pas toen ik bewoog, waardoor de symmetrie verbroken werd, wendde Blixa z'n blik af.
Daardoor vermoedde ik dat die configuratie hem vanaf het podium opviel.
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6066
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door ritz »

Horndogz in Grounds Rotterdam 16 maart 2018.

https://www.grounds.nu/agenda/horndogz/
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door tjoepatjoep »

20-23 maart naar Londen voor congres van het werk. Ik denk: ik kijk even of er nog een leuk bandje speelt in die periode... wat blijkt: Roger Daltrey in de Royal Albert Hall... En nog kaarten beschikbaar! Heuj!! :dance:
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
SaabandBass
Berichten: 418
Lid geworden op: 26 jun 2013, 21:43

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door SaabandBass »

Dat is nog eens het nuttige met het aangename combineren
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door badastronaut »

BassAgent schreef: 07 mar 2018, 14:24 Vanavond naar Steven Wilson! :dance:
En hoe was het? alleen nieuw werk? of ook wat ouder spul? en waar was het? Vond het laatste concert van Steven Wilson waar ik geweest ben één van de beste en meest indrukwekkende ooit...
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

Ja was te gek! Hij speelde in AFAS Live, voornamelijk nieuw spul maar ook wat dingen van Hand.Cannot.Erase én hij speelde Lazarus, mijn lievelingsnummer van Porcupine Tree.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
RonC
Berichten: 3254
Lid geworden op: 20 jan 2005, 12:55

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door RonC »

Gisteren naar At the Drive In geweest met als support Death From Above!
Dju wat een energie, heb er nu nog koppijn van, maar het was het waard! :)
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door badastronaut »

BassAgent schreef: 08 mar 2018, 12:21 Ja was te gek! Hij speelde in AFAS Live, voornamelijk nieuw spul maar ook wat dingen van Hand.Cannot.Erase én hij speelde Lazarus, mijn lievelingsnummer van Porcupine Tree.
Cool! ja Lazarus is prachtig! ik was erg blij dat hij op tijdens de Hand Cannot Erase tour ook the watchmaker en The Raven speelde. Vind het nieuwe album toch een tikje tegenvallen...
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Niels »

Ah, dat heb ik lang niet meer geluisterd... Laatste keer dat ik hem live gezien heb was in 2006 in Paradiso met Porcupine Tree toen Deadwing net uit was.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

badastronaut schreef: 08 mar 2018, 12:58
BassAgent schreef: 08 mar 2018, 12:21 Ja was te gek! Hij speelde in AFAS Live, voornamelijk nieuw spul maar ook wat dingen van Hand.Cannot.Erase én hij speelde Lazarus, mijn lievelingsnummer van Porcupine Tree.
Cool! ja Lazarus is prachtig! ik was erg blij dat hij op tijdens de Hand Cannot Erase tour ook the watchmaker en The Raven speelde. Vind het nieuwe album toch een tikje tegenvallen...
The Raven heeft-ie ook gespeeld, maar die heb ik niet afgewacht. Ik ken zijn repertoire niet suuuuupergoed, dus op een gegeven moment is mijn hoofd een beetje vol met zijn soort muziek en komt het niet zo goed meer binnen.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23265
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door rich13 »

hahaha en mensen mij maar raar vinden met dat gekke alternatieve bandje Porcupine Tree. En nu verkoopt dhr Wilson AFAS live en de Royal Albert Hall uit :)
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door deevit »

badastronaut schreef: 08 mar 2018, 12:58
BassAgent schreef: 08 mar 2018, 12:21 Ja was te gek! Hij speelde in AFAS Live, voornamelijk nieuw spul maar ook wat dingen van Hand.Cannot.Erase én hij speelde Lazarus, mijn lievelingsnummer van Porcupine Tree.
Cool! ja Lazarus is prachtig! ik was erg blij dat hij op tijdens de Hand Cannot Erase tour ook the watchmaker en The Raven speelde. Vind het nieuwe album toch een tikje tegenvallen...
Niet alleen Lazarus, maar ook Arriving Somewhere But Not Here, niet verwacht die ooit nog eens weer live te horen. En een paar oude Porcupine liedjes, vond het echt een verrassende set. Geen BGF'ers gespot overigens.
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3682
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door aap »

RonC schreef: 08 mar 2018, 12:33 Gisteren naar At the Drive In geweest met als support Death From Above!
Dju wat een energie, heb er nu nog koppijn van, maar het was het waard! :)
Helemaal vergeten! Zag zojuist nog een winactie in mijn mailbox en dacht, damn daar wilde ik wel heen.......
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

deevit schreef: 08 mar 2018, 15:03
badastronaut schreef: 08 mar 2018, 12:58

Cool! ja Lazarus is prachtig! ik was erg blij dat hij op tijdens de Hand Cannot Erase tour ook the watchmaker en The Raven speelde. Vind het nieuwe album toch een tikje tegenvallen...
Niet alleen Lazarus, maar ook Arriving Somewhere But Not Here, niet verwacht die ooit nog eens weer live te horen. En een paar oude Porcupine liedjes, vond het echt een verrassende set. Geen BGF'ers gespot overigens.
Zie je, zo goed ken ik hem dus :lol:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Plaats reactie