Ervaringen bax-shop

Berichten over dingen die niet in één van de drie bovenstaande fora horen plaats je hier!
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

aap schreef:Bax vraagt of je even wil frauderen, ik zou daar niet aan meewerken. Of retour of je geeft hem als bax zijnde gratis.
Frauderen? Bij wie? Bij Bax? Door Bax? :wink:
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Het is weer feest bij Bax met fantaaaaaaastische kortingen. Is niet de eerste keer daar. Vorige keer heb ik ze een mailtje gestuurd; waren ze niet heel erg blij mee. Wat een sukkels :facepalm: je zal er maar werken..

Afbeelding
Gebruikersavatar
didi
Berichten: 1992
Lid geworden op: 14 dec 2014, 16:22

Ervaringen bax-shop

Bericht door didi »

aap schreef:Bax vraagt of je even wil frauderen, ik zou daar niet aan meewerken. Of retour of je geeft hem als bax zijnde gratis.

Achterbax-shop
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23284
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Ervaringen bax-shop

Bericht door rich13 »

Erelid schreef:Het is weer feest bij Bax met fantaaaaaaastische kortingen. Is niet de eerste keer daar. Vorige keer heb ik ze een mailtje gestuurd; waren ze niet heel erg blij mee. Wat een sukkels :facepalm: je zal er maar werken..

Afbeelding
Bij supermarkten komt dit vaak genoeg voor, en dan is het grappig. Waarom zo cru?
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

rich13 schreef:Waarom zo cru?
Er staan 12 artikelen in de mail.... dat is wat anders dan het volume bij een supermarkt.
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8233
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Ervaringen bax-shop

Bericht door VanderVeen »

12 in de mail, het tienvoudige op de website... Maar toch knullig dat nou net dié in de mail staat. :facepalm:
Æ

Ervaringen bax-shop

Bericht door Æ »

Rick B schreef:Nu snap ik dat retourneren Bax meer kost dan het "weggeven" van het kabeltje, maar laat mij hem dan gewoon houden, ook al heb ik er zelf niets aan, kan ik er misschien iemand anders blij mee maken. Gezien de vracht goederen die ik daar inmiddels heb besteld zou dat een betere oplossing zijn. Hier heeft toch helemaal niemand iets aan?
Een perfect voorbeeld van onze weggooimaatschappij. Volledig van de pot gerukt dit. Maar dat krijg je ervan met dit soort race to the bottom-winkelen waar alles maar zo goedkoop mogelijk moet. Vragen als winkel om volstrekt goede spullen bewust kapot maken en weg te gooien om wat geld te besparen. Hier zou het principe 'de vervuiler betaalt' meer dan terecht zijn. Helaas is Bax niet de enige die het doet, maar ergens zou er een grens gesteld moeten worden.
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

VanderVeen schreef:12 in de mail, het tienvoudige op de website... Maar toch knullig dat nou net dié in de mail staat. :facepalm:
+1
Gebruikersavatar
Notreble
Berichten: 146
Lid geworden op: 25 mar 2016, 09:18

Bericht door Notreble »

Je ziet het ook bij McDonalds...

Afbeelding
Euromania #1juni2005
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

En je hebt dit bonnetje zo lang bewaard? 16 jaar :wink:
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Ervaringen bax-shop

Bericht door AmericanIdiot »

Rick B schreef:
Erelid schreef:Wat denk je wat er gebeurd als de klanten door krijgen dat ze alle goedkope producten gratis kunnen krijgen door alleen maar een retourmelding te doen..? Ik snap het volkomen.
Dat snap ik ook wel. Vandaar de op een na laatste zin.

Ik bedoel daarmee dat ze ook iets persoonlijker zouden kunnen kijken, of als je niet persoonlijk wilt zijn op je klantnummer en dan zie je dat ik voor enkele duizenden heb besteld de afgelopen jaren.

Maar goed, dan moet de schaar er maar in!
Even Photoshoppen 8) .

Achja, je houdt er in ieder geval 2 Speakon pluggen aan over die je prima kunt gebruiken.

