naar welk concert ga jij?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
clover4
Berichten: 1164
Lid geworden op: 08 jan 2012, 20:07

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door clover4 »

Morgen naar the Sparks in Tivoli Utrecht. Altijd al genoten van de muzikale diversiteit en hun originele teksten.
Catch your dreams before they slip away
Dying all the time
Lose your dreams and you will lose your mind
Ain't life unkind?
Gebruikersavatar
samuel
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 aug 2005, 13:02

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door samuel »

30 nov. dimmu borgir in 013
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7148
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door HNZ »

ritz schreef: 08 jun 2018, 09:41 4 november Wooten trio

https://www.lantarenvenster.nl/programm ... oten-trio/

30 november Defunkt (met Kim Clarke en Kelvyn Bell!)

https://www.grounds.nu/agenda/defunkt/
Ik ook! (Wooten)
Gebruikersavatar
CaptainSlow
CaptainTitanium
Berichten: 1902
Lid geworden op: 27 nov 2017, 22:55

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door CaptainSlow »

Level 42. 9 november effenaar.
strooiveldvrij Titanium versterkt botstelsel

De Basgitaarforum afspeellijst 2020 op spotify. Klik hier om je vetste basnummers toe te voegen!
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14250
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door gilles »

Woensdag naar Pearl Jam! Toch nog!! :cheer:
Beide concerten waren binnen no-time uitverkocht, festivals zag ik even niet zitten dit jaar ivm iets té heftige rugklachten...
Nu krijg ik het kaartje van de vrouw van een vriend van mij (die ik al een jaar of 5 niet gesproken heb!), omdat zij geen oppas kunnen krijgen, en omdat hij het tof vindt om een concert samen te delen die net zo van Pearl Jam houdt als hijzelf. Blij mee!! :cheer:
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
ReneE
Berichten: 795
Lid geworden op: 27 nov 2016, 18:49

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door ReneE »

Maiden gisteravond in Arnhem. De heren zitten nog vol energie en het was een lust om te horen EN zien. De ene na de andere klassieker kwam voorbij en bij elk nummer een ander doek op de achtergrond. Fenomenale show :jam:
Groet'n

Rene
Loat mer kuul'n; het löp wa los..
Haico

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Haico »

Ik vertrouw Iron Maiden erop dat ze stoppen als ze geen kwaliteit meer kunnen leveren. Maar het lijkt erop dat deze tijd nog lang niet in zicht is. Wat een spectakel was het! :)
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

Ik was vanavond bij Paul Simon en het was zo fantastisch... Band poepiestrak, Simon geweldig bij stem, iedereen plezier, tweeëneenhalf uur perfectie.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 1374
Lid geworden op: 10 aug 2010, 19:00

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Anthony »

27 juli - Gaslight Anthem in 013 :-)
Gebruikersavatar
ritz
Berichten: 6066
Lid geworden op: 23 okt 2008, 18:26

Azymuth

Bericht door ritz »

Park Oude Westen, 1 september 2018 Rotterdam (overigens een gratis festival)

https://www.festivalmagia.nl/
Visaton Atlas DSM MK II
Sphinx Project Fourteen & Project Four

https://www.funkblog.nl/dj-ritz/
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22553
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door wombatboter »

Ben gisteren voor de dertigste (?) keer naar Level 42 gaan kijken in Lokeren (ik had een chauffeur gevonden want kan zelf niet rijden).
Was vooral een verrassing op klankgebied : zelden King beter kunnen horen (het leek alsof ik voor zijn versterker zat) en zijn nieuwe bas is een vooruitgang als je vergelijkt met de Kingbass.
Hij heeft nu een PJ configuratie en zijn bas klinkt dikker en de fijne snaren hebben meer body. Het dunne fingerstyle geratel is warmer geworden en zijn loopjes zijn hoorbaar geworden. Hij moet wel meer stemmen want de double balls zijn nu weg maar hij had er zin in gisteren.
Soms te druk in de ritmesectie waarbij Biggin toch de groove wat verliest door teveel fills maar wat doe je als je altijd dezelfde hits moet spelen en je je toch wat wil amuseren...Gelukkig zat "Dream Crazy" er tussen als vreemde eend maar de hits klonken niet saai en zoals gezegd was King in vorm.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4592
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door Hagen »

Donderdag de Magpie Salute gezien in de Amstelkerk in Amsterdam. Deze afgeleide van The Black Crowes gaven een akoestisch concert. Prettig.
Laatst gewijzigd door Hagen op 12 aug 2018, 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

Morgen naar de Brian Jonestown Massacre in Paradiso! Werd uitgenodigd door de bassist van de support act.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
badastronaut
Berichten: 1596
Lid geworden op: 14 apr 2015, 10:25

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door badastronaut »

wombatboter schreef: 12 aug 2018, 11:10 Ben gisteren voor de dertigste (?) keer naar Level 42 gaan kijken in Lokeren (ik had een chauffeur gevonden want kan zelf niet rijden).
Was vooral een verrassing op klankgebied : zelden King beter kunnen horen (het leek alsof ik voor zijn versterker zat) en zijn nieuwe bas is een vooruitgang als je vergelijkt met de Kingbass.
Hij heeft nu een PJ configuratie en zijn bas klinkt dikker en de fijne snaren hebben meer body. Het dunne fingerstyle geratel is warmer geworden en zijn loopjes zijn hoorbaar geworden. Hij moet wel meer stemmen want de double balls zijn nu weg maar hij had er zin in gisteren.
Soms te druk in de ritmesectie waarbij Biggin toch de groove wat verliest door teveel fills maar wat doe je als je altijd dezelfde hits moet spelen en je je toch wat wil amuseren...Gelukkig zat "Dream Crazy" er tussen als vreemde eend maar de hits klonken niet saai en zoals gezegd was King in vorm.
Leuk om te lezen! 6 nov komen ze bij mij in de buurt, ben heel benieuwd!
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: naar welk concert ga jij?

Bericht door BassAgent »

Impulsief een kaartje gekocht voor Zen Village vanavond in de Melkweg, begint pas 23:00, maar m'n favoriete reggaezanger Johnny Osbourne staat op het podium :dance:
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Plaats reactie