Diverse fora gezocht voor oproepje band

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 180
Lid geworden op: 18 okt 2003, 20:33

Diverse fora gezocht voor oproepje band

Bericht door Sander »

Ik ben als bassist op zoek naar een funkband en ik wil op diverse fora oproepjes plaatsen. Weet iemand links van diverse relevante fora?
„Het ergste moet nog komen."

"Het publiek is zo onnozel, dat het liever het nieuwe dan het goede leest."

Arthur Schopenhauer
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Oke, dan ga ik je een veel beter antwoord geven:
Richt je met het zoeken naar een band niet op internet en forums, want dat werkt bijna nooit.
Bij muziekzaken heb je vaak een prikbord, evenzo bij een muziekschool en ik garandeer je dat je dan 100x eerder succes zal hebben.
Het beste werkt uiteraard wat mond op mond reclame. Zeg tegen bevriende mede-muzikanten (of mensen die ook in het wereldje zitten) dat je een band zoekt. Mocht je een leraar hebben, dan weet die misschien ook wat.
Kortom: vertoon je wat meer in de buitenwereld dan achter je computerscherm :).
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

www. feedback.nl en dan de button: muzikanten prikbord
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Q. schreef: Kortom: vertoon je wat meer in de buitenwereld dan achter je computerscherm :).
Aaaaaaaaargh!! The Sunlight!!!! :lol: 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

vriend van mij heeft een nieuw forum gestart, staat echt nog in de kinderschoentjes en trekt hopelijk wat volk aan :?
Inschrijven is nog altijd gratis :D

https://forum.coon.be
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Kheb genoeg aan dit forum eigenlijk.
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

je vind hier idd wel veel info, maar ik schuim altijd verschillende fora af op zoek naar info. Op een ander forum vind je dan weer meer info over iets anders, of andere interessante topics... vandaar.
Æ

Bericht door Æ »

Beestmens schreef:Kheb genoeg aan dit forum eigenlijk.
Ook als je een bandje zoekt (de oorspronkelijke idee van dit topic)? Lijkt me vrij sterk, aangezien hier voornamelijk bassisten komen.
Zelf heb ik alles wat ik kon vinden om een advertentie te plaatsen gebruikt; verschillende fora, mond-op-mond, muziekwinkels. Tot bleek dat op m'n 'vaste' forum (het onvolprezen Hollands Metaal) een band zat die zocht wat ik aanbood. It's a small world afterall...
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 180
Lid geworden op: 18 okt 2003, 20:33

Bericht door Sander »

Ik acht de kans zeer klein (1 op miljoen; waarschijnlijk nog kleiner) dat ik op het forum Hollands Metaal een funkbandje vind :D
„Het ergste moet nog komen."

"Het publiek is zo onnozel, dat het liever het nieuwe dan het goede leest."

Arthur Schopenhauer
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

Zolang ik niet meer dan 15 watt heb begin ik niet aan een bandje. Zou beetje nutteloos zijn.
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Beestmens schreef:Zolang ik niet meer dan 15 watt heb begin ik niet aan een bandje. Zou beetje nutteloos zijn.
Ligt eraan waar je zou oefenen... er zijn genoeg oefenruimtes te huur waar al een drumstel, bas- en gitaarversterking en een zanginstallatie aanwezig is. Scheelt ook een hele hoop met sjouwen.

Wij hebben een eigen oefenruimte. Dat scheelt wel behoorlijk qua kosten, maar ik moet wel elke week mijn spullen verhuizen: van de zolder naar de auto (twee trappen), van de auto naar het hok (nog een trap) en na de tijd weer terug. Vooral de trappen zijn erg vervelend.. naar beneden kan ik alles alleen (wel 3x lopen :evil:), maar naar boven heb ik hulp nodig.

Verder is het wel heéééél nuttig om regelmatig met anderen samen te spelen. Band is natuurlijk ideaal, maar ook door te jammen met bijvoorbeeld een gitaarspelende vriend kun je een hoop leren.
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

"samenspelen is de sleutel tot succes" 8)
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
Beestmens
Berichten: 1472
Lid geworden op: 27 dec 2003, 22:28

Bericht door Beestmens »

RobertoEDB605 schreef:"samenspelen is de sleutel tot succes" 8)
Dat bedoel ik. En als je zelf geen goed spul heb kan je ook niet echt lekker jammen. Oefenruimtes kosten weer geld dus doe je dat ook minder.
Plaats reactie