DOCU Topic!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Haico
Invictus

Re: DOCU Topic!

Bericht door Haico » 16 jan 2019, 00:15

Als dat al normatief is, dan vraag ik mij af hoe je zelf met kritiek omgaat. :roll:
>>Link naar Cassette Culture Studio!<<

Adequaat, ik lust dat: Chagrijnig transgeneratie Θ fervent kringloopwinkelbezoeker Θ basgitaar/mixen/masteren Θ Philips Azur GC4516/20 strijkijzer Θ mandoline-frets uit Mantsjoerije

Hagen

Bericht door Hagen » 16 jan 2019, 00:31

Ik heb vanavond teruggekeken. Vond het idd een vader zoon basding. De titel was ook zoiets als ' Vrienten en Vrienten' zag ik.
Genoot van vader en zoon, zeker als ze basten. Die zoon is zeker goed! Van Van Schie had ik wel meer willen zien. Die is zeker origineel in baslijnen. Hij is dienend en onderscheidend. Hij maakt van een popsong een hit. Hij kreeg ook maar 2 referenties bij zijn naam .. beetje weinig. Leuk om Van Deinum weer terug te zien: plectrum kort voor de brug, ook voor een onderscheidende toon. De passie en intensiteit van Rinus .. heerlijk! En dan die huisgemaakte bas.
Conclusie als die van Geert: meer, aub. Ik zou wel een uur per bassist willen zien. Hun visie, hun arrangeren van baslijnen, gearcheck, enz.

Brinkmeister

Bericht door Brinkmeister » 16 jan 2019, 00:39

Ja, wij wel. Meer materiaal voor een clinic of DVD dan een TV-programma.
Lemmy Kilmister schreef:"I like girls. That’s the only reason I’m in the music business – I discovered you could get women to take their clothes off if you had a guitar. And they come off a lot faster if you can play it."

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 16 jan 2019, 00:42

Kickstartertje doen dan?

Hagen

Bericht door Hagen » 16 jan 2019, 08:20

Misschien een tip voor De Bassist, met dan wat filmpjes op de online versie?

Brinkmeister

Bericht door Brinkmeister » 16 jan 2019, 09:12

Pedullist schreef:
16 jan 2019, 00:42
Kickstartertje doen dan?
:D :jam:
Lemmy Kilmister schreef:"I like girls. That’s the only reason I’m in the music business – I discovered you could get women to take their clothes off if you had a guitar. And they come off a lot faster if you can play it."

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 16 jan 2019, 09:25

Idee voor docu: Xander bezoekt iemand met zijn Jazz bas (of een andere quasi bijzondere bas die hij een tijdje kan missen), en bezoekt een bassist. Samen pielen ze wat, praten ze over dit en dat, en vervolgens laat Xander zijn bas achter. De bassist in kwestie neemt die bas dan mee naar een andere bassiste en doet hetzelfde, etc. Liefst met een gespreksleider erbij, zodat gesprekken niet verzanden in technisch geneuzel, en hier en daar scherp op dubbele standaarden wordt gewezen. :) Kun je best even volhouden zo.

JohnBoy

Bericht door JohnBoy » 16 jan 2019, 09:42

Eerst Henny Vrienten afzeiken met z'n allen en dan er met zijn format èn zijn zoon er vandoor. Lekker collegiaal zijn jullie :facepalm: :lol:

Haico
Invictus

Bericht door Haico » 16 jan 2019, 10:02

Afzeieken? Nee. Maar ik ga inderdaad graag aan de haal met Xander (in een geheel non-homo-erotische wijze). Toffe peer! Charismatisch. Hij zou zo'n programma best in zijn eentje kunnen dragen, denk ik.

De grote vraag is: Wist Henny bij het schrijven van Pa dat het (ook) over hem zélf zou gaan?

Ik werd niet wat je wou, maar papa luister nou
Ik doe de dingen die ik doe met m'n ogen dicht

Echt zo'n vader/zoon cliché. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
>>Link naar Cassette Culture Studio!<<

Adequaat, ik lust dat: Chagrijnig transgeneratie Θ fervent kringloopwinkelbezoeker Θ basgitaar/mixen/masteren Θ Philips Azur GC4516/20 strijkijzer Θ mandoline-frets uit Mantsjoerije

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 16 jan 2019, 10:06

Ik ga nergens naartoe :) En dat afzeiken valt ook wel mee toch? Hij wordt gewezen op dubbele standaarden, en een ietwat groot ego. Lijken me geen dingen die hij niet zelf al weet. Wie kaatst...

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 16 jan 2019, 10:09

Haico schreef:
16 jan 2019, 10:02
Ik werd niet wat je wou, maar papa luister nou
Ik doe de dingen die ik doe met m'n ogen dicht
ik speel de veelvoud aan hoge noten, vooraan op het podium

Spaghettihout
pastaplank

Bericht door Spaghettihout » 16 jan 2019, 10:19

Pedullist schreef:
16 jan 2019, 09:25
Idee voor docu: Xander bezoekt iemand met zijn Jazz bas (of een andere quasi bijzondere bas die hij een tijdje kan missen), en bezoekt een bassist. Samen pielen ze wat, praten ze over dit en dat, en vervolgens laat Xander zijn bas achter. De bassist in kwestie neemt die bas dan mee naar een andere bassiste en doet hetzelfde, etc. Liefst met een gespreksleider erbij, zodat gesprekken niet verzanden in technisch geneuzel, en hier en daar scherp op dubbele standaarden wordt gewezen. :) Kun je best even volhouden zo.
Ik keur 'm goed!! Lijkt me een geweldig format en dan misschien beginnen met de old school spelers en zo naar het heden toe.

We kunnen zelf al op YT beginnen binnen dit forum en dan laten oppikken door een producent.... zou ook leuk zijn, als we het hele forum zo afgaan.
Slaan we mij even over, anders trek ik het hele gemiddelde naar beneden :?

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 16 jan 2019, 10:23

Nee joh gewoon door elkaar. Laat ze iemand bezoeken die ze tof vinden. Het mag best gezellig zijn.

Pedullist
palingsoundpurist

Bericht door Pedullist » 16 jan 2019, 10:25

Spaghettihout schreef:
16 jan 2019, 10:19
Ik keur 'm goed!! Lijkt me een geweldig format en dan misschien beginnen met de old school spelers en zo naar het heden toe.

We kunnen zelf al op YT beginnen binnen dit forum en dan laten oppikken door een producent.... zou ook leuk zijn, als we het hele forum zo afgaan.
Ik verheug me al op de dubbele standaarden en normatieve opmerkingen!

Spaghettihout
pastaplank

Bericht door Spaghettihout » 16 jan 2019, 10:29

Pedullist schreef:
16 jan 2019, 10:25
Spaghettihout schreef:
16 jan 2019, 10:19

Ik verheug me al op de dubbele standaarden en normatieve opmerkingen!
Laat het grote beschandaliseren, wegen van talent en materiaal beginnen!!!!
Hahahaha….

Plaats reactie