naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door AmericanIdiot »

Zo...dat doet maar. Spelen die gasten nog? Ik herinner me hun enige ja echt, echt enige en allerlaatste comeback ergens in 2000.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15091
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door padawatje »

Blijkbaar wel dus. Ter ere van de 40ste verjaardag van de band. Dus ik dacht : "Dat wil ik nu wel eens zien." :)
Mamawatje gaat mee, dus dat wordt sowieso een leuk avondje uit. (Onze muzieksmaak ligt zo ver uit elkaar dat we zelden samen naar optredens gaan.)
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

Kaartjes gekocht voor Branford Marsalis in maart :dance:

@AI: Ja, ze touren nog steeds, heb ze ook al twee keer gezien. Niet voor de centen neem ik aan, die mannen kunnen niet meer lopen van de doekoe volgens mij.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7181
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door HNZ »

Morgen naar Soft Machine in De Boerderij. De enige band uit mijn jeugd waarvan ik de albums (uit de 70-ies) nog altijd te pruimen vind.
Met Roy Babbington op bas. De bassist van de laatste originele bezetting. De huidige band is trouwens ook te gek - anders ging ik niet. Morgen presenteren zij hun nieuwe cd.
Erwin1983
Berichten: 331
Lid geworden op: 30 nov 2013, 18:06

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Erwin1983 »

HNZ schreef: 07 sep 2018, 22:50 Morgen naar Soft Machine in De Boerderij. De enige band uit mijn jeugd waarvan ik de albums (uit de 70-ies) nog altijd te pruimen vind.
Met Roy Babbington op bas. De bassist van de laatste originele bezetting. De huidige band is trouwens ook te gek - anders ging ik niet. Morgen presenteren zij hun nieuwe cd.
Supercool! Spelen ontzettend goed! Ik heb ze een keer mogen bewonderen en dat was echt te gek!
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Buster »

Zometeen naar Appelpop (en hopen dat het niet vol is) en in december tot mijn grote verrassing naar JessieJ.
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 1374
Lid geworden op: 10 aug 2010, 19:00

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Anthony »

28-10-18 Blackberry Smoke Melkweg
12-01-19 Architects AFAS Live
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Strabel »

Ja 23 nov. Beth Hart in Lyon.(ik woon in de Bourgogne)
Lekker avondje stappen .
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 2229
Lid geworden op: 31 jan 2010, 15:54

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door we tigers »

Pedullist schreef: 29 aug 2018, 13:26 Ja, dat geldt voor mij ook. :) Echt een inspiratiebron voor mij ook (in de zin dat je overal over kunt zingen, en dat je onzin serieus kunt nemen)
Net terug van TMBG in Antwerpen. Ik raad aan te gaan! Twee sets, retestrakke band en een hele rits vol goede liedjes. Met de nodige ruimte voor grapjes en experiment.
| Rickenbacker | Höfner | Peterbuilt | BassVI
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door rich13 »

Strabel schreef: 23 sep 2018, 13:44 Ja 23 nov. Beth Hart in Lyon.(ik woon in de Bourgogne)
Lekker avondje stappen .
Sorry voor de offtopic, maar waar ongeveer? Wij waren deze zomer in de Morvan en ik vond het fantastisch!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Strabel
Berichten: 2381
Lid geworden op: 27 okt 2014, 16:33

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Strabel »

rich13 schreef: 27 sep 2018, 22:21 Sorry voor de offtopic, maar waar ongeveer? Wij waren deze zomer in de Morvan en ik vond het fantastisch!
In de buurt van Autun,zuideliik nog wel in de Morvan.
Feeling the groove is everything.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door rich13 »

Ok, mooi!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Kale kip
Berichten: 239
Lid geworden op: 19 aug 2018, 09:29

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Kale kip »

HNZ schreef: 07 sep 2018, 22:50 Morgen naar Soft Machine in De Boerderij. De enige band uit mijn jeugd waarvan ik de albums (uit de 70-ies) nog altijd te pruimen vind.
Met Roy Babbington op bas. De bassist van de laatste originele bezetting. De huidige band is trouwens ook te gek - anders ging ik niet. Morgen presenteren zij hun nieuwe cd.
Andy Summers heeft ook nog bij Soft Machine gespeeld dacht ik.
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14280
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door gilles »

Gisteravond naar Fleddy Melculy geweest. Ik kon ze niet, en ik had geen flauw idee wat ik ervan moest verwachten. Ergens had ik het idee dat ze een persiflage-band waren zoals Patatje Metal, of zoiets als de Dirty Daddies. Nou, dat zijn ze dus niet! Wat een kabaal haha! Maar wel retestrak en muzikaal, ik vond het best tof om zo'n optreden eens (bewust) mee te maken.
Vroegâh ging ik naar alles wat een dubbele bass had, goot mijzelf vol drank en dook in de moshpit. Als het maar hard was. Mijn smaak is inmiddels wel wat veranderd, maar desalniettemin vond ik het onwijs tof!
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door aap »

Vanavon naar The Pineapple Thief in de Melkweg.
Plaats reactie