Definitieve (?) Bassday Thread: Be There Or Be Square!

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Dozo
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 okt 2003, 16:17

Bericht door Dozo »

Ja dat hadden we zeker ff kunnen doen.
Volgend jaar hebben we weer een kans :wink:

Hij heet Jerrel Seymanson.
Is 2 jaar geleden afgestudeerd aan het Rotterdams Conservatorium
speelt nu in verschillende latin bandjes o.a chocolate' cd komt er aan geloof ik.
Heeft zelf les gehad van, Izaak van Niel - Eric Calmes - Pieter Douma.
en nog een zooi andere.
you calling me a liar frank ?
is that what you calling me ?
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

urje schreef:
Bassfreak schreef:Ik stond idd bij de stand van The American Guitarstore ...
hey, werk je daar ook dan? want dan heb ik je vast wel een keer gezien.
Nee werk er niet.. hang er wel vaak rond...
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 162
Lid geworden op: 23 feb 2005, 10:05

Bericht door Bart »

Damnit Dozo dan stond ik dus naast je.... bril tribal trui.. niet echt opvallend denk ik
"It's a long way to the top, if you wanna Rock 'n Roll"
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

stond je bij de Tech stand?

Gr erik
Gebruikersavatar
Rodi
Berichten: 1654
Lid geworden op: 13 mei 2005, 11:46

Bericht door Rodi »

Stinky schreef:ik ben nog steeds gaar..... ;)

wie ik ook heb zien spelen was Jon Reshard....vreemd hoe vooroordelen soms bevestigd kunnen worden....had de thread hier gelezen en me een bepaalde mening gevormd zonder hem ook maar gehoord te hebben, en wat bleek nu? ik had gelijk...een Wooten kloon van de bovenste plank. niets was origineel aan zijn spel, zelfs z'n hoedje was van Marcus. het idee dat het oog ook wat wil en je dus een show moet opvoeren als "super" bassist viel me begin jaren negentig al op toen ik Wooten voor het eerst zag spelen en hij z'n bas tijdens een solo ad riem hangend over z'n schouder wierp...
neen, niet mijn kopje thee die Jon.
Jon is dus een echte wooten kloon...is hij vergelijkbaar met Wooten wat betreft:
- muzikaliteit
- weten wanneer je je rustig moet houden op je bas
- dubbelslappen
- tappen
- grooven
??

Of is het zoals alle klonen/sequels van films e.d....hij lijkt erop, maar het haalt bijlange na niet de kwaliteit van het origineel(Mr. Wooten himself)?
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

hehe, Rodi, you got me there... ;)

idd: trekt het niet tov het origineel.......maar dat bedoelde ik natuurlijk ook....wiseguy.... :P
Niels
Berichten: 3576
Lid geworden op: 02 okt 2003, 21:37

Bericht door Niels »

Stinky schreef:.. een heleboel ...
Goede samenvatting van de dag!

Zelf was ik nog geen halve minuut binnen of ik werd door Bart op m'n schouder getikt 'Jij bent zeker Niels?'. Vrij snel daarna Stinky en Darell tegengekomen en bij de stand van Sander vd Gier ook Soulbrother gezien.

Qua versterking vond ik Hevos en de nieuwe lijn van Trace Elliot erg vet. Beide totaal verschillend, maar echt mooi spul. Bij de stand van de Poolse bassen die Stinky noemde (naam even kwijt) stond een klein Hevos combootje met één 10" speaker die echt geweldig klonk. De bas was ook erg goed (maar dat paarse met gele vond ik echt lelijk; smaken verschillen Stinky ;)). De nieuwe top (die Soulbrother graag wil hebben) was ook erg mooi, maar die heb ik niet echt goed uitgetest. Qua functionaliteit zat er precies op wat nodig was en niets meer. Erg goed over nagedacht en superstrak vormgegeven! Mooi spul waar ik als ik wat meer te besteden heb dan nu zeker nog eens naar ga kijken.

De sets van Trace hadden wel weer het typische 'Trace' geluid. Frontpanel was trouwens ook groen verlicht (beetje fout, maar wel cool). Je kon de helderheid daarvan wel instellen van uit naar onzettend fel.

De Behringer stand was van alle veruit de irritantste. Op zo'n dag word je al gek van al het geslap en herrie om je heen; bij Behringer wisten ze het helemaal leuk te maken door vooral te laten horen hoe hard het allemaal wel niet kon. Bij EBS en Martina/Vanderkley ernaast was het niet mogelijk om ook maar iets uit te testen als er bij Behringer iemand aan het testen was. Veel slechter dan de Behringer Ultrabass over hun nieuwe 8x10 wordt je geluid trouwens niet. Wat een kutgeluid zeg! Je kon zo'n 8x10 winnen: nou, liever niet... De pedaaltjes zagen er ook niet al te stevig uit; ik gok dat ze het bij mij niet lang volhouden :lol:

Artiesten heb ik niet zo heel veel gezien. Stuk van Redtenbacher dat erg ok was, Hattler vond ik niet echt wat (waardeloos geluid ook), Reshard niet gezien, Jay-T (zie vorige posts), stukje Haze (was wel grappig, maar halverwege toch naar huis gegaan).

Was een gezellige dag, al word je er wel behoorlijk gaar van ;) Toch een hoop dingen gezien/getest en leuk om een paar mensen van het forum zo ook eens tegen te komen. Volgend jaar ben ik er zeker weer!
Darell
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 dec 2004, 07:21

Bericht door Darell »

Hey Bassfreak er staat een foto van jou op de Bassday site :P

check it out:
Afbeelding
(dat ben jij toch he? :oops: )
Fame Baphomet Blond 4
Squier P-Bass
Stagg BC300L
Zelfbouw fretless

Trace Elliot V-Type
Ashdown ABM410

MXR M-80
Samson Stage 5 Wireless
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

haha jah tof dat ben ik :D
zal es de site checken!
Greetz
Plaats reactie