Korn live video; jullie mening

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!

Wat vinden jullie ervan ?

VET !
7
37%
ieder zijn stijl, geen mening
8
42%
zwak ! dit is geen bassist meer
4
21%
 
Totaal aantal stemmen: 19

Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik vind het eigenlijk ook niets, maar dat is denk ik puur omdat ik Korn niets vind. Ieder zijn muzieksmaak en als JIJ het goed vind is er toch niets verkeerd? Net alsof iedereen het dan goed moet vinden... zou gezellig worden ;)

Zelf houd ik meer van bands als Dream Theater, Symphony X en dat vind ook 99% van de mensen helemaal niets. Zolang IK het goed vind, boeit me het eigenlijk niet of de rest van de wereld het goed vind (Behalve dan wanneer echt niemand het leuk vind, want dan worden er geen cd's en concertkaartjes meer verkocht en dat is ook zo wat :D).

Ohja, bij de muziekstijl vind ik zijn speeltechniek wel weer cool :)
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Fieldy schreef:jaja, we snappen ondertussen wel wat jij van Fieldy vind

En tja, nieuwe stijl zal het waarschijnlijk wel niet worden,
maar tis zoals ik al 100 keer gezegd heb... you love it, or hate it.
En de meningen zijn duidelijk verdeeld... zojuist nog 50-50 op de poll.
Ik reageerde alleen op de stelling: "Het kan iets compleet nieuws zijn..." dus kweenie wat ik in jou ogen vaudt doe....(ja da was expres, kijken of ie het opmerkt) maar jij hoeft niet telkens boos te worden als ik reageer op iets dat gezegd wordt over Fieldy.....tenzij je hem zelf bent natuurlijk......
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Niels schreef:Ik vind het eigenlijk ook niets, maar dat is denk ik puur omdat ik Korn niets vind. Ieder zijn muzieksmaak en als JIJ het goed vind is er toch niets verkeerd? Net alsof iedereen het dan goed moet vinden... zou gezellig worden ;)

Zelf houd ik meer van bands als Dream Theater, Symphony X en dat vind ook 99% van de mensen helemaal niets. Zolang IK het goed vind, boeit me het eigenlijk niet of de rest van de wereld het goed vind (Behalve dan wanneer echt niemand het leuk vind, want dan worden er geen cd's en concertkaartjes meer verkocht en dat is ook zo wat :D).

Ohja, bij de muziekstijl vind ik zijn speeltechniek wel weer cool :)
Naja opzich...in je eentje bij een concert van DreamTheater....lekker VIP behandeld worden..........alle handtekeningen:P lijkt me opzich wel vett! :lol: 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Surferboy schreef:Naja opzich...in je eentje bij een concert van DreamTheater....lekker VIP behandeld worden..........alle handtekeningen:P lijkt me opzich wel vett! :lol: 8)
Ja, ik denk ook dat ze zo'n concert gaan organiseren als er maar 1 iemand is die een kaartje koopt.. er moet natuurlijk wel markt voor zijn :wink:

Trouwens bij Symphony X wel gehad dat we na het optreden in het cafe naast de zaal zaten en dat toen iedereen weg was Russell Allen (zanger) met een paar roadies bij ons aan tafel kwam zitten. Was op zich wel heel relaxed om zo ruim een uur met hem te zitten ouwehoeren. :D
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Niels schreef:
Surferboy schreef:Naja opzich...in je eentje bij een concert van DreamTheater....lekker VIP behandeld worden..........alle handtekeningen:P lijkt me opzich wel vett! :lol: 8)
Ja, ik denk ook dat ze zo'n concert gaan organiseren als er maar 1 iemand is die een kaartje koopt.. er moet natuurlijk wel markt voor zijn :wink:

Trouwens bij Symphony X wel gehad dat we na het optreden in het cafe naast de zaal zaten en dat toen iedereen weg was Russell Allen (zanger) met een paar roadies bij ons aan tafel kwam zitten. Was op zich wel heel relaxed om zo ruim een uur met hem te zitten ouwehoeren. :D
*Is Stikjaloers!!* 8) :lol: :shock:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
AnTz0r
Berichten: 406
Lid geworden op: 31 jan 2004, 20:31

Bericht door AnTz0r »

Fieldy past inderdaad wel bij de band....

...de rest zuigt immers ook, en soort zoekt soort :lol:


Bovenstaande dient als schertsende grap te worden beschouwd, ook al is het mijn echte mening :)
CD Uit! https://www.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false; / https://music.magionband.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rhinus
Berichten: 638
Lid geworden op: 07 dec 2003, 23:06

Bericht door Rhinus »

Ik vind Fieldy enorm K*T. Maarja, bij Korn passen doet 't wel aagezien dat ook enorm slechte muziek is naar mijn onbescheiden mening.

Maar ik heb dus gekozen voor "ieder zijn stijl, geen mening". Hoewel dat 'geen mening' nergens op slaat. Maar hij heeft een eigen stijl. Dat is tegenwoordig moeilijk. Aan de andere kant, als ik met een vork op een bas ga spelen heb ik ook een eigen stijl..

En veel slechter zal 't niet klinken dan die Fieldy!
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

AnTz0r schreef:Fieldy past inderdaad wel bij de band....

