Wat is je nieuwste bass gear? #2

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22162
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Wat is je nieuwste bass gear? #2

Bericht door RUIS »

Om de één of andere reden is het originele topic eventjes onbereikbaar. Daarom is er nu topic #2 om toch nog met een gerust hart spullen te kunnen kopen. Mocht Niels de oude versie weer tot leven kunnen wekken dan worden ze wel samengevoegd.
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Fuck ik heb niks nieuws! wat moet ik nu :shock:
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
Hvitekrist
Berichten: 3386
Lid geworden op: 24 nov 2008, 08:43

Bericht door Hvitekrist »

Wanneer de post binnenkomt (hopelijk maandag, anders dinsdag) heb ik pas iets om hier te plaatsen.. :/
En het is wachten op één knopje nota bene.
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22908
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Drie van deze, om even on topic te komen

Afbeelding
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Barnhard
Berichten: 344
Lid geworden op: 19 jun 2012, 21:44

Bericht door Barnhard »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5524
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Bericht door Herman »

Even geen recente foto's, maar mijn nieuwste aanwinst is 'de lelijkste contrabas van Nederland'... Leuk!
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

Hannesstinkt schreef:Fuck ik heb niks nieuws! wat moet ik nu :shock:
Snel iets gaan kopen hé :lol:
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3021
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Barnhard schreef:Afbeelding
Heb ik ook: heel confortabel (en dat mag ook wel voor die prijs)
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
Er1k
Berichten: 50
Lid geworden op: 05 jan 2012, 13:04

Bericht door Er1k »

Ik had in het oude topic een foto geplaatst en toen deed ie het niet meer, dus bij voorbaat mijn excuus voor het slopen van het topic..!
Ik zal hem hier nog een keer plaatsen en hopen dat er nu niks gebeurt :wink:

Afbeelding

Mijn nieuwe basgitaar, de oude Precision van Wombatboter
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2341
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

Nice!

En bij mij de oude Ibanez van Joey (met ook de oude foto van Joey):

Afbeelding

Met nog steeds de vintage-look snaren erop :facepalm: maar wat een beest!!! Het is misschien geen JV P/J, maar de pret is er niet minder om. Directe klik en eindelijk een chunky maple hals in huis. :cheer:

EDIT: Oh, en dikke 500k CTS-pots die maar net in de cavity pasten van mij Jazzje. Met één groot nadeel: nu wil ik ook de elementen vervangen. En de hals. En uiteindelijk de body.
Het is makkelijker als je denkt.
Gebruikersavatar
Maarten_E
Berichten: 7631
Lid geworden op: 23 mei 2010, 00:38

Bericht door Maarten_E »

MaartenV schreef:Nice!

EDIT: Oh, en dikke 500k CTS-pots die maar net in de cavity pasten van mij Jazzje. Met één groot nadeel: nu wil ik ook de elementen vervangen. En de hals. En uiteindelijk de body.
Dus je begint met een Jazz, en eindigt met totaal iets anders aan het einde van de rit? Cool! :mrgreen:

Gefeliciteerd met de Ibanez, ziet er mooi uit!
Your corporate villainy should not extend so far as to ignore the existence of serif fonts.


Of het leuk is om op een fretless te spelen? Mwaaaah.
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2341
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Bericht door MaartenV »

Maarten_E schreef:Dus je begint met een Jazz, en eindigt met totaal iets anders aan het einde van de rit? Cool! :mrgreen:

Gefeliciteerd met de Ibanez, ziet er mooi uit!
De politiek van het huwelijk, of ook wel: salamistrategie... (Look it up!) En thanks, opeens heb ik roadworn mojo. Tenminste, zolang ik die bas om mijn nek heb hangen... Hij is niet voor mensen die hechten aan strak, netjes en glimmend, zeg maar. :mrgreen:
Het is makkelijker als je denkt.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8232
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Bizar vette bas... Als je hem ooit wegdoet.... :D
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10750
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

Volgens mij heb ik hem toch wel een keer of drie te koop gezet hier, zonder al te veel reacties...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7148
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Gefeliciteerd met "mijn oude" Ibanez Roadstar!

Allen maar verkocht omdat ik er twee had. Van de andere zie je nog een klein stukje op de foto en die gaat nooit meer weg.
Bizar goede bassen met een waanzinnige output. Ook m'n Roadstar 630 heeft een zelfde p-element; Kan weinig ander element aan tippen!
Plaats reactie