Basgitaarforum app?

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2345
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

Het was al erg toen ik alleen maar meelas. Meedoen maakt het erger... :cheer:
Het is makkelijker als je denkt.
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Ik heb zojuist touchBB geïnstalleerd op zowel het forum als op mijn iPhone. Na 5 minuten van beiden weer verwijderd aangezien ik er geen vertrouwen in heb. Belangrijkste reden was dat 'persoonlijk', 'meeting en 'moderator overleg' onder 'algemeen' stond en dat deze voor iedereen zo in te zien waren. Niet goed dus...

Verder vind ik de manier waarop deze 'add ons' opgezet zijn echt heel lelijk en onverantwoord.
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

Is er geen mobiele skin voor phpBB zoals dat ook is bij IPB? Gewoon dat als ie detecteert dat je via een mobiel de pagina bekijkt dat ie automatisch op een printvriendelijke skin overschakelt, weinig tot geen afbeeldingen en erg makkelijk. Nadeel is wel dat als je via Google komt dat ie in de printvriendelijke versie terecht komt en op Tablets is het 'tzelfde verhaal.
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Is het ook daadwerkelijk de moeite allemaal waard? De weergave op mijn telefoon is meer dan prima, vind ik..
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

deevit schreef:Is het ook daadwerkelijk de moeite allemaal waard? De weergave op mijn telefoon is meer dan prima, vind ik..
Dat vond ik ook al, phpBB is geen hele zware site om te laden, maar misschien kan het toch zijn vanwege achterliggende kosten als het via de 3G gedaan word omdat al die afbeeldingen geladen moeten worden? Heb er zelf geen last van omdat ik altijd internet met WiFi :P
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Gebruikersavatar
Nardix
Berichten: 5225
Lid geworden op: 25 dec 2009, 21:20

Bericht door Nardix »

Of dattie je automatisch naar de archief weergave stuurt?
Anne (Squier Vintage Modified Jazz Bass)
Siham (Zelfbouw no. 1 -- 5 snarig.)
Maartje (Zelfbouw no. 2 -- P bas)
Aria Pro II TSB-400 Thorsound
Behringer BXL1800A
Behringer BX108 "Thunderbird"

Heeft soms moeite met zinnen formuleren.
Gebruikersavatar
Nicky
Der Soßemeister
Berichten: 2798
Lid geworden op: 08 mei 2011, 01:52

Bericht door Nicky »

Nardix schreef:Of dattie je automatisch naar de archief weergave stuurt?
Dat bedoelde ik eigenlijk ja :P
Morris Pre-Lawsuit Jazzbass - 90s Squier Precision - Hartke HA3500 - Klemmt Echolette BS40 - GK BLX210 - Een bak effecten

www.nhendriks.nl
Michiellll
Berichten: 448
Lid geworden op: 21 aug 2011, 15:52

Bericht door Michiellll »

Toevallig net de app geinstalleerd, maar kon ook geen BGF vinden.
Over twee jaar weer eens checken? :p
Æ

Bericht door Æ »

Ik las laatst dat er blijkbaar een forum-update aan schijnt te komen. Zou die ook een responsive ontwerp bevatten? :wink:
Gebruikersavatar
arjen
webmaster
Berichten: 5070
Lid geworden op: 19 jun 2007, 12:21

Bericht door arjen »

Dat klopt, we plannen momenteel vrij uitgebreide update van vrijwel alles, een responsieve template hoort daar ook bij. De uiteindelijke details moet ik nog formuleren hoor, en ondanks dat het 'aangekondigd' is, verwacht de ontwikkelingen pas einde van dit jaar, o.a. ook vanwege lopende contracten e.d.
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15145
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Cool, komt er ook een aparte messenger app voor PB's dan ? :mrgreen:
Gebruikersavatar
BlazingRiCO
Berichten: 987
Lid geworden op: 03 aug 2011, 17:19

Bericht door BlazingRiCO »

Ik gebruik Tapatalk op mijn Nexus 5 om op verschillende fora te lezen/posten.
Plaats reactie