Wat geeft het toch...

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Plaats reactie
Æ

Wat geeft het toch...

Bericht door Æ »

... een onbeschrijlijk heerlijk gevoel als je tijden van herhalen en oefenen en herhalen tot in den treure om dat ene deuntje te kunnen spelen, je eindelijk resultaat geven en nu -zonder al te veel moeite- het deuntje tot in den treure kunt spelen. :D :lol:
Freak of niet, maar nu ben ik blij dat ik veel energie en tijd investeer in m'n techniek. :twisted:
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Hahah zelfde gevoel hier :lol: 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

yep lekker is dat toch 8). maar wmp, over welk deuntje hebben we het hier?? just curious :wink: 8)
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Hmm, ik speel niet genoeg meer.. Begin een beetje roestig te worden...
Gebruikersavatar
Sander
Berichten: 180
Lid geworden op: 18 okt 2003, 20:33

Bericht door Sander »

Wheezl schreef:Hmm, ik speel niet genoeg meer.. Begin een beetje roestig te worden...
Je speelt niet genoeg meer? Als ik naar die foto met al je gear kijk heb jij duizend redenen om alleen maar te spelen :D
„Het ergste moet nog komen."

"Het publiek is zo onnozel, dat het liever het nieuwe dan het goede leest."

Arthur Schopenhauer
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Sander schreef:
Wheezl schreef:Hmm, ik speel niet genoeg meer.. Begin een beetje roestig te worden...
Je speelt niet genoeg meer? Als ik naar die foto met al je gear kijk heb jij duizend redenen om alleen maar te spelen :D
Idd....anders wil ik de Ritter wel! :lol:
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Haha, nee, de Ritter blijft hier.. De MTD gaat wel serieus de verkoop in denk! Kan ik een nieuwe Ritter halen..

Anywayz.. Ik heb wat weinig gespeeld omdat de bandjes niet veel geoefend hebben de laatste weken.. En er zit wintersport voor sommige jongens aan te komen, dus het blijft wel even rustig.. En ik ben niet iemand die alleen op zijn kamer zit te pielen.. Ben een bandoefener zeg maar..

Echt mad skillz oefenen kan zoeiso niet meer met me pols, alhoewel, ik kan niet meer voor ultieme snelheid gaan ofzo.. Draai al een jaartje of 1.5, 2 op 50%, ben bang dak me pols anders helemaal verknal.. :-(

Sad but true huh...
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Jupz, das idd wel Sad.........But True........Tja als ik geld had dan zou ik wel geïnteresseerd zijn in die MTD....lijkt me een erg fijn ding! Wat voor Ritter ga je halen als je hem verkocht hebt?? 8)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Kheb hem wel eens beschreven in GAS.. Tis wel een lang termijn plan hoor, maar je moet ergens beginnen..

Een 6 snarige fretloze Roya, met dezelfde custom spacing en neck als me Okon.. Maple hals, Mahogany Body met Asian Ebony top, ebony fingerboard, Ritter Triplebuckers + een Lightwave optische pickup.. En een softcase.. Als me MTD weg is en ik wat (positieve) zekerheden heb betreft een paar financiele onzekerheidjes die er op het moment lopen, geef ik Jens het Go signaal.. Dan zal het nog een maandje of 9 duren voor die af is...

Maar ik heb nu al zin :-)
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

Zo'n optische pu lijkt me erg koel om mee te mogen spelen!
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

Wheezl schreef:Kheb hem wel eens beschreven in GAS.. Tis wel een lang termijn plan hoor, maar je moet ergens beginnen..

Een 6 snarige fretloze Roya, met dezelfde custom spacing en neck als me Okon.. Maple hals, Mahogany Body met Asian Ebony top, ebony fingerboard, Ritter Triplebuckers + een Lightwave optische pickup.. En een softcase.. Als me MTD weg is en ik wat (positieve) zekerheden heb betreft een paar financiele onzekerheidjes die er op het moment lopen, geef ik Jens het Go signaal.. Dan zal het nog een maandje of 9 duren voor die af is...

Maar ik heb nu al zin :-)
Een ware bevalling :lol:
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Hell yeah, gelukkig ben ik niet degene die hem hoeft te baren :D
Æ

Bericht door Æ »

simon schreef:yep lekker is dat toch 8). maar wmp, over welk deuntje hebben we het hier?? just curious :wink: 8)
Een deuntje/melodielijn bedoeld voor een nieuwe song voor m'n projectje. Technisch en ultrasnel. :| :mrgreen:
Altijd leuk als we besluiten de bas samen te laten gaan met de gitaar in een grindnummer... wat dus automatisch 9 van de 10 keer snel/sneller/snelst inhoudt.
Plaats reactie