Rock Nation!!!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
FleaWannabe
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2004, 19:23

Bericht door FleaWannabe »

Best veel jonkies (heb er een stuk van gezien) die er ook voor bedankten hoor! Liever bij je eigen band blijven dan in een potentieel succesvol format geduwd te worden, tja, ik zou het zelf ook doen. Maar ik wil dan ook niet professioneel met muziek bezig zijn (niet dat ik daar goed genoeg voor ben trouwens, bij lange na niet).
Billy, tell Hulk about Disneyland
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

Bericht door Joost van Laake »

Lach me suf om dave!
De verhalen over die gast zijn zo erg dat ik ze gewoon niet ga posten hier.
(en er zijn foto's om ze te bevestigen ook nog...)

Ik zie hem wel graag op het podium overigens. Loopt over van de energie!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Joost van Laake op 08 sep 2008, 13:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Gebruikersavatar
SlowKarma
Berichten: 174
Lid geworden op: 13 feb 2008, 15:39

Bericht door SlowKarma »

Los van het niet synchroon met de beelden zingen en spelen klonk de zang over het algemeen te netjes en ingehouden. Het zijn vast allemaal goeie muzikanten en interessante mensen maar ik ga er niet voor thuisblijven. Succes!
Yo no soy tonto!
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

Stinky schreef:
verder is het programma een echte ripoff van Rockschool met Gene Simmons. Met als enige verschil dat dit programma ging om van een stel nerds een rockband te maken, op zijn beurt weer afgekeken van de film Rockschool, waar nu ook weer het 2e deel van uit is...beetje overkill.
tis dus duidelijk dat je zelf niet gekeken hebt want het lijkt in de verste verte niet op dat Simmons gebeuren: het betreft in dit geval echte muzikanten die allemaal al goed kunnen spelen en de nodige ervaring hebben.
Ik heb inderdaad niet gekeken en ga dat ook niet doen, want al die programma's zijn hetzelfde. Misschien iets anders verpakt, maar het gaat toch weer over een bandje formeren, dus eigenlijk hetzelfde.
Ik vind het niveau van dat soort programma's gewoon bar slecht en veel te commercieel en alleen gericht op de massa, dus daarom kijk ik niet meer naar zulke programma's.
Gebruikersavatar
AppleMies
Berichten: 2205
Lid geworden op: 08 dec 2007, 10:29

Bericht door AppleMies »

Sowee.....niemand kijkt en iedereen vind het k*t!!!!!!! (behalve ik dan)


Hier kan een slotje op lijkt mij. :twisted:
DEAN Q4 Bartolini TGE • Kramer XL9
Now: Tech21 SansAmp Bass Driver DeLuxe • ART PS 4x4 • TC Electronic G-sharp
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

Bericht door Joost van Laake »

niet dus:P
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Haico

Bericht door Haico »

Joost van Laake schreef:Lach me suf om dave!
De verhalen over die gast zijn zo erg dat ik ze gewoon niet ga posten hier.
(en er zijn foto's om ze te bevestigen ook nog...)
Wat zijn dat voor soort verhalen dan?

Dave is echt lief. De tranen stonden in zijn ogen toen hij zijn gitaar kwijt was (had ik in onderpand genomen (lang verhaal)).
Gebruikersavatar
xyqtt
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 mar 2008, 16:14

Bericht door xyqtt »

Ik heb ent ff het programma gekekn op rtl-gemist en vind het opzich wel wat hebben. het is qua commercieel toch minder dan idols en dergelijek van. SMS of BEl wie er weg moet en ik denk dat beeld en geluid niet synchroom lagen vanwege de montage dna dat ze neit live speelden. Anders zou het programma echt nergens op slaan. En die vrouwelijke bassiste is trouwens nergesn voorgesteld en neit 1x aan het woord geweest. Of ook ik meot het gemist hebben
erikjrnk
Berichten: 458
Lid geworden op: 27 nov 2003, 18:32

Bericht door erikjrnk »

:? izzie gefalle ofso? :?
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7925
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Bericht door BassKees »

Dit is toch een nederlandstalig forum? :?
Gebruikersavatar
Iris Music
Iewris
Berichten: 5384
Lid geworden op: 25 jun 2006, 14:34

Bericht door Iris Music »

Ik ben het nu ook aan het kijken, ik had echt een soort van Idols verwacht, maar dat valt reuze mee. Ik denk dat ik het zelfs ga volgen! :)
Vanzelfsprekend!
"We don't want to learn, but we hate what we don't understand"

Progbitch!

Een !
Gebruikersavatar
Marthais
Berichten: 2060
Lid geworden op: 31 mei 2006, 17:14

Bericht door Marthais »

BassKees schreef:Dit is toch een nederlandstalig forum? :?
inside joke... :P
Gebruikersavatar
heskez
Berichten: 2068
Lid geworden op: 13 aug 2004, 09:53

Bericht door heskez »

Toch stiekem even gekeken op rtl gemist, goeie tip trouwens!
Tjongejonge, 1,5 uur reserveren om een nummer in te studeren. Met mijn huidige coverband doen we dat binnen 10 min, zit iedereen meestal gelijk op 1 lijn en zeggen we na afloop: Nee, dit was niks.. :lol:
-- It's the hat that keeps the funk --
Gebruikersavatar
FleaWannabe
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2004, 19:23

Bericht door FleaWannabe »

Ik ben het wel met Iris eens, het heeft wel een leuke Hollandse no nonsense houding, beetje lowbudget allemaal. Ik ga het ook maar eens volgen!
Billy, tell Hulk about Disneyland
Gebruikersavatar
Joost van Laake
Berichten: 2799
Lid geworden op: 10 apr 2006, 13:33

Bericht door Joost van Laake »

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/ylvV4YgjTJg&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/ylvV4YgjTJg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/r96fkN2AGUM&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/r96fkN2AGUM&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Main tools: Peterbuilt CS-P & T-Sonic | Lakland Skyline DJ04 | EICH TH 900 | EICH 612XL | SansAmp Paradriver DI |
Feestboek
Orkestje: All For Nothing
Plaats reactie