Vriese Opheffingsverkoop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Vriese Opheffingsverkoop

Bericht door tjoepatjoep »

I.v.m. gezondheidsredenen gaat Vriese Music Palace sluiten!

De leegverkoop vindt uitsluitend plaats in onze showroom. Cash & Carry! Wij zullen al onze muziekinstrumenten afprijzen en u betaalt uiteraard minder dan onze internetprijs in onze webshop! Door de verwachte drukte zullen wij geen opheffingsprijzen via Email of per telefoon verstrekken. Kom daarom naar onze showroom en profiteer.

Ik heb nog niet gekeken naar leuke dingen, maar er valt vast wel wat leuks te halen daar.
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
tjoepatjoep
Ban wegens Jazz
Berichten: 20322
Lid geworden op: 28 mar 2009, 20:36

Bericht door tjoepatjoep »

Ik zie trouwens dat er geen prijzen vermeld/gemaild/doorgebeld worden, alleen showroomverkoop.
Joep

Rickenbackerfetisjist - Vintage gearfreak - Überspammer - Essaydeserteur

Rickenbacker | Fender | Gibson

Stunning Suzy | Pigtail
Gebruikersavatar
palindroom
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 jan 2011, 09:15

Bericht door palindroom »

tjoepatjoep schreef:Ik zie trouwens dat er geen prijzen vermeld/gemaild/doorgebeld worden, alleen showroomverkoop.
Dat doen ze wel heb ik ook gedaan. Ik heb zelfs mijn contrabas gereserveerd en ook mijn Hartke, gewoon bellen.
Zijn super vriendelijk. Het was echt heel erg druk het stond de winkel uit op zondagmiddag en toch de tijd voor je nemen echt geweldig.
Je mist meer dan je meemaakt

Prolude Little Brick----Markbass 2x 102 P. En diverse bassen

https://www.viruslive.nl
Gebruikersavatar
Chris90
Berichten: 1283
Lid geworden op: 13 jul 2007, 12:12

Bericht door Chris90 »

Staan wel wat leuke Warwicks, ben erg benieuwd naar de prijzen, jammer dat het zo ver voor mij is.
Warwick fanboy.

EBS - Vanderkley - Glockenklang
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

tjoepatjoep schreef:Ik heb nog niet gekeken naar leuke dingen, maar er valt vast wel wat leuks te halen daar.
Is al bijna een maand bezig, dus veel zal al verdwenen zijn. Wel een mooi pand, zal iets leuks kunnen zijn voor feedback.
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Bericht door Buster »

vandaag daar gezien:
Ashdown ABM 900; 30% korting (van 999??)
Alle Warwick versterking+cab's: 30% korting [eXtreme 5.1 en 10.1, 4x10 cab]

Zelf gekocht: BOSS AB-2, van 38 voor 26 Euro
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Gebruikersavatar
steekie
PADDLEMAN
Berichten: 3521
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:57

Bericht door steekie »

Ik vergeet het bijna te melden voor de geintereseerde....
Ik ben vandaag wezen kijken omdat ik hoorde dat er nog best veel zou zijn....
De winkel staat idd. zo vol dat je niet in de gaten hebt dat het opheffingsuitverkoop is.
In het algemeen vallen de prijzen tegen,er staat een basis prijs vermeld maar die is wat opgeschroefd naar mijn mening,(in ieder geval zijn er winkels goedkoper) en daar gaat dan 10-15 of 20% vanaf....
Op het gebied van de basversterking is nagenoeg niets interesants,even los van mijn voorkeuren stond er nog wat Ashdown,Warwick en Hartke en naar mijn mening gewoonte duur....
Ik raakte met een muzikant aan de praat en we waren het er over eens dat ze voor een bedrijf dat van de voorraad af moet niet bepaald veel moeite doen....

