Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

Doel is in mijn eigen werk band, samen met de fretloze. Maar natuurlijk ook voor thuis gepiel (niet te vergelijken met het niveau waarop jij pielt :wink: ).
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Lacertus
Berichten: 1198
Lid geworden op: 28 jul 2010, 13:20

Bericht door Lacertus »

Sinds gisteren weer een P:
Afbeelding
> Basses & Amps & FX: zie Profiel |
> TE KOOP |
> ikke topic |
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7175
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

En een mooie ook! Veel plezier ermee.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

SpcMnk schreef:Doel is in mijn eigen werk band, samen met de fretloze. Maar natuurlijk ook voor thuis gepiel (niet te vergelijken met het niveau waarop jij pielt :wink: ).
Ach, "niveau" (het is wat relatief, hoe vaak ik zelf nog wil stoppen)
Ik vond alleen dat de gefrette Pedulla die ik had in groepsverband niet altijd zo multi-inzetbaar was, misschien wat te "knisperig" of te "dun" om een groep te dragen maar ik kan me natuurlijk vergissen...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Bericht door SpcMnk »

wombatboter schreef:
SpcMnk schreef:Doel is in mijn eigen werk band, samen met de fretloze. Maar natuurlijk ook voor thuis gepiel (niet te vergelijken met het niveau waarop jij pielt :wink: ).
Ach, "niveau" (het is wat relatief, hoe vaak ik zelf nog wil stoppen)
Ik vond alleen dat de gefrette Pedulla die ik had in groepsverband niet altijd zo multi-inzetbaar was, misschien wat te "knisperig" of te "dun" om een groep te dragen maar ik kan me natuurlijk vergissen...
:no: aub niet stoppen!!! je kunt je niet voorstellen hoe inspirerend het is om te zien en horen wat jij doet!

De gefrette Pedulla is op dit moment passief, maar denk wel te horen wat je bedoelt. Knisperig zeker (lekker!), dun.. niet zo vet als mijn Stingray idd. Deze week ga ik de pre-amp er weer terug in zetten en ben heel benieuwd wat dat gaat doen.
Mocht hij niet genoeg 'draagkracht' hebben dan blijft het een ongelofelijk mooie bas om op te pielen en wat opname pogingen mee te doen.
Naast mijn gefrette Precision en Stingray (dienende bassen) wilde ik een gefrette 'freak' bas 'voor erbij'. Ik denk dat ik dat in deze Pedulla hoe dan ook wel gevonden heb. Als ik hem kan gebruiken in band verband is dat mooi meegenomen.. maar ik denk wel dat ik er heel veel moeite voor wil doen om hem in te passen. Wat speelt en klinkt ze lekker!!

(en nu weer terug in fretloze modus.. ik kan geen genoeg krijgen van haar :love: )
Afbeelding
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15087
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Gisteren voor een prikje 5 K&M muurbeugels op de kop getikt.

Afbeelding

Gaat nog wel even duren eer ik de tijd vind om die ook effectief te installeren ... :facepalm:
Gebruikersavatar
Joreeeen
Berichten: 559
Lid geworden op: 21 jun 2011, 16:35

Bericht door Joreeeen »

Vorige zaterdag 300 km enkel gereden om een Fender Modern Player Jazz Bass in 3 tone sunburst van de eerste generatie gekocht (dus met 3ply slagplaat, non-satinversie en de gewone Jazz bass controls!) Al 3 maand naar op zoek, en ben er super blij mee! Is nu bij guitar&bass tech om hem in Drop A# te laten afstellen, zodra ie terug is, pics! :D
Sandberg / Dingwall / Quad Cortex
BasSas
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2012, 16:54

Bericht door BasSas »

Gaaf Joreen! Ik ben benieuwd naar de pics. :)
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Afbeelding

In principe alleen om het sublaag te filteren, maar verder altijd wel handig.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26243
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Niet echt bassgear, maar wegens overlijden van mijn "oude" adaptertje (voor de Pitchblack tuner) deze 1-Spot bij BAX gescoord:
Afbeelding
Is wel een handig klein ding dat in alle stekkerdozen past.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7175
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Hans58 schreef:Niet echt bassgear, maar wegens overlijden van mijn "oude" adaptertje (voor de Pitchblack tuner) deze 1-Spot bij BAX gescoord:
Afbeelding
Is wel een handig klein ding dat in alle stekkerdozen past.
En z'n kabeltje is een heel stuk sterker/dikker dan van het prutsding van Boss en de gribus die ik bij m'n Dunlop DC Brick kreeg.

Hoera voor de One Spot! :D
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Bericht door BassAgent »

Lekker:
Afbeelding
Dank aan deevit.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Gebruikersavatar
LeftyJ
De GVR
Berichten: 13369
Lid geworden op: 14 dec 2006, 11:47

Bericht door LeftyJ »

Netjes. Ik heb de Deluxe, met tap tempo switch. Stond eens bij Key Music Rotterdam in de aanbieding, voor 100 euro of zo. Fijn pedaal.
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26243
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

HNZ schreef:
Hans58 schreef:Niet echt bassgear, maar wegens overlijden van mijn "oude" adaptertje (voor de Pitchblack tuner) de 1-Spot bij BAX gescoord
Is wel een handig klein ding dat in alle stekkerdozen past.
En z'n kabeltje is een heel stuk sterker/dikker dan van het prutsding van Boss en de gribus die ik bij m'n Dunlop DC Brick kreeg.

Hoera voor de One Spot! :D
Dat zag ik ook in diverse reviews voordat ik 'm bestelde en was ook zeker 1 van de overwegingen. :D
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
DiMarco

Bericht door DiMarco »

Twee stuks incoming. PH112.

Afbeelding
Plaats reactie