...de rest zuigt immers ook, en soort zoekt soort :lol:


Bovenstaande dient als schertsende grap te worden beschouwd, ook al is het mijn echte mening :)
Jupz....ik probeerde nog iets positiefs te ontdekken......maar de drummer is echt levenloos.....zelfs ik drum interessanter.....en de gitaristen....oei....7-snarig! Tja.....de gitarist van DreamTheater speelt ook 7-snarig.....en dat lukt hem toch wel iets beter..........
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Æ

Bericht door Æ »

Nu ben ik ook niet de meest grote Kornfan die er is, maar die drummer levenloos? Ik hoop echt voor je dat je zelf ook drumt, en dat je weet wat je zegt, anders praat je toch echt onzin makker. Dingen die simpel klinken hoeven dat niet te zijn.
By the way, zelf ben ik ook niet een echt goede drummer, maar een beetje ritme komt er nog wel uit.
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Nou erg lekker klinkt het iig niet......errug basic allemaal (wat ie in Got The Live drumt.......) dat kan ik er wel beter uit krijgen........en ik drum alleen op school..........zelfs Lars van 'Tallica is swingender.....en dat zegt heeeel wat hoor........

*EDIT* net de vid nog ff bekeken....naja goed...90% krijg ik er na een uurtje oefenen ook wel uit.........
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Urban Legend
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 feb 2004, 01:56

Bericht door Urban Legend »

Eh, mensen... zolang we net niet over Larsie praten is het goed. ben drummer van band in Limburg en heb voorheen in een Deathmetalfusionband in Friesland gespeeld. Moet zeggen dat ik Lars pas gevoelloos spelen vind. die vent presteerd het om in een ballad met 24 inch bassdrums en een enorme knallende snare een zacht stukje muziek te verkrachten. grooven doet hij niet, ik zou namelijk niet op zijn drums kunnen dansen. het brengt weinig emotie bij me te weeg, waar david silveria nog op een adequate manier de agressie weet te benadrukken in Korn.
inderdaad, vergis je niet, simpele dingen zijn vaak niet zo simpel. david is niet zo slecht als hij lijkt en heeft een hoop power die andere drummers niet hebben. korn was veel slechter geweest als Lars erbij had gespeeld.

Een ervaren drummer van 24 met verstand van zaken en een platendeal!
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

// sorry, videofile is gewist van de server wegens onderhoud //
Gebruikersavatar
bassplayer
Berichten: 93
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:18

Bericht door bassplayer »

Urban Legend schreef:Eh, mensen... zolang we net niet over Larsie praten is het goed. ben drummer van band in Limburg en heb voorheen in een Deathmetalfusionband in Friesland gespeeld. Moet zeggen dat ik Lars pas gevoelloos spelen vind. die vent presteerd het om in een ballad met 24 inch bassdrums en een enorme knallende snare een zacht stukje muziek te verkrachten. grooven doet hij niet, ik zou namelijk niet op zijn drums kunnen dansen. het brengt weinig emotie bij me te weeg, waar david silveria nog op een adequate manier de agressie weet te benadrukken in Korn.
inderdaad, vergis je niet, simpele dingen zijn vaak niet zo simpel. david is niet zo slecht als hij lijkt en heeft een hoop power die andere drummers niet hebben. korn was veel slechter geweest als Lars erbij had gespeeld.

Een ervaren drummer van 24 met verstand van zaken en een platendeal!
Graaf Stok hier ?? :D
Gebruikersavatar
RoyStar
Berichten: 51
Lid geworden op: 30 dec 2003, 16:37

Bericht door RoyStar »

Korn (Fieldy).........Liever niet nee.
Ik ben van heel wat markten thuis (qua smaak, niet kunnen), van RHCP tot Iron Maiden en van System oa Down tot Deep Purple. Ook veel bassisten horen in mijn Favo lijstje thuis met name: Flea (waarom lijkt me duidelijk), Roger Glover (Hoe simpel brilliant kan zijn en hoe brilliant simpel kan zijn :roll: ) en Natuurlijk good "old" Steve Harris (wie houdt er niet van deze gozer! Godfather van de agressieve en plectrumloze bassist :twisted: ).
Maar om toch niet off topic (als dit al offtopic is) af te sluiten herhaal ik:
Korn (Fieldy).....Liever niet nee.

Surferboy....I'm with you on this one!

Ciao
Basses: Ibanez SR5000SM 1998 / Ibanez SR705
Amp: Ashdown MAG 300 + 2x 10" combi / Ashdown MAG 410T (4x 10" cabinet)
Stings: Elixer
Studio: Sonar Platinum / Tannoy Reveal Monitors / Focusrite Scarlett 2i2 / Beyerdynamic + Sennheisser headphones
Gebruikersavatar
DaMaGe, Inc.
Berichten: 101
Lid geworden op: 26 apr 2004, 22:37

Bericht door DaMaGe, Inc. »

Rhinus schreef:Aan de andere kant, als ik met een vork op een bas ga spelen heb ik ook een eigen stijl..

En veel slechter zal 't niet klinken dan die Fieldy!
Haha, lolz... :lol:


Maar aangezien het filmpje niet meer beschikbaar is kan ik daar geen commentaar over geven.
Ik hou ook niet echt van hun muziek, dus ken er verder weinig over zeggen.. heb me nooit zoveel in hun verdiept.
Maarja,.. ieder zo zijn eigen smaak natuurlijk. :wink:

//spam\\*
Plaats reactie