Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Green Goblin schreef:Als het mensen opvalt dat de spullen de laatste tijd vaker defect in de winkel staan, in tegenstelling tot vroeger, dan is er blijkbaar iets veranderd, de focus verplaatst. Er wordt minder aandacht aan besteed. Of de handel is van mindere kwaliteit.

De klanten zullen hetzelfde gedrag hebben als ze altijd al hadden..
En/of er komen meer klanten die kapotte spullen terughangen.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Arrcchhh Maas :facepalm: niet de klant de schuld geven van kapotte spullen in je winkel.. Tenzij je 'm op heterdaad betrapt op slopen.
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11915
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Ervaringen bax-shop

Bericht door dr. Bassvibes »

Maas werkt net bij Bax shop, dus het is natuurlijk de beste winkel ter wereld. :)
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

We hangen ze niet kapot in de winkel, dat is het enige wat ik zeg.
Ik beschuldig trouwens niemand hier direct, maar het gaat niet vanzelf natuurlijk!
Dat bordje is een goed idee.

Ik heb trouwens genoeg te klagen hoor Thijs, maar dat doe ik bij de leidinggevenden en niet hier. :lol:
Gebruikersavatar
Nardix
Berichten: 5225
Lid geworden op: 25 dec 2009, 21:20

Ervaringen bax-shop

Bericht door Nardix »

Geweldige winkel, maar er loopt zo'n raar figuur rond bij de afdeling bassen en gitaren.
Constant klagen dat je een instrument kapot maakt, terwijl je gewoon de trekkracht van de snaren test, de stevigheid van potmeters onderzoekt of kijkt hoe hard de lak is. Dat zijn toch dingen die je wilt weten voordat je een bas koopt?

Hoe heet die gozer ookalweer? Maas?

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.

Geintje natuurlijk ;) Het enige minpunt wat ik kan verzinnen over Bax is het magazijn, dat duurt soms iets te lang naar mijn zin
Anne (Squier Vintage Modified Jazz Bass)
Siham (Zelfbouw no. 1 -- 5 snarig.)
Maartje (Zelfbouw no. 2 -- P bas)
Aria Pro II TSB-400 Thorsound
Behringer BXL1800A
Behringer BX108 "Thunderbird"

Heeft soms moeite met zinnen formuleren.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Ik ga wel naar Bax in Goes... Bij Bax in Amsterdam krijg je als klant de schuld va alles wat kapot is :mrgreen:
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

Erelid schreef:Ik ga wel naar Bax in Goes... Bij Bax in Amsterdam krijg je als klant de schuld va alles wat kapot is :mrgreen:
Maar jij bent toch een handelaar. :mrgreen:
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

VanderVeen schreef:Maar jij bent toch een handelaar. :mrgreen:
Da's waar. Als niet kunt spelen moet je toch wat met die bassen :finger: En nog een slechte handelaar ook; kost altijd geld
Gebruikersavatar
Steeferdesteef
Berichten: 777
Lid geworden op: 26 jan 2007, 14:27

Ervaringen bax-shop

Bericht door Steeferdesteef »

Mijn ervaringen met Bax (postorder) zijn gewoon goed. Paar keer wat besteld en 1 keer een retour. Ging allemaal prima.
Geen klachten over Bax. Nog wel even gebeld over de retourzending. Aardige dame aan de telefoon en vraag keurig beantwoord. Verder ook goede ervaringen met Thomann en Musicstore. Retouren geen probleem.
Squier P, Squier JB, Squier JB 5, Harrie Beton Precision Beest, Harley Benton Ray 5.
Gebruikersavatar
Rick B
Berichten: 122
Lid geworden op: 20 jun 2005, 17:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door Rick B »

Ik moet zeggen dat ik prima ervaringen heb met Bax tot op heden. Regelmatig iets besteld, ook wel eens iets geretourneerd en snelle levering. Ook als het elders goedkoper is, mailen en je krijgt het voor dezelfde prijs.

Echter nu heb ik wel iets raars:

Ik had eergisteren een nieuwe versterker besteld, gisteren ontvangen en er ook een speakersnoer bijbesteld. Nu had ik even niet goed opgelet en had een speakon snoertje besteld (ter waarde van maar liefst 5,95) en de versterker heeft geen speakon uitgang :facepalm:

Deze wilde ik dan maar retourneren, ik heb er namelijk niets aan. Op mijn retouraanvraag krijg ik de volgende reactie:


Beste,
Bedankt voor uw RMA aanvraag.

Uit de aanvraag hebben wij begrepen dat u een product terug gaat sturen naar ons. Dit kunnen wij sneller voor u oplossen!

Het enige wat u hoeft te doen is een foto te maken van het onbruikbaar gemaakte product en door te sturen naar ons. U kunt dit doen door de kabel door te knippen. Dan zorgen wij ervoor dat u uw geld retour ontvangt. U hoeft het product niet retour te sturen.

Wij zien graag uw foto tegemoet!

Met vriendelijke groet,
Lenny Welbers
|| Afdeling Returns || Bax Shop.nl ||

Nu snap ik dat retourneren Bax meer kost dan het "weggeven" van het kabeltje, maar laat mij hem dan gewoon houden, ook al heb ik er zelf niets aan, kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. Gezien de vracht goederen die ik daar inmiddels heb besteld zou dat een betere oplossing zijn. Hier heeft toch helemaal niemand iets aan?
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Wat denk je wat er gebeurd als de klanten door krijgen dat ze alle goedkope producten gratis kunnen krijgen door alleen maar een retourmelding te doen..? Ik snap het volkomen.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door SpcMnk »

Dat inderdaad.
Als je de foto hebt gemaakt van het defect gemaakte product, post je dan hier de foto en het prooduct nummer? dan bestel ik er ook eentje :mrgreen:
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
Rick B
Berichten: 122
Lid geworden op: 20 jun 2005, 17:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door Rick B »

Erelid schreef:Wat denk je wat er gebeurd als de klanten door krijgen dat ze alle goedkope producten gratis kunnen krijgen door alleen maar een retourmelding te doen..? Ik snap het volkomen.
Dat snap ik ook wel. Vandaar de op een na laatste zin.

Ik bedoel daarmee dat ze ook iets persoonlijker zouden kunnen kijken, of als je niet persoonlijk wilt zijn op je klantnummer en dan zie je dat ik voor enkele duizenden heb besteld de afgelopen jaren.

Maar goed, dan moet de schaar er maar in!
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Of laat de klanten zelf de portokosten voor retour betalen bij artikelen onder een bepaald bedrag.
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Ervaringen bax-shop

Bericht door aap »

Bax vraagt of je even wil frauderen, ik zou daar niet aan meewerken. Of retour of je geeft hem als bax zijnde gratis.
Plaats reactie