leraar

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

leraar

Bericht door Fieldy »

Ben nog serieus aan het twijfelen om lessen gaan te volgen.... dus

wie van jullie heeft les gevolgd ?

- hoe lang? (enkel basis? of meer?)
- aan te raden?
- eventueel prijs/u; want ik heb er reeds verscheidene gebeld,
en de goedkoopste was 12,5 EUR/u... is dit goedkoop? (woont vlakbij, maar moet er wel zelf naartoe, anderen komen dan weer aan huis)
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

ik heb nu bijna 2 jaar les gehad en het is zwaar aan te raden! en 12,50 per uur is goedkoop, ik betaal meer per HALF uur. En daar moet ik ook zelf heen (met de trein zelfs).
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

RobertoEDB605 schreef:ik heb nu bijna 2 jaar les gehad en het is zwaar aan te raden! en 12,50 per uur is goedkoop, ik betaal meer per HALF uur. En daar moet ik ook zelf heen (met de trein zelfs).
:shock: damn

de duurste in mijne lijst is iets van een 20 EUR/u, en die komt zelfs aan huis
Bo
Berichten: 82
Lid geworden op: 29 dec 2003, 19:25

Bericht door Bo »

lekker lessen gaan volgen Fieldy, eik zeker aan te raden in het begin, kun je zeker niets verkeerds aanleren. Wat je verkeerd aangeleerd hebt is moeilijk af te leren!!! wat ik toen betaald heb !? :?
Ik heb 3 jaar les gehad en na 10 jaar zit ik weer te twijfelen om weer voor ff les te pakken... wat theorie bijwerken e.d.
Laatst gewijzigd door Bo op 14 feb 2004, 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

het kost wat maar dan heb je ook wat :D
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

RobertoEDB605 schreef:het kost wat maar dan heb je ook wat :D
idd, als het de moeite is, dan is dat geld goed besteed
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Kan in ieder geval nooit kwaad.. Als het je niet bevalt kap je toch gewoon weer..
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

iets van drie jaar les gehad. bas, contrabas en nootschrift. voor een geeltje per uur maar dat is alweer een poosje terug.
je kunt heel veel zelf doen, gewoon een boekie met een stel basis toonladders kopen en die over je hele hals proberen te spelen (eerst twee snaren, dan drie, en van boven naar beneden enzovoorts). begin met de pentatonische en dan langzaam verder. verder kun je op het net prima sites vinden voor vingerzetting en hoe je je bas moet vasthouden, ben je daar iig geen geld aan kwijt. internet goes a long way..

les is ook best wel saai soms :(

groeto
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

roberto schreef:voor een geeltje per uur
hoeveel is "een geeltje" ?
daar hebben we hier in België nooit mee betaald :wink:
roy
Berichten: 143
Lid geworden op: 26 jan 2004, 22:01

Bericht door roy »

Zoveel mogelijk verschillende leraren verslijten....met alles en iedereen jammen....continu kijken en nadoen, iedereen doet het weer anders en vindt andere dingen belangrijk, alle muziekstijlen verkennen en alle apparatuur....zo ontwikkel je je eigen ding.
Kijk je niet scheel op iets of iemand, blijf open staan voor alles.
Bezoek clinics.
Kijk zo breed als je kunt.
Als je op een "dood punt" komt in je ontwikkeling, kunnen een paar lessen ofzo je nieuwe ideeen en energie geven....
Fieldy
Berichten: 141
Lid geworden op: 28 jan 2004, 10:52

Bericht door Fieldy »

roy schreef:Zoveel mogelijk verschillende leraren verslijten....met alles en iedereen jammen....continu kijken en nadoen, iedereen doet het weer anders en vindt andere dingen belangrijk, alle muziekstijlen verkennen en alle apparatuur....zo ontwikkel je je eigen ding.
Kijk je niet scheel op iets of iemand, blijf open staan voor alles.
Bezoek clinics.
Kijk zo breed als je kunt.
Als je op een "dood punt" komt in je ontwikkeling, kunnen een paar lessen ofzo je nieuwe ideeen en energie geven....
thx man, goeie raad;
knap verwoord :)
Marcel
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 okt 2003, 18:40

Bericht door Marcel »

Fieldy,

een 'geeltje' was 25 gulden, zeg maar 11,50 euro.
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Bericht door RobertoEDB605 »

roberto schreef:iets van drie jaar les gehad. bas, contrabas en nootschrift. voor een geeltje per uur maar dat is alweer een poosje terug.
je kunt heel veel zelf doen, gewoon een boekie met een stel basis toonladders kopen en die over je hele hals proberen te spelen (eerst twee snaren, dan drie, en van boven naar beneden enzovoorts). begin met de pentatonische en dan langzaam verder. verder kun je op het net prima sites vinden voor vingerzetting en hoe je je bas moet vasthouden, ben je daar iig geen geld aan kwijt. internet goes a long way..

les is ook best wel saai soms :(

groeto
als je een goede leraar hebt en je heb t natuurlijk zelf ook genoeg zin om te bassen dan is les nooit saai... bij mij niet iig.
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

nou, ik zou zeggen 'driewerf hoera' roberto
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Ik had echt mega de pest aan les om eerlijk te zijn.. Vond de verhalen van me leraar leuker dan het lessen...
Plaats reactie