Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2342
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

De bas zal niet meer te zien zijn in advertenties, 't is een blijvertje, sorry Maas! 8)

Ik moet écht even nieuwe snaren gaan halen, want deze houden het niet lang meer vol. Best jammer, want hij klinkt nu al moddervet.

(En gisteren even mijn vaste testliedje opgenomen op de pc: die gerse piekgrafiek ligt twee keer zo hoog als bij mijn andere bassen. Alleen de OLP komt nog in de buurt.)
Het is makkelijker als je denkt.
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2342
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

Joey schreef:Volgens mij heb ik hem toch wel een keer of drie te koop gezet hier, zonder al te veel reacties...
De laatste keer viel hij mij pas op, toen zat er hooguit een paar uur tussen je plaatsing en mijn reactie. Blij toe!
HNZ schreef:Gefeliciteerd met "mijn oude" Ibanez Roadstar!

Allen maar verkocht omdat ik er twee had. Van de andere zie je nog een klein stukje op de foto en die gaat nooit meer weg.
Bizar goede bassen met een waanzinnige output. Ook m'n Roadstar 630 heeft een zelfde p-element; Kan weinig ander element aan tippen!
Dank! Ik merkte zondag al dat ik van enthousiasme beter ging spelen. (Da's nog echt waar ook. :facepalm: ) Super blij mee. Ik ben wel benieuwd of nieuwere (en dus helderder) snaren zorgen dat je nog iets meer merkt van het J-element. Op dit moment vind ik de P redelijk overheersend. Niet erg, gewoon een constatering. Kan ook aan mijn zeer matige versterkertje liggen natuurlijk...
Het is makkelijker als je denkt.
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

Komt het ouwe topic weer terug, of is dat definitief weg...?
Dat laatste zou ik wel jammer vinden eigenlijk. Was toch een leuke 'database'....
Voorzichtig met de delete-knop a.u.b.
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

Bericht door butters »

Afbeelding

digitech jamman
leuk speelgoed :D

ik had een boss rc2 geleend van een vriend en had meteen het loopvirus en wat geld over. das gevaarlijk :mrgreen: ...
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Ik krijg de mijne deze week nog binnen, zin in! 8)
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22942
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Die had ik ook op #1 staan, maar kon hem destijds niet vinden voor een schappelijke prijs. Gelukkig is mijn RC-20XL een goed alternatief. Daar ga ik dit weekend weer eens mee spelen.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Was hij toentertijd prijziger dan? Kost nu €200 bij Thomann.
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22942
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Ik heb 110 betaald voor die RC20-XL - 200 vond ik toen in verhouding wat te veel.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Kijk aan, dat is begrijpelijk. Heb zelf tot nu toe altijd de loop-functie van mijn DD7 gebruikt maar ben nu, zeker met Urizen, toe aan een looper met wat meer mogelijkheden. :)
gasbitarist
amBASSador
Berichten: 10490
Lid geworden op: 07 aug 2007, 19:06

Bericht door gasbitarist »

dr. Bassvibes schreef:...Urizen...
Ik lees telkens Urinez. Het is sterker dan ikzelf....
"Mensen die het wel moeilijk hebben verwerken best het venijn in hun eentje." - wombatboter
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22942
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Jaj! Mijn idee.

EDIT: Nee, die sloeg niet op de post van ons dinsdagkonijn, maar op die van Thijs er boven.
Laatst gewijzigd door Angelo op 20 nov 2012, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Bericht door dr. Bassvibes »

Maarten toch, nooit William Blake (niet Balke) gelezen dan? :wink:
Gebruikersavatar
Hvitekrist
Berichten: 3386
Lid geworden op: 24 nov 2008, 08:43

Bericht door Hvitekrist »

Zo, nu kan ik hier ook posten :)

Dit dus:
Afbeelding

Een DIY Viva Analog Acoustic 360+, wat een preamp van een Acoustic 360 in een doosje is.
Hier meer info.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22942
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Gerwin goes fretless?
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Hvitekrist
Berichten: 3386
Lid geworden op: 24 nov 2008, 08:43

Bericht door Hvitekrist »

Angelo schreef:Gerwin goes fretless?
Die bas moet je wegdenken, ging me om de versterker maar wou Jaco erbij hebben staan :P
Plaats reactie