Ik geloof dat ik ook maar eens wat snoeren ga bestellen :worship:
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Eerlijk gezegd komt het in mij niet op om iets van € 5,95 terug te sturen als ik dat zelf verkeerd heb besteld.. Dan hang ik dat kabeltje bij de rest en dan komt dat wel een andere keer van pas.
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2766
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Ervaringen bax-shop

Bericht door Jerry »

In het kort: uitermate vriendelijk personeel, wat geen flauw besef heeft van waar ze mee bezig zijn.

Ik bestelde een jaar en een beetje terug een Fender Aerodyne Jazz Bass in Dolphin Grey bij ze. Toevallig hadden ze een kleine partij Japan Exports voor een leuke prijs dus ik dook er gelijk bovenop, en hebberig als ik was kocht ik er gelijk de "vandaag besteld vanavond in huis" optie bij. De hele middag thuis zitten stuiteren tot dan eindelijk de bezorger zou komen, t&t gevolgd, en uiteindelijk kreeg ik dan keurig dezelfde avond laat nog mijn pakket binnen. Het pakket voelde alleen een beetje licht aan, nu weet ik dat die Aerodynes niet zo zwaar zijn, maar ze zijn in ieder geval wel zwaarder dan het Fender FC-100 Classical Pack klassieke gitaar starterspakket wat in de doos zat. Okay, shit happens, foutje... Dus, retour formulier invullen, mailen met de klantenservice, de Dolphin Grey variant was inmiddels natuurlijk uitverkocht, maar er zou nog wel een witte zijn. Ik op de site kijken om te kijken of ik daar mee akkoord zou willen gaan, geen witte Aerodyne Jazz Bass, maar alleen een witte Aerodyne Strat :facepalm: Beste klantenservice, een Aerodyne Stratocaster is niet een Aerodyne Jazz Bass, het is niet eens een bas, het is een gitaar!

Beste Jerry, waarom begin je daar nou bijna anderhalf jaar later nog over te mekkeren? Nu, omdat ik vandaag een Eminence Kappa 15A wilde bestellen. Wat heeft dat er dan mee te maken? Nu, ze hebben ergens tussen de afgelopen paar dagen de prijs gebumpt van 122 naar 155 euro. Prima, dat is hun goed recht natuurlijk, dus ik dacht: "Conrad heeft ze nog voor 125, ik geef ze nog een kans en ik maak aanspraak op hun laagsteprijs-garantie". En daar kwam de mail:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas kan ik niet met de prijs meegaan, omdat het type op de website van Conrad een andere is dan dat wij aanbieden.
Mocht u het product alsnog op een andere website goedkoper hebben gezien, dan horen wij het graag van u.
Huh, hoe dan? Blijkbaar heeft de stagiair bij Conrad bij het invoeren van de voorraad Eminence Kappa 15 LFA willen invullen en is halverwege tot de conclusie gekomen dat het niet de 15 LFA betrof maar de 15 A, en heeft toen FA gebackspaced maar de L laten staan. In een iets minder schreeuwerig lettertype staan wel nog steeds Fabrikantcode Kappa 15 A en het EAN nummer behorende bij dat product op de pagina. Misschien loop ik te drammen, en je leest er ook wel erg makkelijk overheen, maar als je een beetje productkennis hebt dan weet je dat Eminence alleen types A, B en C hanteert en geen type L.

Goed, de moraal van dit verhaal is misschien: "als we niet allemaal voor een duppie op de eerste rij hadden willen zitten dan zouden ze iets norser personeel met iets meer productkennis in kunnen huren". Wel steeds goed geholpen :)
Erelid
Berichten: 3580
Lid geworden op: 12 sep 2011, 20:36

Ervaringen bax-shop

Bericht door Erelid »

Als je echt verstand van muziekinstrumenten hebt ga je toch ook niet bij Bax werken? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2766
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Ervaringen bax-shop

Bericht door Jerry »

Erelid schreef:Als je echt verstand van muziekinstrumenten hebt ga je toch ook niet bij Bax werken? :mrgreen:
Zo ver wil ik niet per se gaan. Ik ben er nooit binnen geweest en ik weet dus niet wat er op de vloer rondloopt, maar dus inderdaad wel erg het gevoel dat de klantenservice door studenten zonder affiniteit met instrumenten/apparatuur bemand wordt. Nog maals, altijd uitzonderlijk vriendelijk behandeld, maar aan productkennis ontbeert het. In mijn beleving. :)
Plaats reactie