Vriese Opheffingsverkoop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

We zijn helaas niet allemaal zo briljant als jij, Joey.
Gebruikersavatar
steekie
PADDLEMAN
Berichten: 3521
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:57

Bericht door steekie »

Meowmix schreef:Ik heb er vorige maand m'n GSR200 gehaald. Zonder korting was de prijs n tientje hoger dan in de goedkoopste webshops & na korting 30 euro goedkoper.
Die 30 euro ben je dus al snel aan reisgeld kwijt en je krijgt geen service meer.......
Het is voor de meeste dus de moeite niet waard,vandaar dat ik dit dus even door heb gegeven!
Nog steeds goed bezig....
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Mja oke, ik was een tientje kwijt voor de reis, maar dezelfde bas bij de meest dichtbijzijnde winkel was weer duurder dan bij de goedkoopste webshops, en ik wilde 'm wel eerst uitproberen...
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
4snaarinstrument
Berichten: 5306
Lid geworden op: 10 aug 2010, 17:49

Bericht door 4snaarinstrument »

Was dit niet vroeger Odeon? Bij Odeon heb ik destijds mijn eerste versterker (een tweedehands ampeg B3 die van een particulier was) kunnen kopen. Die versterker heb ik trouwens nog steeds. Ik denk zelfs dat het nog in het gulden tijdperk was. Later had Odeon ook een grote opruiming oid. Ik met enkele vrienden vanuit de bollenstreek er naar toe, maar we konden niks vinden dat ons aansprak. Op enkele plectra voor een gitarist na dan. Maar het was wel een leuke dag....
Fender
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7360
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

4snaar schreef:Was dit niet vroeger Odeon?
Wat ik ervan begrepen heb is Odeon jaren geleden failliet gegaan en is deze zaak niet een doorstart ervan. Maar ik weet er niet alles van. (Ik heb mijn 1e Rickenbacker bij Odeon gekocht lang geleden. :))
Midian
Berichten: 175
Lid geworden op: 15 dec 2007, 11:05

Bericht door Midian »

Voor zover ik het weet is Odeon overgenomen door Vriese. Correct me if I am wrong........ ( das engels..... :D )
Warwick, Bassline, Darkglass, Markbass, Zoom
Gebruikersavatar
Berend
Berichten: 1222
Lid geworden op: 22 jun 2011, 21:07

Bericht door Berend »

Vriese is nog steeds bezig met z'n opheffingsverkoop. In de Achterhoek gaat het verhaal dat er wel een overnamekandidaat is, maar dat die de voorraad niet over wil nemen. Die blijkt immens te zijn.
Ik heb trouwens voor de band twee mooie actieve monitoren mee kunnen nemen voor 125 euro ps.
Fernandes "the Revival" Precision (1982)
Fremont BW-4CE (2016)
Samick Greg Bennett RLB-2 (2008)
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Bericht door Buster »

Zoiets klinkt wel logisch.
Ik heb bij een bezoek wel iemand zien lopen met op zijn hoofd behoorlijke littekens, die goed van een operatie kunnen zijn. Dus dat verhaal over 'gezondheidsredenen' lijkt mij wel aannemelijk.
En met dit verhaal zijn de geboden kortingen wel logisch. Voor een echte grootscheepse vlotte opheffingsuitverkoop vind ik de prijzen niet echt laag.
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

steekie schreef:In het algemeen vallen de prijzen tegen,er staat een basis prijs vermeld maar die is wat opgeschroefd naar mijn mening,(in ieder geval zijn er winkels goedkoper) en daar gaat dan 10-15 of 20% vanaf....
Dat zijn van die Mediamarkt praktijken, die flikken dat ook bij 'aanbiedingen'. Die Vriese toko is nog steeds aan het opheffen, nouja, ik heb ook van meerdere mensen vernomen dat de prijzen niet echt knallers zijn. Blijkbaar heeft de eigenaar tijd genoeg. Ik ben er 1 keer geweest maar ik loop ook niet echt warm voor die tent.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
AppleMies
Berichten: 2205
Lid geworden op: 08 dec 2007, 10:29

Bericht door AppleMies »

Bij een ECHTE opheffingsuitverkoop kan een korting worden gegeven van ca. 40%-50% op de GOING prijs in Nederland. Dat is dan wel kostprijs maar het kan. Tenslotte hef je op. Als je kortingen ziet van 10%-30% op de adviesprijs (wat zo'n slappe truuk is) dan lekker die winkel voorbij lopen en effe doorrijden naar b.v. Music Store in Keulen ofzo.
DEAN Q4 Bartolini TGE • Kramer XL9
Now: Tech21 SansAmp Bass Driver DeLuxe • ART PS 4x4 • TC Electronic G-sharp
Gebruikersavatar
Berend
Berichten: 1222
Lid geworden op: 22 jun 2011, 21:07

Bericht door Berend »

AppleMies schreef:effe doorrijden naar b.v. Music Store in Keulen ofzo.
Ik ben daar laatst geweest, maar vond qua bassen het aanbod tegenvallen. Vooral veel van hetzelfde.
Fernandes "the Revival" Precision (1982)
Fremont BW-4CE (2016)
Samick Greg Bennett RLB-2 (2008)
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

Berend schreef:
AppleMies schreef:effe doorrijden naar b.v. Music Store in Keulen ofzo.
Ik ben daar laatst geweest, maar vond qua bassen het aanbod tegenvallen. Vooral veel van hetzelfde.
In de nieuwe Musicstore of in de oude?
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
Berend
Berichten: 1222
Lid geworden op: 22 jun 2011, 21:07

Bericht door Berend »

de nieuwe. Wel een mooie zaak geworden, trouwens.
Fernandes "the Revival" Precision (1982)
Fremont BW-4CE (2016)
Samick Greg Bennett RLB-2 (2008)
Gebruikersavatar
Boerenmotor
Berichten: 2713
Lid geworden op: 24 jan 2011, 12:36

Bericht door Boerenmotor »

echt....ik vond het een schitterend aanbod.....zal je hier in NL niet zo vaak tegenkomen zo en dan zoveel versterkers en cabinetten om te proberen erbij
Zeg maar Wim.......

's Avonds is het kouder dan buiten.

Rupsje Nooitgenoeg:hoard less, play more
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

Berend schreef:
AppleMies schreef:effe doorrijden naar b.v. Music Store in Keulen ofzo.
Ik ben daar laatst geweest, maar vond qua bassen het aanbod tegenvallen. Vooral veel van hetzelfde.
Veel Fender/Squier/Warwick zeker...

Ik zou er toch wel graag eens heen gaan...

*Idee...* Heb deze week nog vrij, dus wellicht....
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Plaats reactie