Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

Dank je Fred! En goedemorgen.
Euromania #1juni2005
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

Notreble schreef:
Freddy Lee schreef:Je had de versterker natuurlijk ook gewoon bij HiGain kunnen kopen. :roll:
Had ik kunnen doen, al was die niet direct leverbaar.

Bovendien, en daar kwam ik gister achter, draaide de fan van de RM500 niet. Ik heb het ding vandaag retour gestuurd, daar komt een creditnota voor. De LH1000 is netjes gecrediteerd, zonder problemen.

Omdat mij dit net iets te lang duurt en teveel gedoe heeft gegeven, heb ik vandaag een tweedehands Ashdown MAG 600 aangeschaft. Die zal het toch wel flikken denk ik.
Je weet dat een hoop fans pas beginnen te draaien als het nodig is?
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10845
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Ervaringen bax-shop

Bericht door Joey »

:rofl:
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

deevit schreef: Je weet dat een hoop fans pas beginnen te draaien als het nodig is?
Ashdown maakt goede versterkers en de serviceafdeling reageert doorgaans snel en vakkundig.
Euromania #1juni2005
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Ervaringen bax-shop

Bericht door Rieno »

Dus je weet vanuit de service-afdeling dat ze altijd horen te draaien, begrijp ik hieruit? Want een goede versterker kan ook prima een thermokoppeltje hebben die aangeeft wanneer de ventilator moet gaan draaien ;)
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

Aanvankelijk las ik fans als fans :cheer:

Van de meeste Ashdown-amps weet ik dat de coolers altijd draaien en vaak ook behoorlijk luidruchtig.
Uiteraard heb ik de RM500 uitgebreid getest... na tien minuten draaide de fan nog niet dus kon ik veilig concluderen dat de cooler defect was.
Euromania #1juni2005
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Gisteren om kwart voor tien nog een bestelling geplaats en om 5 voor tien werd het geld van mijn rekening afgeschreven. En dan komt bax doodleuk terug met: het geld stond na tien uur pas bij ons op de rekening, dus gaat de levering niet vandaag plaats vinden... :facepalm: pas dan of de advertenties aan of je beleid (besteld voor tien uur en betalign voor half 11 dan volgende dag leveren... ofsow). Nu is het dus, betaald voor tien uur en niet besteld voor 10 uur. En al doe je de betaling met Ideal, dan nog zit er blijkbaar een vertraging in. :facepalm:

Ze zijn nu aan het kijken of ze de bestelling alsnog vandaag kunnen leveren. ik ben benieuwd...
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

Je kunt hierover ook feedback geven, ik heb dat pasgeleden ook gedaan.

Je kunt beter zeggen dat de levering binnen twee dagen gedaan wordt, hou je ook het veilige midden.
Euromania #1juni2005
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Holy S**T, wat een service!!!

Vanmorgen dus een belletje gedaan en gevraagd wat ze konden doen om vandaag alsnog te leven. En wat denk je? 5 minuten geleden staat hier na een rit van 200KM een bus van Bax voor de deur waar een van de helden van Bax uitstapt met een plastic bak waarin mijn bestelde artikelen zitten :worship: :worship: Hulde, hulde, hulde. wat een top shop!!
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11912
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Ervaringen bax-shop

Bericht door dr. Bassvibes »

Mijn pakketje was gisteren ook ruim op tijd. Voor de zekerheid laten bezorgen bij een PostNL punt, kreeg een uur voordat het er officieel had moeten zijn een sms dat ik mijn pakketje op kon halen. Als ik het lokaal niet kan vinden vind ik dit een perfecte oplossing! :)
dr. Bassvibes schreef:
SpcMnk schreef:Support your Locals ensow. idd...
Doe ik heel graag, maar soms hebben de locals niet wat ik zoek... Lokale muziekzaak heeft de snaren die ik gebruik niet, terwijl Bax ze voor een super nette prijs gewoon bij mij thuis aflevert. Tsja, dan is de keuze makkelijk. :)

Ik heb zojuist een setje snaren en een nieuwe kabel besteld, voor een optreden dat ik vrijdag heb. Hopelijk komt het spul op tijd binnen (zou morgen bezorgd moeten worden) want ik merkte dat ik toch geen snaren meer had liggen en een reserve instrument kabel denk ik al een tijdje over na... :)
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

Mijn gisteravond bestelde 2 mtr speakon-kabel kwam vandaag binnen, wel anderhalf uur later dan gepland maar eerlijk is eerlijk, dat kwam door PostNL
Euromania #1juni2005
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Ervaringen bax-shop

Bericht door AmericanIdiot »

SpcMnk schreef:Holy S**T, wat een service!!!

Vanmorgen dus een belletje gedaan en gevraagd wat ze konden doen om vandaag alsnog te leven. En wat denk je? 5 minuten geleden staat hier na een rit van 200KM een bus van Bax voor de deur waar een van de helden van Bax uitstapt met een plastic bak waarin mijn bestelde artikelen zitten :worship: :worship: Hulde, hulde, hulde. wat een top shop!!
Zo zeg, dat is inderdaad een enorm goede service. Mag luidkeels gezegd worden! :jaaaaa:
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

Notreble schreef: Uiteraard heb ik de RM500 uitgebreid getest... na tien minuten draaide de fan nog niet dus kon ik veilig concluderen dat de cooler defect was.
Vandaag de creditnota ontvangen voor de Ashdown! Keurig netjes, keurig Bax.
Euromania #1juni2005
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2828
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Ervaringen bax-shop

Bericht door Sjtevel 1984 »

Ik kreeg zojuist deze mail van Bax:
Beste ,

Door een fout in ons magazijn zijn enkele bestellingen gisteren helaas niet verstuurd. Toch gaan wij er alles aan doen om het pakket vanavond nog bij u in huis te hebben.

Wij als Bax-shop betreuren deze situatie uiteraard, maar vinden het wel zo netjes om u hier van op de hoogte te stellen. We willen u dan ook onze welgemeende excuses aanbieden voor het ongemak dat hier mogelijk door is ontstaan.

Mocht uw bestelling vertraging hebben opgelopen, dan zal uw bestelling vanavond alsnog door Fadello verwerkt worden. U zal deze dan vanavond nog mogen verwachten.

Mocht u verder nog vragen hebben over de levering van uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze helpdesk op tel. nr. (+31) 0113-212703, of per e-mail via helpdesk@bax-shop.nl.

Met vriendelijke groet,
Het Bax-shop team
Vanavond ben ik niet thuis, dus het wordt alsnog donderdag. Maar goed, heel nette service van Bax! :jaaaaa:
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

:jaaaaa:
Euromania #1juni2005
Plaats reactie