Op het gebied van de bassen zelf was er wel een enkele interesante...een Fender P'51,zwart met een gold anodized p.g. voor omgerekend ong.600 euro,een Fender standaard P,saai wit met witte p.g. voor omgerekend ong. 500 euro en waar ik heel lang om heen heb lopen drentelen:er hingen 3 Gibson sg bassen,helemaal zwart met dubbele humbuckers :kwijl: voor omgerekend ong.650 euro.
Uiteindelijk heb ik er geen meegenomen omdat ik eigenlijk al genoeg bassen heb en inmiddels natuurlijk werkloos ben en voorzichtig met mijn geld moet omgaan,maar mooi waren ze!

Bij de accoustische bassen was het niet echt interesant,ze hadden een stuk of 10 Crafter bassen liggen voor omgerekend ong.400 euro,maar daar zag je de bedrading van het bedieningspaneeltje naar de input door het klankgat lopen,een smerig gezicht en het stond zo strak dat het niet losgeschoten kan zijn en dus de bedrading verlengd moet worden om het onzichtbaar te maken,ik weet niet of dat normaal is,ik dacht dat Crafter een redelijk afgewerkte bas was normaliter....
Verder wat Ibanez bassen maar prijstechnisch niet interesant volgens mij.

Kortom:ik was in de buurt van Arnhem waarop ik heb besloten om er heen te rijden,maar het lijkt me niet de moeite om ver te reizen om ergens van te kunnen profiteren.
Sterker nog,het lijk wel een p.r.stunt ala waveworld.....die overigens nu wel echt gestopt is maar diverse keren een opheffingsuitverkoop gehouden heeft en zonder blikken of blozen weer verder ging....

Voor de goede orde:dit is mijn mening....er is altijd een (geringe) kans dat ik het verkeerd heb ingeschat en de prijzen heb ik zelf ter plekke omgerekend,opdat ik niet een boze mail krijg van het was 11,25 euro duurder :mrgreen:
Nog steeds goed bezig....
Jack

Bericht door Jack »

Netjes Theo. jammer voor jou dat je besloten hebt de SG te laten lopen, maar wijsheid komt met de jaren, dus,, :thumbsup:
Gebruikersavatar
Basstialiteit
zeg maar evhest
Berichten: 1956
Lid geworden op: 25 jan 2006, 13:18

Bericht door Basstialiteit »

Ik heb al langer het vermoeden dat Vrieze de zaak besodemietert. Vreselijke winkel ook.
Answers will be questioned
Gebruikersavatar
Droombolus
Junior Pensionado
Berichten: 8364
Lid geworden op: 02 mei 2006, 12:33

Bericht door Droombolus »

Jack schreef:Netjes Theo. jammer voor jou dat je besloten hebt de SG te laten lopen, maar wijsheid komt met de jaren, dus,, :thumbsup:
Kan je er altijd later nog een paar kopen ..... :wink:
Experience is the ultimate teacher
Gebruikersavatar
steekie
PADDLEMAN
Berichten: 3521
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:57

Bericht door steekie »

:facepalm: ...Echt hele toffe bassen maar er zijn grenzen in huize steekie.
Nog steeds goed bezig....
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Bericht door aap »

Basstialiteit schreef:Ik heb al langer het vermoeden dat Vrieze de zaak besodemietert. Vreselijke winkel ook.
:stupid:
Gebruikersavatar
Meowmix
Berichten: 2472
Lid geworden op: 28 dec 2011, 17:55

Bericht door Meowmix »

Ik heb er vorige maand m'n GSR200 gehaald. Zonder korting was de prijs n tientje hoger dan in de goedkoopste webshops & na korting 30 euro goedkoper.
Fender MIJ E series Precision | Rickenbacker 2060 JetGlo
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Het is voor hun nu heel oké om de spullen voor veel minder te verkopen, omdat ze straks dicht zijn en geen garantie meer hoeven geven.
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10846
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

VanderVeen schreef:Het is voor hun nu heel oké om de spullen voor veel minder te verkopen, omdat ze straks dicht zijn en geen garantie meer hoeven geven.
Je meent het?
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Plaats reactie