Thomann.de

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Thomann.de

Bericht door Kaasknaap »

Hey,

Ik ben vaak een beetje sceptisch over kopen via het internet (komt vast door mijn ouders) en twijfel zelf vaak ook of ik iets kan vertrouwen of niet. :roll:

Iemand ervaring met thomann.de? Ik wil graag snel deze bestellen:https://www.thomann.de/nl/elixir_nanoweb_light_ebass.htm
En op wat voor manier zou ik dan moeten betalen? Vooruitbetalen of met creditkaart? Als ik bijvoorbeeld betaal en het niet aankomt (en wel adres goed heb neergezet natuurlijk) wat zou ik dan moeten doen?

Als ik kijk rond het forum zie ik veel links van thomann en ook dat mensen er bestellen dus lijkt me wel vrij betrouwbaar. Misschien nog leuke of vervelende situaties tegengekomen?
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Snaren zijn het makkelijkst bij Lord of the Strings te bestellen :)
Maar thomann kan ook prima..gewoon vooruit betalen, je krijgt een bevestiging van thomann en van je bank. Heb daar m'n rack besteld, zonder moeite binnengekomen.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Rieno schreef:Snaren zijn het makkelijkst bij Lord of the Strings te bestellen :)
Maar thomann kan ook prima..gewoon vooruit betalen, je krijgt een bevestiging van thomann en van je bank. Heb daar m'n rack besteld, zonder moeite binnengekomen.
En hoe gaat dat dan als je met vooruitbetaling doet? Gewoon gegevens aangeven en dan?
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Hoe 't met bank transfer zit weet ik niet, ik pak altijd 'n creditcard. Thomann werkt snel en goed. Je kunt ze vertrouwen! (Allez, het zijn Duitsers :) )
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Voor zover mijn herinnering reikt, bestel je en geef je je gegevens door. Dan sturen zij je een mail met de betalings-gegevens naar hun bankrekening :) Dan maak je het via je bank over en zodra het geld op hun rekening staat, versturen ze de spullen. Kan wel een paar dagen overheen gaan natuurlijk, maar ze houden je tot in het extreme op de hoogte van alle vorderingen!
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11912
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Rieno schreef:Kan wel een paar dagen overheen gaan natuurlijk, maar ze houden je tot in het extreme op de hoogte van alle vorderingen!
Yep, dat komt omdat het geld van je Nederlandse naar hun Duitse rekening moet gaan. De service en levering is verder perfect.
Gebruikersavatar
MagicOnion
Berichten: 2905
Lid geworden op: 28 dec 2007, 22:54

Bericht door MagicOnion »

Thomann is zeker te betrouwen.
Over de betaling: met creditcard wordt het bedrag meteen overgeschreven en ontvangen zij meteen het geld. Met een gewone overschrijving naar het buitenland duurt het (hier in België toch) 3 werkdagen.
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Ah ok kheb maar gewoon voor vooruitbetalen gekozen. Kon niet wachten.
Ik zie wel hoe het verloopt en als ik de snaren binnen heb dan bestel ik misschien wel later nog zo'n vox amPlug en EHX bass big muff. :D
Gebruikersavatar
J!
Berichten: 870
Lid geworden op: 11 jan 2004, 15:12

Bericht door J! »

Gaat wel snel hoor. Ik betaal ook altijd voorhuid bij Thomann en dat duurt meestal 2 dagen ofzo. Als je je 06-nummer ook in vult, dan krijg je een SMSje als je zending verstuurd is. Dan duurt 't nog een dag of 3 voor je 't binnen heb.

Netjes!
netjes?

TWITTERRRRRRRRRR

netjes!
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23026
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Thomann levert prima service, en is volledig betrouwbaar, om het nog maar eens te herhalen. Ik bestel er alles wat ik nieuw nodig heb, behalve bassen (die wil ik eerst vasthouden) en snaren (die bestel ik via Arnoud in de VS, of bij Lord of the Strings).
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Frankie
Berichten: 3236
Lid geworden op: 21 jan 2005, 17:09

Bericht door Frankie »

Ik bestel er ook regelmatig. Ik betaal dan met credit card, dat gaat het snelst (maar moet je wel net hebben natuurlijk). Grotere bestellingen krijg je gewoon voor 8 euro thuisgestuurd en behoorlijk snel idd.
Snaren koop ik vooral bij lord of the strings of bij saitenkatalog.de
Ik heb 1 zwarte bas en 1 oranje bas, versterkt door een zwarte of een oranje versterker...

Kijk 's!
Gebruikersavatar
riotriot
Berichten: 1708
Lid geworden op: 02 jan 2007, 17:18

Bericht door riotriot »

Check anders ook Musicstore.de
Ze hebben ook een Nederlandse bankrekening mocht je dat prettig vinden.
Riot riot, it doesn't matter who!
Riot riot, what are you gonna do?
Gebruikersavatar
Witchfynder
Berichten: 1144
Lid geworden op: 30 apr 2008, 02:06

Bericht door Witchfynder »

Thomann is de beste webwinkel die ik ooit meegemaakt heb. De service is briljant en ze pakken alles in alsof ze verwachten dat het onder de UPS-bus komt.
Ja, ik ben linkshandig! :P

Samick AS w/ DiMarzio pups // Dean Edge 4 w/ EMG electronics // Rogue LX200B (Fretloos) // Squier VM Jazz
Hartke LH-500+Hartke HyDrive 410+Phonic PPC8000+BBE BMax+Korg DTR-1000+TC Electronics G-Sharp

Conorach||MySpace
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

Witchfynder schreef:Thomann is de beste webwinkel die ik ooit meegemaakt heb. De service is briljant en ze pakken alles in alsof ze verwachten dat het onder de UPS-bus komt.
+1 Hier ook prima ervaringen. Was zelfs onder de indruk van snelheid en service.
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Vaak heb ik het zelfs de volgende dag in huis als ik voor 17:00 bestel met 'n creditcard!
Plaats reactie