naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8202
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Bericht door Peachabell »

Aanstaande dinsdag naar de Gang of 4 in de Melkweg.


Er werden bij de online voorverkoop herbruikbare oordopjes aangeboden, misschien wel een idee om iets in die trant mee te nemen.
Andy Gill kan z'n Strat inderdaad nogal tekeer laten gaan.
Gebruikersavatar
emilk
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 feb 2013, 19:26

Bericht door emilk »

Net met pa didi bij Marcus Miller wezen buurten in Paradiso. Vette shit, nieuw album, nieuwe muzikanten. Groovy als de neten. Nsj heeft hem ook op de planning, zeer de moeite waard!!!
no fuzz for uzz!!! 8)
waar een bas is is een weg :)
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23040
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

rich13 schreef:8 mei Also Eden en Silhouette.
Dan zie ik je daar. En zondag ga ik als fotograaf voor Background Magazine naar GB3 in Willem II, Den Bosch.
Oh, en 19 mei naar The Australian Pink Floyd in Utrecht en 17-19 juli met mn tentje naar Night of the Prog op de Lorelei (D).
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

emilk schreef:Net met pa didi bij Marcus Miller wezen buurten in Paradiso. Vette shit, nieuw album, nieuwe muzikanten. Groovy als de neten. Nsj heeft hem ook op de planning, zeer de moeite waard!!!
Dat klinkt wel als een toffe woensdag!
ben erg benieuwd naar die nieuwe band.

Doe je pa de groeten van me.
Gebruikersavatar
emilk
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 feb 2013, 19:26

Bericht door emilk »

Hey Stinky

Het is zeker de moeite waard om er naar toen te gaan. Veel ervaren muzikanten uit onder andere detroit en de caribische eilanden! North sea jazz bied Marcus en zijn kornuiten ook een podium. Helaas is de vrijdag al uitverkocht :(. De hartelijke groetjes nog van mijn vader
no fuzz for uzz!!! 8)
waar een bas is is een weg :)
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

emilk schreef:Helaas is de vrijdag al uitverkocht :(.
Ja, echt stom dat het al uitverkocht is voordat het blokkenschema en exacte programma bekend is. Zaterdag ook al. Vorig jaar hetzelfde verhaal. En dit jaar komen niet eens echt heel veel grote (commerciële) namen. Ik ga zondag. Nog tips voor de zondag iemand? Vaak zijn de onbekende dingen nog het tofste. Marcus Miller heb ik nu al zo vaak gezien dat ik het niet erg vind dat ik hem moet missen, maar blijft toch altijd wel leuk.
Gebruikersavatar
elrinden
Berichten: 275
Lid geworden op: 23 okt 2008, 11:11

Bericht door elrinden »

Relatief uitverkocht...ik ben een "alternatieve site" tegen gekomen die de kaartjes voor 50 euro extra aanbiedt :kots:

Kansloos (ik weiger in ieder geval)! Maar heb het geluk dat ik een hele scherpe oom heb (die de kaartjes voor vrijdag al besteld had :worship: ).

Emilk, was leuk in Paradise hè!? Ben benieuwd waar je op "mijn filmpje" te zien bent :wink:
André van der End Custom JB5 - Fender P+J Frankenstein - Fender Precision Bass Lyte (2x) - Spector NS-2A - Squier Jazz Bass Vintage Modified

Vanderkley 210MNT - TC Electronic RS 212 - 2x GR Bass ONE 350 - Green Audio BassBall
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

elrinden schreef:Relatief uitverkocht...ik ben een "alternatieve site" tegen gekomen die de kaartjes voor 50 euro extra aanbiedt :kots:
Vandaar dat het zo snel is uitverkocht. Als handelaren alle kaartjes opkopen is het voor de 'normale man' niet meer te doen om op een eerlijke manier aan kaartjes te komen. Ik snap niet dat NSJ daar zelf niks aan doet.....de gewone prijs liegt er ook al niet om.
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6079
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

oplichter

Bericht door ritz »

Dit berichtje ook geplaatst bij "Off Topic" het onderdeel 'Het grote marktplaats-ethiek topic'

In dit kader:

vrijdag via Marktplaats twee aangeboden kaarten voor vrijdag 10 juli 2015 NSJF besteld. Voor een 'normale' prijs € 90 per kaartje dus € 180.

Geld overgemaakt. Maar verder niets meer vernomen... De advertentie op Marktplaats is inmiddels verwijderd en op mail word niet meer gereageerd.

Wellicht achteraf gezien iets te naïef geweest, maar ben hier dus ingestonken (zie tekst van zijn mail en ook de foto's). Dus wees gewaarschuwd als je met RB te maken krijgt!!

R D
NL68 INGB

Kan je het met spoed overmaken dat kan namelijk tot 16.30
stuur me een kopie van betaling dan mail ik het gelijk door
In de bijllage heb ik mijn paspoort toegevoegd en een foto van mezelf met mijn paspoort in mijn hand zodat je weet dat het goed zit

Alvast bedankt

Robert
Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel
Laatst gewijzigd door ritz op 03 mei 2015, 18:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Als je morgenavond nog niks van een reactie hebt gewoon aangifte doen. Je hebt het rekening-nummer en bsn van de vent. Lijkt me makkelijk op te sporen door de politie.

Aanvulling na even googlen

https://www.opgeletopinternet.nl/index.p ... =22537.150

Er wordt ook gesuggereerd dat er misschien identiteitsfraude wordt gepleegd.
Aangifte doen en alle gegevens die je hebt doorgeven. De naam en paspoort-foto zijn misschien vals, maar het rekeningnummer lijkt me alsnog handig om de identiteit van de oplichter te achterhalen.
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11915
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Doen ze helaas helemaal niks mee! Ben zelf een keer voor €200 opgelicht op marktplaats. Netjes aangifte gedaan, maar kreeg na een paar weken een e-mail met de mededeling dat ik de enige persoon was die aangifte had gedaan tegen de desbetreffende vent en of ik het niet wilde intrekken. Blijkbaar telt het niet als je maar alleen bent! :roll:
Gebruikersavatar
Peachabell
Berichten: 8202
Lid geworden op: 31 mar 2009, 11:38

Bericht door Peachabell »

Dat is niet alleen bij MP zo. :roll:
Gebruikersavatar
Mr-Pr0nk
Berichten: 320
Lid geworden op: 27 mar 2011, 17:38

Bericht door Mr-Pr0nk »

6 november naar the wombats :jam:
Basses
Epiphone thunderbird classic iv pro
Fender musicmaster bass
Fender Player Jaguar Bass EBY BLK limited Edition
Sandberg Electra M4
Silvertone Scepter
AMP
Ashdown ABM evo IV 600
Ashdown ABM 610
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22641
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Zondag naar Maurane, nog steeds het beste dat hier in Belgie sinds decennia rondloopt...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6079
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Sly & Robbie Meet Nils Petter Molvaer

Bericht door ritz »

Interessante en niet voor de hand liggende combinatie van muzikanten.
16 juli 2015 De Boerderij, Zoetermeer.

https://cultuurpodiumboerderij.nl/progra ... r-molvaer/" onclick="window.open(this.href);return false;
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Plaats reactie