Bij welk lid kun je terecht met vragen over (aanvullingen):

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

Lezen bert, qua instellen...
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
Bazz Lightyear
Berichten: 5354
Lid geworden op: 27 okt 2007, 17:44

Bericht door Bazz Lightyear »

Bas: Burns, Italiaanse bassen
Everyones a pilot in the night sky
Moonlight that cures loneliness
Todays meal is Nissin Cup Noodle Cup Noodle Cup Noodle
Gebruikersavatar
Blackadder
Berichten: 5179
Lid geworden op: 28 feb 2009, 14:00

Bericht door Blackadder »

Zou het misschien niet handig zijn om een soort van welkomsbericht op te stellen voor nieuwe leden? Als zij zich dan voor de eerste keer aanmelden, kunnen ze die lezen met een paar handige tips to get started (zoals een link naar dit topic)
Wel wat werk voor de mods, want elk nieuw lid zou dan een PB moeten krijgen vanaf dat ie zich aanmeldt, maar een titel brengt verantwoordelijkheden met zich mee. ;)
Ca c'est moi: CLIQUE
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

Mods moeten nieuwe leden minstens verwelkomen met een krat bier en een vier-gangen-diner.
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Zou dan misschien in zo'n registratie-bevestigings-mailtje kunnen. Geen idee of dat met phpbb kan.

Sowieso vraag ik me af of dit allemaal veel nut heeft en z'n doel niet voorbij schiet, maar ik vind 't best :)
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

tjoepatjoep schreef:Lezen bert, qua instellen...
Jij gebruikt (haakjes). Ik lees dat als dat het deel buiten de haakjes altijd geldig is. ;-)
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Didi schreef:Mods moeten nieuwe leden minstens verwelkomen met een krat bier en een vier-gangen-diner.
huh? Lijkt me meer iets voor leden met meer dan 5000 postings. Of meer dan 5 jaar lid.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Squire schreef:Zou dan misschien in zo'n registratie-bevestigings-mailtje kunnen. Geen idee of dat met phpbb kan.

Sowieso vraag ik me af of dit allemaal veel nut heeft en z'n doel niet voorbij schiet, maar ik vind 't best :)
Ik vind het een goed idee. Maar bij een welkomst mail zou ik het ook aanvullen met wat links naar bepaalde topics. Zo komen veel vragen over Rickenbacker's ook terecht in dit topic . Daar zou ook wel naar gelinkt mogen worden dan.
Gebruikersavatar
Blackadder
Berichten: 5179
Lid geworden op: 28 feb 2009, 14:00

Bericht door Blackadder »

Dat bedoel ik. Misschien kan je zo wel enkele onnodig aangemaakte topics vermijden. Zo'n welkomsmail kan met wat links erin een handig leidraad zijn om je weg te vinden op het forum.
Ca c'est moi: CLIQUE
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Leuk idee, maar om in een welkomsmail direct allerlei links te gaan stoppen naar vrij specifieke topics heeft weinig zin lijkt mij. De FAQ's zijn handig en worden vaak over het hoofd gezien, maar verder mag men ook best een beetje moeite doen om een antwoord te krijgen.
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

berth schreef:
Didi schreef:Mods moeten nieuwe leden minstens verwelkomen met een krat bier en een vier-gangen-diner.
huh? Lijkt me meer iets voor leden met meer dan 5000 postings. Of meer dan 5 jaar lid.
:facepalm:

NB :Nieuwe leden zijn echt niet te beroerd om iets op te zoeken en mods hebben het druk zat.
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Didi schreef:
berth schreef:huh? Lijkt me meer iets voor leden met meer dan 5000 postings. Of meer dan 5 jaar lid.
:facepalm:
Trouwe klanten betrokken en actief houden is iets dat vaak vergeten word hoor. ;-)
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Bassagent :( :cry: :cry:
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Didi 1.0

Bericht door Didi 1.0 »

Die is helemaal niet weg. Komt vanzelf weer om de hoek kijken. Straks heeft ie weer een paar foto's van zichzelf die hij wil laten zien of een nieuwe hitsingel van Nano of een vette nieuwe jazzbass. Let maar op.
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

Didi schreef:...of een nieuwe hitsingel van Nano...
:rofl:
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Plaats reactie