Muziekwinkels

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Bericht door Wheezl »

Baskabouter schreef:Ik vind Feedback .......

Dat vond ik ook, dus kreeg ik gewoon een 'nieuwe' bas ipv degene uit de winkel. Ook dat vind ik een voordeel bij de 'grotere' winkels, ze hebben alles op voorraad.....

Uhm, dat zijn niet de soort bassen als waar ik het over had.. En dat zijn meestal ook niet de winkels die last van dat soort toerisme hebben zeg maar..
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

Maar ja, Wheezl. Ik heb helaas het budget niet voor de bassen die jij wel bedoelt. Als ik bijvoorbeeld bij bassmatters langs zou gaan heb ik een depressie :cry:
Laten we maar zeggen dat ik hetzelfde bedoelde alleen op een wat lager euro-niveau :wink:
Ik begrijp jouw wel hoor !! Ik blijf ook liever van een 'dure' bas af tenzij ik het geld heb en zeker weet dat ik er zo een ga kopen. Ik heb ooit op een Sadowsky mogen spelen van een bevriende bassist, en ja dat was een geweldige ervaring alleen die prijs....dus sparen maar en met veel geduld wachten op de dag.......... :D
Best wel, eigenlijk.
Wheezl
Berichten: 922
Lid geworden op: 07 okt 2003, 13:13

Jamaaar

Bericht door Wheezl »

Jamaar, ik bedoel niet perse prijzige bassen enzo.. Yamaha's en Music Man's bvb kun je makkelijk uit stock laten trekken of bestellen, maar bvb fenders of Warwicks kunnen dus echt vreselijk verschillen. Bij deze bassen is het gewoon echt belangrijk dat je de plank koopt die je geprobeerd hebt, anders kun je gewoon erg teleurgesteld uitkomen.. En als je dan net de plank uitprobeerd die je supervet vind, en er zit een deuk in, moet je dan de gok nemen dat die uit stock hetzelfde is? Ik zou het niet doen, maar ik zou ook niet de volle mep voor die bas willen betalen..

En ook al zijn Yamaha's en MM's nogal stabiel wat dit betreft.. Laten we wel even duidelijk beseffen dat gewoon elke bas verschillend is, ook al zijn de spec's hetzelfde..
Gebruikersavatar
Marcello
Berichten: 598
Lid geworden op: 07 okt 2003, 20:57

Bericht door Marcello »

ok, ik begrijp hem......maar dan heb ik dus gewoon die dag geluk gehad :wink:
Best wel, eigenlijk.
Plaats reactie