Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Hey niet zo he! door deze bas kan mijn droom om als bassist bij de toppers te spelen eindelijk werkelijkheid worden ja :x
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
eddiethefarmer
Berichten: 212
Lid geworden op: 22 dec 2012, 11:18

Bericht door eddiethefarmer »

ESP B-204SM Fretless
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Die vind ik echt serieus mooi!! Heeft lang (de gefrette versie dan) op mijn verlanglijstje gestaan.
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
eddiethefarmer
Berichten: 212
Lid geworden op: 22 dec 2012, 11:18

Bericht door eddiethefarmer »

gasbitarist schreef:Die vind ik echt serieus mooi!! Heeft lang (de gefrette versie dan) op mijn verlanglijstje gestaan.
Ben zeer benieuwd, levertijd 2 dagen... Bevindingen op talkbass waren erg positief.
ESP B-204SM Fretless
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

Ha Hans, uwe weg gevonden naar het BGF ? :mrgreen:
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
SR5005E
Berichten: 245
Lid geworden op: 05 feb 2013, 22:30

Bericht door SR5005E »

Madmac schreef:Ha Hans, uwe weg gevonden naar het BGF ? :mrgreen:
Zat al op Talkbass maar dit praat toch wel even makkelijker LOL
Wegens medische redenen gestopt met bassen
chembee
Berichten: 14
Lid geworden op: 25 feb 2011, 21:04

Fender Precision Japan 1987, all black.

Bericht door chembee »

Stond vorige week op marktplaats en ik kon hem niet laten gaan omdat ik nog op zoek was naar een precision. Hij sluit wat betreft uiterlijk perfect aan bij mijn zwarte Rickenbacker 4004L Laredo, ooit van forumlid Hendry. Het was de bas van iemand die ooit bij The Ex speelde. Nu dus de ex bas van de ex basgitarist van The Ex.
Gemaakt in Japan 1987. Model PB551: https://brochures.yokochou.com/guitar-an ... en_03.html

Zwarte body, de chromen brug die erop zat was niet origineel. Vervangen door een zwarte. De spb-3 quarter pounders eruit geknikkerd en er spb-1 in gezet. Duimsteun eraf gehaald. Gaatjes zijn nog te zien. Iemand een idee hoe je die mooi kunt wegwerken?

Afbeelding
Fender Precision by cbzw, on Flickr

Zwarte headstock en hals:

Afbeelding
Fender Precision by cbzw, on Flickr

Naast zijn broer:

Afbeelding
Rickenbacker and Fender by cbzw, on Flickr
Laatst gewijzigd door chembee op 14 feb 2013, 12:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

Awel, dat is nu eens een mooie Precision !
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Hannesstinkt schreef:nog 1000000000000000 maal dank voor het scoren Sef :worship:

Graag gedaan. Ik moet dat vaker doen. Het stilt mijn niet te bedwingen neiging om veilingsites etc af te speuren. De drang om contact op te nemen met de verkoper, het biedingspel etc etc en ik zit niet zelf met weer een bas.

Dit is de oplossing!
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22182
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

En dan sta je hier straks bekend als die S te T die al het leuks inpikt ;)
Jack

Bericht door Jack »

Ergens denk ik dat ik Sef op een idee heb gebracht een tijdje terug..

Mooi werk Sef. :thumbsup:
Gebruikersavatar
saf
Berichten: 6341
Lid geworden op: 14 okt 2005, 15:23

Bericht door saf »

Nee hoor. Ik heb Bas een hele tijd terug al gezegd dat ik wel voor hem wilde kijken om er eentje deze kant op te halen. Het is ook niet bepaald de eerste bas/gitaar/amp/effect wat ik zo voor iemand hierheen haal.

Als iemand voor een keer iets te kopen een ebayaccount moet gaan aanmaken en ik heb een account wat al jaren oud is en een 100% score heeft is dat eigenlijk net zo snel en net zo handig. EN ik vind dat hele gebeuren erg leuk dus bespaard mij weer de drang om iets te voor mezelf te kopen :)
Laatst gewijzigd door saf op 13 feb 2013, 13:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
Jack

Bericht door Jack »

Top job.. :jaaaaa:
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

En je maakt er nog een ander blij mee ook :D
Hendry
Berichten: 3515
Lid geworden op: 30 aug 2006, 17:11

Bericht door Hendry »

chembee schreef:Stond vorige week op marktplaats en ik kon hem niet laten gaan omdat ik nog op zoek was naar een precision. Hij sluit wat betreft uiterlijk perfect aan bij mijn zwarte Rickenbacker 4004L Laredo, ooit van forumlid Hendry. Het was de bas van iemand die ooit bij The Ex speelde. Nu dus de ex bas van de ex basgitarist van The Ex.
Gemaakt in Japan 1987. Model PB551: https://brochures.yokochou.com/guitar-an ... en_03.html

Zwarte body, de chromen brug die erop zat was niet origineel. Vervangen door een zwarte. De spb-3 quarter pounders eruit geknikkerd en er spb-1 in gezet. Duimsteun eraf gehaald. Gaatjes zijn nog te zien. Iemand een idee hoe je die mooi kunt wegwerken?

Afbeelding
Fender Precision by cbzw, on Flickr



Zware headstock en hals:

Afbeelding
Fender Precision by cbzw, on Flickr

Naast zijn broer:

Afbeelding
Rickenbacker and Fender by cbzw, on Flickr
Tof om mijn ouwe trouwe Rick weer eens te zien, hele fijne bas. Ook hele mooie P bas zeg!! Momenteel speel ik voornamelijk op mn P bas lekkâh..
Maar ik ben dan ook niet al te snugger hé!
Plaats reactie