Sites waar LOSSE snaren te koop zijn!?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Sites waar LOSSE snaren te koop zijn!?

Bericht door The Fourth Horsemen »

Weet er iemand goede online shops waar ik losse snaren van meerdere merken kan kopen? Op lord of the strings zijn enkel rotosounds apart te koop, maar ik wil eens andere merken proberen. Ik speel nl BEAD en telkens de G snaar weggooien vind ik nogal verspilling.
Alvast bedankt
Gebruikersavatar
Jarno
antipassief
Berichten: 7630
Lid geworden op: 25 apr 2007, 21:27

Bericht door Jarno »

Juststrings heeft volgens mij ook losse snaren, de 40$ fixed shipping fee is echter niet zo tof, misschien kun je meedoen met de snareninkoopactie die KvE af en toe organiseerd?

Groeten,

Jarno.
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

Dan zou ik eerst eens moeten weten welk merk ik het fijnste vind niet?


EDIT: heb net zitten kijken naar de prijzen van losse snaren bij just strings. Ik kan voor de prijs van een B en een E snaar kan ik een pakje met 5 snaren kopen. Jammer voor die G snaren, volgende keer doe ik mee met KvE.
Dennis
Berichten: 901
Lid geworden op: 19 jul 2005, 20:58

Bericht door Dennis »

misschien moet je je G snaren op marktplaats zetten. Of bewaren voor als je besluit toch nog eens een Gsnaar te gebruiken.
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

The Fourth Horsemen schreef:Dan zou ik eerst eens moeten weten welk merk ik het fijnste vind niet?


EDIT: heb net zitten kijken naar de prijzen van losse snaren bij just strings. Ik kan voor de prijs van een B en een E snaar kan ik een pakje met 5 snaren kopen. Jammer voor die G snaren, volgende keer doe ik mee met KvE.

Het wordt wel weer tijd dat we weer een rondje gaan doen dus plemp je bestelling in het inkoopkluptopic! hiero dus

Bij 10 meedoeners wordt er weer besteld!
Gebruikersavatar
Jarno
antipassief
Berichten: 7630
Lid geworden op: 25 apr 2007, 21:27

Bericht door Jarno »

The Fourth Horsemen schreef:Dan zou ik eerst eens moeten weten welk merk ik het fijnste vind niet?


EDIT: heb net zitten kijken naar de prijzen van losse snaren bij just strings. Ik kan voor de prijs van een B en een E snaar kan ik een pakje met 5 snaren kopen. Jammer voor die G snaren, volgende keer doe ik mee met KvE.
Ik dacht dat je andere snaren wilde proberen, dus nee, dan hoef je niet vantevoren te weten welk merk je het fijnste vindt.
Haico

Bericht door Haico »

Ik koop mijn snaren meestal los.

Dat is inderdaad een stuk goedkoper... Als ze vast zitten krijg je er elke keer een basgitaar bij.

Loshalen, basgitaar wegmikken... veel te veel moeite allemaal!
Gebruikersavatar
Jarno
antipassief
Berichten: 7630
Lid geworden op: 25 apr 2007, 21:27

Bericht door Jarno »

LOL, en bij sommigen zit er dan ook nog zo'n goedkoop snoertje en klein versterkertje bij (als ik haast heb en bij de Kijkshop even snaren ga halen).
Gebruikersavatar
basloze fret
Berichten: 4578
Lid geworden op: 14 jun 2008, 12:32

Bericht door basloze fret »

Jarno schreef:Juststrings heeft volgens mij ook losse snaren, de 40$ fixed shipping fee is echter niet
zo tof
als je het vraagt sturen ze het ook onverzekerd op, op eigen risico dan,
dan is het geloof ik maar 10$ of zoiets...zo doe ik het altijd, en het is nog nooit fout gegaan.
Rickfender
Berichten: 737
Lid geworden op: 27 apr 2008, 20:51

Bericht door Rickfender »

klik. niet een groot aanbod, maar ze hebben ze wel.
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

BramS schreef:klik. niet een groot aanbod, maar ze hebben ze wel.
Metronooms??? Snaren zie ik zo snel niet, dus inderdaad geen groot aanbod. Lord Of The Strings heeft ook losse snaren.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Rickfender
Berichten: 737
Lid geworden op: 27 apr 2008, 20:51

Bericht door Rickfender »

huuuuuuuuuuh ...

eerst waren het snaren.
maar ik zal wel met de link een naam geven, het adres veranderd hebben :mrgreen:

daar hebben ze iniedergeval wel losse snaren :D
Rickfender
Berichten: 737
Lid geworden op: 27 apr 2008, 20:51

Bericht door Rickfender »

Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Dat ziet er beter uit, en gelukkig weet Peter van Spuy dat het meervoud van snaar snaren is ipv snaars. Nu die metronooms nog...
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Plaats reactie