stuk wijsvinger eraf?!!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Re: stuk wijsvinger eraf?!!

Bericht door dr. Bassvibes »

Dan heb je nog mazzel dat er maar één optreden geannuleerd hoeft te worden... :)
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Re: stuk wijsvinger eraf?!!

Bericht door bobbelmans »

Herkenbaar verhaal.
Ik werk zelf in de sex-industrie.
De film kant zeg maar.
En dan als acteur.

Nu fietste ik laatst op de Oude Binnenweg te Rotterdam. Niks aan de hand. Lekker weer dus een korte broek aan.
Flapt ineens mijn jongeheer uit mijn onderbroek en vervolgens uit de linker pijp van mijn korte broek naar buiten
Geen probleem zou je denken.
Kan de beste overkomen.
Maar mijn jongeheer vond het niet genoeg om een kijkje buiten de deur te doen. Nee. WillieWortel moest zonodig kijken hoe de staat van het asfalt was op de Oude Binnenweg te Rotterdam.
Dan nog steeds geen man overboord hoor je men wel eens zeggen. Laat em lekker naar dat asfalt kijken. En als hij genoeg gezien heeft stop je hem weer terug in zijn mandje.
Ja.
Dat had prima gekund.
Mits mijn 'afgeschoten soldaten arm' (koosnaampje) er niet voor gekozen had het asfalt van zo dicht bij te bekijken met zijn ene oog dat hij naar achteren zwaaide, zich drie keer om mijn achteras-as heen worstelde om, volledig in de knoop, te blijven steken op de remblokjes van mijn achter rem.
Wat dit geheel tot een best pijnlijke bedoeling maakte.
Dat niet alleen.
Ik zag mijn carrière ook al aan mij voorbij flitsen.
Een man moet namelijk ook een belegde boterham eten.

Maar gelukkig wist ik 'em uit de knoop te krijgen, met wat hulp van wat terras gangers van café de Toog.
Vervolgens haalde ik 'em van mijn achter as af waarna hij vrij was en zich weer vrijuit kon bewegen om em terug te sturen naar de plek waar hij hoorde; mijn onderbroek.

De schade viel na inspectie bij thuiskomst mee. Een pleistertje hier. Een kusje daar.
En na een week of 2 was de jongeheer er weer helemaal klaar voor.

Moraal van dit verhaal;
Raak niet meteen in paniek. Kijk eerst rustig hoe het in de knoop zit. En wees vooral niet bang om de hulp-vraag te stellen aan omstanders.
face down in the dirt
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Re: stuk wijsvinger eraf?!!

Bericht door padawatje »

Heb je weer aan de paddo's gezeten Bobbel ? :lol:
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Re: stuk wijsvinger eraf?!!

Bericht door phoerd »

lulverhaal .... er zit helemaal geen café de Toog op de oude binnenweg
Plaats reactie