Nieuwe gitaar- en baswinkel in Houten Hi Gain Guitars

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Nieuwe gitaar- en baswinkel in Houten Hi Gain Guitars

Bericht door Freddy Lee »

Komende week opent er een nieuwe bas- en gitaarwinkel in Houten. Ze gaan ook online spullen verkopen. Het gaat om: https://www.higainguitars.com/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Ik ben er vandaag even een kijkje wezen nemen en heb gesproken met eigenaresse Marijke en eigenaar Aad. De winkel is dus puur gericht op bas en gitaar en alles wat daarbij hoort. Het is een grote winkel met boven een aantal oefenruimtes die gehuurd kunnen worden. Zie het persbericht in het Houtens sufferdje: https://www.deweekkrant.nl/artikel/2012/ ... HU.twitter" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga dus zeker naar het openingsevent op 9 juni. :jaaaaa:

Ik ben erg onder de indruk van het enthousiasme van de eigenaren. Zij verzekerden mij dat klantgerichtheid boven alles gaat en dat zij zich hiermee willen onderscheiden in de markt. Ik hoop dat het ze gaat lukken en heb daar wel vertrouwen in.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
Case
Berichten: 698
Lid geworden op: 11 mar 2008, 11:14

Bericht door Case »

Wat leuk dat er in de buurt een speciaalzaak komt.
Fender Custom Shop en Mayones...altijd interessant!
Ga zeker eens langs.
Fender | 

Case topic !
Gebruikersavatar
PeterR
Berichten: 2232
Lid geworden op: 17 mei 2008, 16:51

Bericht door PeterR »

Klinkt goed. Voor mij nog steeds wel een beetje uit de richting, maar het is minder ver als Beilen. Als ze de zelfde klantvriendelijkheid hebben als bassgallery, dan is het zeker een reden om daar eens langs te gaan.
Gear: Sandberg California PM4 : Sandberg California Vs4 : TC electronic rh450
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Bericht door Freddy Lee »

Moet je zeker eens doen, ik heb mijn ogen uitgekeken en de winkel is nog niet eens vol. Het adres is: Hi Gain Guitars, Lange Schaft 9-a, 3991 AP Houten.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22183
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Daar ga ik wel een keer een kijkje nemen. Zo ver is het niet.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Klinkt als een leuk uitje dicht bij huis :D
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
baskruit
Berichten: 1201
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:55

Bericht door baskruit »

Klinkt goed. Half uur rijden voor me. Benieuwd welke versterkermerken ze gaan voeren.
Druk op CTRL-W voor de advanced options
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Houten, da's nog wel fietsafstand vanaf Utrecht Lunetten. ;)
Gebruikersavatar
steekie
PADDLEMAN
Berichten: 3521
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:57

Bericht door steekie »

Lekker in de buurt,helaas moet ik zaterdag naar school (de grafische senioren accademie) :facepalm:
Maar ik ga zeker eens langs,ook extra oefenruimtes in de buurt zijn altijd welkom.....
Nog steeds goed bezig....
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

baskruit schreef:Klinkt goed. Half uur rijden voor me. Benieuwd welke versterkermerken ze gaan voeren.
Uit het krantartikel: "11:00 ampeg demo"
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
SdenO
Berichten: 344
Lid geworden op: 10 dec 2011, 11:37

Bericht door SdenO »

BGF-Houten-Meeting? ;)
Kenners weten wat je waard bent.
Epiphone Les Paul Special
Ibanez AEB10E-DVS
Fame SL-30B bascombo
Gebruikersavatar
Freddy Lee
Berichten: 5937
Lid geworden op: 06 dec 2010, 16:20

Bericht door Freddy Lee »

Ben net nog even geweest. Er staan prachtige Stingrays, de standaard Fender collectie (MIA en MIM), wat Gretsch basjes en Takamine acoustische bassen.
Zeker begerenswaardig vond ik de Fender Reverse Jaguar bas. Het assortiment wordt nog verder uitgebreid, ze zijn vanaf vandaag pas officieel open.
Ze willen zich ook nog gaan richten op high-end bassen. Ben benieuwd maar het is iig veelbelovend.
Basjes: Godin Shifter Classic - Squier Classic Vibe 60s Precision Bass OWT
steekie schreef:Je blijft me verbazen Fred,maar het wordt er idd. wel steeds beter op...
Gebruikersavatar
steekie
PADDLEMAN
Berichten: 3521
Lid geworden op: 23 dec 2007, 22:57

Bericht door steekie »

Ik moet er maar eens snel gaan kijken,het is net zover als naar de biltstraat maar daar wil ik dan weer liever niet heen.......
Nog steeds goed bezig....
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Nog geen mayonaise?
Ik heb deze week plots GAS voor een patriot :facepalm:
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Haico

Bericht door Haico »

Quote uit het suffertje...
Geboren uit liefde voor de muziek en het instrument hebben twee jonge ondernemers (Aad van Holsteijn en Marijke Leidelmeijer) daad bij woord gevoegd en zijn hun eigen passie gevolgd. Vanaf zaterdag 2 juni is Hi Gain Guitars officieel open en op zaterdag 9 juni staan Kensington, Bart Hennephof (Textures) en Kristoffer Gildenlöw (ex-Pain of Salvation) op het programma.

Doet mij denken aan het volgende tipokc...

https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic.php?f=6&t=41123
marijkeNL schreef:Goedemorgen iedereen, We zijn bezig met het opzetten van een Mayones demo, omdat ik (we) ze echt :kwijl: vet vinden. We hopen nu op Textures of Stream of Passion. Wie van deze twee zou jij kiezen?
Mogelijk in de toekomst Wojtek Pilichowski. Als jullie nog andere ideeën hebben, hoor ik het graag. Groetjes, Marijke
Haico schreef:NIet dat ik van hem een demonstratie zou willen, maar voor je organisatie zou Kristoffer Gildenlöw een logische keuze zijn...
Damn wat ben ik goed! 8) :D

1 van de eigenaren zit dus al vanaf 2009 op BGF!!!
Plaats reactie