Waarom dringt lightgewicht enkel door bij bassisten ?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
XmarcX
Berichten: 156
Lid geworden op: 27 nov 2007, 16:24

Bericht door XmarcX »

Iris Music schreef:Ik moet meestal gniffelen als een bassist aankomt met een Markbass combootje die met 1 vinger te tillen is. Kom op, dat laat meteen ook zien dat er ook weinig achter de rits verschuilt. :mrgreen: Stacks wil ik zien, slepen met die gespierde armen. :jam: En oh ja, hoorbare bassisten, want mensen met die kleine combootjes zijn dat absoluut niet. Leuk voor thuis, maar niet voor het grote werk. En ga dan vooral niet spelen alsof je de snaren pijn doet als je er te hard aan gaat trekken. Vrouwen willen zwetende mannen met bloedende vingers. ;)

HAHAHAH!!!

Ik neem altijd me Ampeg SVT810 mee onstage.
Fender Basses
Ampeg Heads & enclosures
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

beste reactie tot nu toe Iris.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4353
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Iris Music schreef:Vrouwen willen zwetende mannen met bloedende vingers. ;)
Ik dacht dat mannen in "die week" van de maand juist met hun vingers uit hun vrouw moesten blijven...
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Ik wilde ook altijd een SVT, maar ik ben toch voor iets lichters gegaan want die kon mijn vriendin niet dragen..
Gebruikersavatar
Bornlivedie
Berichten: 4354
Lid geworden op: 04 jun 2006, 00:03

Bericht door Bornlivedie »

ieieieieiejaaahoorrrrrr :mrgreen:
OT: bij repetities gebruik ik altijd een Trace Hexa Valve + Kustom 2x15+H&K4x12... nix geen Markbass.. Wil je een goed geluid dan zal je er moeite voor moeten doen hehehe.. En kom nou niet aan met "Ja maar een Markbass topje van 2 gram klinkt net zo goed en gaat net zo hard en blablabla" .. Niet dus :twisted:
Goed geluid = dikke voeding=dikke trafo=zwaar=jammer dan :mrgreen: :jam:
Bidet as it may
Gebruikersavatar
Iris Music
Iewris
Berichten: 5384
Lid geworden op: 25 jun 2006, 14:34

Bericht door Iris Music »

En ik bied mezelf ook aan met die dingen te slepen ook... :facepalm: ;)
Vanzelfsprekend!
"We don't want to learn, but we hate what we don't understand"

Progbitch!

Een !
Gebruikersavatar
Iris Music
Iewris
Berichten: 5384
Lid geworden op: 25 jun 2006, 14:34

Bericht door Iris Music »

Unlord schreef:
Iris Music schreef:Vrouwen willen zwetende mannen met bloedende vingers. ;)
Ik dacht dat mannen in "die week" van de maand juist met hun vingers uit hun vrouw moesten blijven...
Ik dacht je je naam eer aan deed, maar dat valt wel ook wel tegen. Een echte man bevaart ook de Rode Zee... :mrgreen:
Vanzelfsprekend!
"We don't want to learn, but we hate what we don't understand"

Progbitch!

Een !
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11915
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Er zit een duidelijk verschil tussen hard geluid en goed geluid. Beschaafde mannen (dat zijn dus blijkbaar geen echte mannen?) hebben genoeg aan hun contrabas (compensatie zeker) en een klein combo. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Iris Music
Iewris
Berichten: 5384
Lid geworden op: 25 jun 2006, 14:34

Bericht door Iris Music »

dr. Bassvibes schreef:Er zit een duidelijk verschil tussen hard geluid en goed geluid. Beschaafde mannen (dat zijn dus blijkbaar geen echte mannen?) hebben genoeg aan hun contrabas (compensatie zeker) en een klein combo. :mrgreen:
Lees de reactie van Arjan nog eens goed:
Bornlivedie schreef:Goed geluid = dikke voeding=dikke trafo=zwaar=jammer dan
;)
Vanzelfsprekend!
"We don't want to learn, but we hate what we don't understand"

Progbitch!

Een !
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Ik lach iedereen uit met mijn klasse D eindtrappen. 1000 watt, 7,5 kg, een van de beste versterkers die ik gehoord heb. Veel plezier met je trafo's. :D
Gebruikersavatar
Bornlivedie
Berichten: 4354
Lid geworden op: 04 jun 2006, 00:03

Bericht door Bornlivedie »

@Thijs: Ik heb het niet perse over een hard geluid... Vermogen is niet zo belangrijk, stroomleverantie wel, vooral om het laag goed strak en duidelijk te houden..

@Deevit: 1000 watt gemeten volgens de Philips methode.. Berg af wind mee ...met veel hoogfrequente ellende... Dat zijn andere watts dan die van een dikke trafo :wink:
Bidet as it may
Gebruikersavatar
Iris Music
Iewris
Berichten: 5384
Lid geworden op: 25 jun 2006, 14:34

Bericht door Iris Music »

deevit schreef:Ik lach iedereen uit met mijn klasse D eindtrappen. 1000 watt, 7,5 kg, een van de beste versterkers die ik gehoord heb. Veel plezier met je trafo's. :D
Ja, als je in je uppie speelt op je zolderkamertje. ;)
Vanzelfsprekend!
"We don't want to learn, but we hate what we don't understand"

Progbitch!

Een !
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11915
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Iris Music schreef:
dr. Bassvibes schreef:Er zit een duidelijk verschil tussen hard geluid en goed geluid. Beschaafde mannen (dat zijn dus blijkbaar geen echte mannen?) hebben genoeg aan hun contrabas (compensatie zeker) en een klein combo. :mrgreen:
Lees de reactie van Arjan nog eens goed:
Bornlivedie schreef:Goed geluid = dikke voeding=dikke trafo=zwaar=jammer dan
;)
Ach, mij maakt het niet uit. Als bassisten mietjes zijn, zeg ik toch gewoon lekker dat ik saxofoon speel? :dance: :lol:
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7361
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Thunder schreef:Jij hebt zelfs twee buizenamps in één.
Yep. En het zou maar zo kunnen dat ik 1 kant (tis een stereo amp) nog eens laat ombouwen naar EL34 zodat ik en 5881 en EL34 heb.
Thunder schreef:Macho! Zeker ook een BMW liefhebber?
Omdat ik ga voor kwaliteit en degelijkheid? (klopt inderdaad ja.;-))
Gebruikersavatar
KvE
Berichten: 10968
Lid geworden op: 07 mar 2008, 22:09

Bericht door KvE »

Gitaristen zijn jankerds, zangers zijn ego's, toetsenisten zijn nerds, drummers dom, en bassisten houden dat allemaal zo'n beetje bij elkaar.

Echte mannen maken geen muziek.
Plaats reactie